Bohhhhjoostmakaay wrote:View on YouTube
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Zeker lekkere schijf weer van ze!Broken Balance wrote:View on YouTube
Dit weekend uitgekomen. Heel vet nummer imo, die echt perfect de stijlen van The Weeknd en de wat oudere Swedish House Mafia (piano e.d.) combineren. It's Get Better en Lifetime zijn ook vet. Ga denk ik wel proberen tickets te scoren voor in de Ziggo in 2022.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Devin Wild's Acid EP, gvd genieten dit 
MYTZE wrote:Devin Wild's Acid EP, gvd genieten dit
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
simon10pont wrote:MYTZE wrote:Devin Wild's Acid EP, gvd genieten dit
De hele avond Soul Train op repeat. Dat is pas genieten.
Die soul train defqon set, dat is pas echt genieten moatCryex wrote:De hele avond Soul Train op repeat. Dat is pas genieten.
Hoe denk je dat we op dit idee zijn gekomen moadtNuracore wrote:Die soul train defqon set, dat is pas echt genieten moatCryex wrote:De hele avond Soul Train op repeat. Dat is pas genieten.
Wee nie, misschien heb je appels gestolen uit de trein. Toen zei je ziel, niet doen.Cryex wrote:Hoe denk je dat we op dit idee zijn gekomen moadtNuracore wrote:Die soul train defqon set, dat is pas echt genieten moatCryex wrote:De hele avond Soul Train op repeat. Dat is pas genieten.
Goldenstyle wrote:Wee nie, misschien heb je appels gestolen uit de trein. Toen zei Dora, Cryex niet stelen.Cryex wrote:Hoe denk je dat we op dit idee zijn gekomen moadtNuracore wrote: Die soul train defqon set, dat is pas echt genieten moat
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Cryex = Thyron confrmriemd
Gefeliciteerd!Justinhafc wrote:Jarig vandaag
Vol op aan het genieten van het vaderschap. Na 2 weekjes verlof nu weer aan het werk. Dat is wel gek.
Maar het hele proces wat je zo doormaakt met elkaar is echt heel bijzonder.
Genieten man! Let wel goed op jezelf, toen ik weer aan het werk moest na m'n verlof begin dit jaar heb ik mezelf wel aardig vergaloppeerd, druk op werk en druk thuis gaat je na een paar weken best opbreken haha.Parvuz wrote:Vol op aan het genieten van het vaderschap. Na 2 weekjes verlof nu weer aan het werk. Dat is wel gek.
Maar vergeet idd vooral niet te genieten, het is zo'n standaard opmerking maar de tijd gaat echt belachelijk snel, die van mij is inmiddels 10 maanden, begint al met kruipen/staan/brabbelen... wordt al weer veel te groot
Ja het is wel weer even een balans zoeken met elkaar nu. Gelukkig doet de kleine man het heel goed en slaapt ook snachts goed door. En ja, er zullen echt wel nachten komen dat het een ander verhaal gaat zijn. Maar de basis is in ieder geval goed.
Goed om te horen man! Veel succes met allesParvuz wrote:Ja het is wel weer even een balans zoeken met elkaar nu. Gelukkig doet de kleine man het heel goed en slaapt ook snachts goed door. En ja, er zullen echt wel nachten komen dat het een ander verhaal gaat zijn. Maar de basis is in ieder geval goed.
@FuzzylogicRickzel wrote:die van mij is inmiddels 10 maanden, begint al met kruipen/staan/brabbelen... wordt al weer veel te groot

Nattehond wrote:Het Irritatiemomentjes topic