Dat er maar 3 hardstyle/-core artiesten in de DJ Mag top 100 staan, dat de rest maar eens snel mag stoppen met het jarenlange zinloze gespam hierover. Voor Warsjeez.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heh? Elk jaar worden we helemaal volgespamd met djmag reclame en nu heb ik er helemaal niks van meegekregen en opeens is de uitreiking en alles al geweest 
Denk dat je put zo diep is dat het jou niet heeft weten te bereiken.
Top ontwikkeling. Naar mijn idee promoten hs DJ's het echt veel minder dan vroeger. Ik had er ook echt niks van meegekregen.Pedaalemre wrote:Heh? Elk jaar worden we helemaal volgespamd met djmag reclame en nu heb ik er helemaal niks van meegekregen en opeens is de uitreiking en alles al geweest
Zijn drugszakje is opTHArdstyler wrote:Denk dat je put zo diep is dat het jou niet heeft weten te bereiken.
THArdstyler wrote:Denk dat je put zo diep is dat het jou niet heeft weten te bereiken.
Vooral grappig voor die joker van een Warface. Lekker iedereen vol spammen en er niet in komen

Deze lijkt inderdaad aardig en doet mij aan iets denken.ErikZ wrote:
Ik zat gisteren op AD.nl en kwam deze vrouw tegen:

Is godverdomme exact Pieter van den Hoogenband in drag!
Heerlijk, dit maakt mijn week.Indy wrote:Vooral grappig voor die joker van een Warface. Lekker iedereen vol spammen en er niet in komen![]()
De VWAB warmups:
Bionicle
Bionicle - Vroeger Was Alles Beter 2021 Hypemix - PART 3
CRO
CRO z'n VWAB 2021 hype-mixje
Diffused
Diffused | Vroeger Was Alles Beter 2021 Warm Up Mix
Dj Brandon
DJ Brandon | Vroeger Was Alles Beter 2021 Warmup Mix
Intervention
Intervention | Vroeger Was Alles Beter | Warm-Up Mix 2021
Nuracore
Nuracore @ Vroeger Was Alles Beter 2021 Warmup Mix
Mega veel zin in morgen
Bionicle
Bionicle - Vroeger Was Alles Beter 2021 Hypemix - PART 3
CRO
CRO z'n VWAB 2021 hype-mixje
Diffused
Diffused | Vroeger Was Alles Beter 2021 Warm Up Mix
Dj Brandon
DJ Brandon | Vroeger Was Alles Beter 2021 Warmup Mix
Intervention
Intervention | Vroeger Was Alles Beter | Warm-Up Mix 2021
Nuracore
Nuracore @ Vroeger Was Alles Beter 2021 Warmup Mix
Mega veel zin in morgen
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nuracore wrote:Setje van hhz @ vwab
überhaupt enorm genoten van VWAB, eerste pre-covid feest, op wat kleine momentjes na van alle setjes wel enorm kunnen genieten.
Besef me ook wel dat ik veel teveel bij raw/hardcore feesten ben geweest (voor COVID) dat is ook lekker op z'n tijd, maar werd wel weer duidelijk dat de muziek van afgelopen zaterdag dé reden was waarom het ooit ben gaan luisteren. Ook zeker door de geniale sfeer en de ouwehoerende blije mensen overal.
Besef me ook wel dat ik veel teveel bij raw/hardcore feesten ben geweest (voor COVID) dat is ook lekker op z'n tijd, maar werd wel weer duidelijk dat de muziek van afgelopen zaterdag dé reden was waarom het ooit ben gaan luisteren. Ook zeker door de geniale sfeer en de ouwehoerende blije mensen overal.
Ik hoop voor iedereen hier dat het toch echt je eerste post-covid feest is geweestRickzel wrote: eerste pre-covid feest.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Wanneer je een dikke klodder snot uit je neus vist en die langzaam opeet.
Godver. Mijn hersenen zijn nog altijd verzwakt vermoed ik.Scotty018 wrote:Ik hoop voor iedereen hier dat het toch echt je eerste post-covid feest is geweestRickzel wrote: eerste pre-covid feest.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Svbtwee wrote:Ajax
Pedaalemre wrote:Svbtwee wrote:Ajax
Poah wat speelden ze goed zeg (na de 1-0). Heerlijk om naar te kijken 
De Utrechtse Batman tegen komen tijdens het boodschappen doen
Gisteren een podcast mogen opnemen met mijn idolaat Björn van der Doelen voor VI.
Portproeverijtje erbij, lovely
Portproeverijtje erbij, lovely
View on YouTube
Beseffen dat je nog altijd gigantisch kan genieten van muziek die niet harderstyles is. Door al die bagger die er tegenwoordig populair is vergeet je soms hoeveel goeie hip hop er met de jaren er gemaakt is.
Beseffen dat je nog altijd gigantisch kan genieten van muziek die niet harderstyles is. Door al die bagger die er tegenwoordig populair is vergeet je soms hoeveel goeie hip hop er met de jaren er gemaakt is.
View on YouTube
Dit weekend uitgekomen. Heel vet nummer imo, die echt perfect de stijlen van The Weeknd en de wat oudere Swedish House Mafia (piano e.d.) combineren. It's Get Better en Lifetime zijn ook vet. Ga denk ik wel proberen tickets te scoren voor in de Ziggo in 2022.
Dit weekend uitgekomen. Heel vet nummer imo, die echt perfect de stijlen van The Weeknd en de wat oudere Swedish House Mafia (piano e.d.) combineren. It's Get Better en Lifetime zijn ook vet. Ga denk ik wel proberen tickets te scoren voor in de Ziggo in 2022.
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 11 days ago