Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189 ... 1233  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 04:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de eerste keer ooit een nummer 1 hit gescoord met m’n laatste release Our Soul op Hardtunes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Voor de eerste keer ooit een nummer 1 hit gescoord met m’n laatste release Our Soul op Hardtunes :loving:


Heel vet man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ligt er ook aan wat ze verstaan onder 'wel eens'. De meeste jongeren (vooral jong volwassenen) hebben vast wel keertje wiet gerookt, maar denk niet dat veel het wekelijks doen bijvoorbeeld.

Je zou je d’r nog over verbazen hoeveel studenten dit doen… ken d’r genoeg in mijn omgeving
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
makrooy schreef:
Ligt er ook aan wat ze verstaan onder 'wel eens'. De meeste jongeren (vooral jong volwassenen) hebben vast wel keertje wiet gerookt, maar denk niet dat veel het wekelijks doen bijvoorbeeld.

Je zou je d’r nog over verbazen hoeveel studenten dit doen… ken d’r genoeg in mijn omgeving


Ja of jij kan je verbazen hoe weinig mensen het doen. Want ik ken maar 3 of 4 stoners in mijn omgeving. Zal uiteindelijk ergens tussen inzitten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige in mijn omgeving die "wiet" gebruikt is mijn moeder, die heeft een adresje waar ze "goed werkende wietolie" op de kop kan tikken, gebruikt ze tegen de migraine.

Maar verder ken ik echt niemand die blowt oid, hooguit toen ik als 15 jarige op het VMBO zat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:
makrooy schreef:
Ligt er ook aan wat ze verstaan onder 'wel eens'. De meeste jongeren (vooral jong volwassenen) hebben vast wel keertje wiet gerookt, maar denk niet dat veel het wekelijks doen bijvoorbeeld.

Je zou je d’r nog over verbazen hoeveel studenten dit doen… ken d’r genoeg in mijn omgeving


Ja of jij kan je verbazen hoe weinig mensen het doen. Want ik ken maar 3 of 4 stoners in mijn omgeving. Zal uiteindelijk ergens tussen inzitten denk ik.

Jaa ik heb altijd wel in drugs niches gezeten al zeg ik het zelf. Maar het gekke is wel dat ik voor mijn 18e meerdere vriendengroepen heb gehad, en bij allemaal werd er aanzienlijk geblowd. Maar de grootste groep op mijn oude school blowt natuurlijk niet. Maar die drinken ook niet of gaan uit. Denk dat iedereen die vroeger uit ging, wel gewoon blowde. Zeker bij de mannen. Vrouwen aanzienlijk minder.

Ik denk dat ik zelf met 50-75 stoners in contact ben geweest. Drugsgebruik komt verder ook meer voor onder havo/vwo/HBO/UNI dan vmbo/mbo. En tussen uni studies zitten er volgens mij ook grote verschillen tussen alfa/beta wat drugsgebruik betreft (geen verband, wel correlatie). Gok dat 80% van de stoners die ik ken, momenteel een alfa studie doet. Ik schat op mijn studie zowat niemand in als een drugsgebruiker of stoner

Verder is blowen en drugsgebruik ook soms plaats of regio gebonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ken maar heel weinig mensen die regelmatig blowen. Coke en mdma gebruikers daarentegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Roy trekt weer conclusies op basis van z'n eigen ervaringen.

RoyAPO schreef:
Drugsgebruik komt verder ook meer voor onder havo/vwo/HBO/UNI dan vmbo/mbo. En tussen uni studies zitten er volgens mij ook grote verschillen tussen alfa/beta wat drugsgebruik betreft (geen verband, wel correlatie). Gok dat 80% van de stoners die ik ken, momenteel een alfa studie doet. Ik schat op mijn studie zowat niemand in als een drugsgebruiker of stoner

Verder is blowen en drugsgebruik ook soms plaats of regio gebonden.


Oh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is niet op basis van eigen ervaringen (hoger opgeleiden gebruiken vaker drugs dan lager opgeleiden) ;)

Ik heb er een hele literatuur studie naar gedaan. Zorg eerst dat je je facts checkt voor je mensen beschuldigt. Rest is wel op basis van eigen ervaringen maar dit staat er dan ook duidelijk bij. Niks mis mee imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dit is niet op basis van eigen ervaringen (hoger opgeleiden gebruiken vaker drugs dan lager opgeleiden) ;)

Ik heb er een hele literatuur studie naar gedaan. Zorg eerst dat je je facts checkt voor je mensen beschuldigt. Rest is wel op basis van eigen ervaringen maar dit staat er dan ook duidelijk bij. Niks mis mee imo

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug naar een genietmomentje...

Gisteren marathon Eindhoven gelopen. Wat een genot en ervaring. Zoveel mensen die je continu aanmoedigen waardoor je zoveel extra energie kreeg. Ik snap ondertussen waarom mensen in grootsteden over de hele wereld een marathon gaan lopen. De ervaring is onbeschrijflijk.

Mijn absolute minimumtijd dat ik wou halen was 4 uur. Mijn echte doel waarmee ik heel tevreden zou zijn was 3u45m. De officiële eindtijd kwam uit op 3u40m41s :clap:

Nu een 5 dagen tijd om zo goed mogelijk te herstellen zodat we op VWAB weer een marathon kunnen stampen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Grim! Knap om hem zo ruim onder de 4 uur te halen.
Ik heb gisteren een Halve Marathon gelopen in Leiden, ook blij met mijn eindtijd van 1.40. 7 minuten van mijn PR afgehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Respect heren. Ik ben al doodop bij een wandeling naar de kroeg 800m verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top gedaan Grim en Khadber! Lijkt mij ook tof om eens een halve marathon te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Top gedaan Grim en Khadber! Lijkt mij ook tof om eens een halve marathon te proberen.

Is goed te doen en te combineren met andere hobbies! Mijn tip is rustig aan beginnen. Als je later 10 km kan lopen is een halve marathon met 13 weken training te doen (schema downloaden van de runners world is een goede tip, gratis en goed schema!)
En inderdaad de energie van alle mensen aan de kant is heel gaaf, het halen van je doel met zo'n inspanning is ook echt een enorme voldoening en ook wel verslavend, ontzettende dopamine rush haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Top gedaan Grim en Khadber! Lijkt mij ook tof om eens een halve marathon te proberen.

Is goed te doen en te combineren met andere hobbies! Mijn tip is rustig aan beginnen. Als je later 10 km kan lopen is een halve marathon met 13 weken training te doen (schema downloaden van de runners world is een goede tip, gratis en goed schema!)
En inderdaad de energie van alle mensen aan de kant is heel gaaf, het halen van je doel met zo'n inspanning is ook echt een enorme voldoening en ook wel verslavend, ontzettende dopamine rush haha.


Probleem zit 'm meer in m'n knieën die er nog wat aan moeten wennen. Ik train wekelijks voor survivalruns en heb daardoor wel een prima conditie, maar heb te lang doorgelopen op verrotte schoenen tijdens hardlooptraining de afgelopen zomer en en daardoor zijn mijn knieën wat gevoelig voor overbelasting zodra ik bij de 15 kilometer in de buurt kom. Kwestie van regelmatig lopen deze winter en dan komt het wel goed denk ik. Onlangs gaan lopen op een setje Brooks Ghost 14 (op advies van Runnersworld) en dat is gelukkig al een wereld van verschil voor mijn knieën :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Terug naar een genietmomentje...

Gisteren marathon Eindhoven gelopen. Wat een genot en ervaring. Zoveel mensen die je continu aanmoedigen waardoor je zoveel extra energie kreeg. Ik snap ondertussen waarom mensen in grootsteden over de hele wereld een marathon gaan lopen. De ervaring is onbeschrijflijk.

Mijn absolute minimumtijd dat ik wou halen was 4 uur. Mijn echte doel waarmee ik heel tevreden zou zijn was 3u45m. De officiële eindtijd kwam uit op 3u40m41s :clap:

Nu een 5 dagen tijd om zo goed mogelijk te herstellen zodat we op VWAB weer een marathon kunnen stampen :D


Was een mooie sfeer ja! Zelf 12,5 gelopen als onderdeel van een estafette met de Business Run, maar overal feest langs het parcours en mensen die je aanmoedigen. Naderhand het centrum in en zelf nog mensen staan aanmoedigen op Stratumseind, waar ook een groot feest was op het plein. Leek wel Koningsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 19:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zorg eerst dat je je facts checkt


pffpfpffpfpf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er achter komen dat de iPhone equalizer van de Muziek app ook effect heeft op Mixcloud. Deze op 'Dance' zetten en dan Mixcloud gebruiken in de auto: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Khadber schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Top gedaan Grim en Khadber! Lijkt mij ook tof om eens een halve marathon te proberen.

Is goed te doen en te combineren met andere hobbies! Mijn tip is rustig aan beginnen. Als je later 10 km kan lopen is een halve marathon met 13 weken training te doen (schema downloaden van de runners world is een goede tip, gratis en goed schema!)
En inderdaad de energie van alle mensen aan de kant is heel gaaf, het halen van je doel met zo'n inspanning is ook echt een enorme voldoening en ook wel verslavend, ontzettende dopamine rush haha.


Probleem zit 'm meer in m'n knieën die er nog wat aan moeten wennen. Ik train wekelijks voor survivalruns en heb daardoor wel een prima conditie, maar heb te lang doorgelopen op verrotte schoenen tijdens hardlooptraining de afgelopen zomer en en daardoor zijn mijn knieën wat gevoelig voor overbelasting zodra ik bij de 15 kilometer in de buurt kom. Kwestie van regelmatig lopen deze winter en dan komt het wel goed denk ik. Onlangs gaan lopen op een setje Brooks Ghost 14 (op advies van Runnersworld) en dat is gelukkig al een wereld van verschil voor mijn knieën :).

Jep. Goed schoeisel is echt een must als je lange afstanden gaat lopen. Goed dat je hier achteraan bent gegaan! Eeen andere optie is allerlei banden kopen en veel oefeningen rond de spieren van je knie plannen. Fysio kan hier ook een uitkomst in zijn, al neem ik aan dat je die al hebt ingeschakeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jep. Goed schoeisel is echt een must als je lange afstanden gaat lopen. Goed dat je hier achteraan bent gegaan! Eeen andere optie is allerlei banden kopen en veel oefeningen rond de spieren van je knie plannen. Fysio kan hier ook een uitkomst in zijn, al neem ik aan dat je die al hebt ingeschakeld.


Ik ben nog nooit naar de fysio geweest :P. Maar het probleem is er gelukkig nu niet echt meer; alleen als ik door vermoeidheid mijn voet verkeerd weg ga zetten, en dat komt meestal met de afstand. Daarom daarmee wat voorzichtig opbouwen :).

Anyway, na volgend weekend een trekking van 3 weken naar Mt Everest in de planning. Dat zal ook weer een mooie beproeving worden, en een genietmomentje an sich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Anyway, na volgend weekend een trekking van 3 weken naar Mt Everest in de planning. Dat zal ook weer een mooie beproeving worden, en een genietmomentje an sich.


Met dat soort hoogtestage is een marathon geen probleem meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Anyway, na volgend weekend een trekking van 3 weken naar Mt Everest in de planning. Dat zal ook weer een mooie beproeving worden, en een genietmomentje an sich.


Met dat soort hoogtestage is een marathon geen probleem meer.


2 jaar geleden ook in de Himalayas geweest met een vriend van me en toen we terugkwamen heeft hij zijn marathon tijd in Berlijn met iets van 40 minuten verbeterd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender:
Vorige  1 ... 1183, 1184, 1185, 1186, 1187, 1188, 1189 ... 1233  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic