12 uur uit, dat was genieten!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
vanaf 12 uur al weekend hebben tot volgende week woensdag 
Als ik af en toe nog eens 'No time to waste' aanzet. Anthem van het eerste festival waar ik naar toe ben geweest. Was gelijk verkocht en sindsdien eigenlijk nog maar weinig grote feesten gemist.
De Kartel Remix van Toneshifterz - Psychedelic Wasteland, die gewoon beter is dan de Endymion Remix 
hehe, tegen iedereen zeggen, dat je in je avondpauze biefstuk gaat bakken voor jezelf, en dan vervolgens aangekeken worden van.. WTF..? jij en koken?
en dan het biefstukje lekker bakken.. en vervolgens opmerken dat ie perfect is!
, ow wat heb ik heerlijk gegeten vanavond
en dan het biefstukje lekker bakken.. en vervolgens opmerken dat ie perfect is!
Het begin van de full versie van Kick It To The Bone.
"tik tik rikketik tik tik rikketik tik tik rikketik tik tik kick it to the bone..."
"tik tik rikketik tik tik rikketik tik tik rikketik tik tik kick it to the bone..."
ik versta dik dik dikk(i)e dikwrote:Het begin van de full versie van Kick It To The Bone.
Last edited by tommetjeuh on 10 Sep 2011 14:34, edited 1 time in total.
biertje drbiewrote:Ik ga vanavond genietmomentje hebben als het voetbal wordt uitgezondenBen er echt aan toe, lekker lui op de bank voetbal kijken.
Ik versta kick en dat is het volgens mij ook.wrote:ik versta dik dik dikk(i)e dikwrote:Het begin van de full versie van Kick It To The Bone.
-
C
Dat het straks keihard gaat regenen in Weeze 
-
E
wanneer?wrote:Dat het straks keihard gaat regenen in Weeze
het is nog steeds droog. droger dan mn keel.
Dat Lowrenz mij haast ervan probeerde te overtuigen dat ik wél snoepgoed op had, mooi moment, maar ik was NUCHTER 
-
G
geen piep in mn oren hebben na het leip harde geluid op q-base 
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Welke school zit je?wrote:Je schermafbeelding past er perfect bijwrote:De trein halen omdat ie te laat was
OT: De stem van de docent die nu voor de groep staat. Alsof we een Nederlandse Don Corleone hebben
Universiteit Twente, hoezo, ken jij er ook zo een?:pwrote:Welke school zit je?wrote:Je schermafbeelding past er perfect bijwrote:De trein halen omdat ie te laat was
OT: De stem van de docent die nu voor de groep staat. Alsof we een Nederlandse Don Corleone hebben
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heel klein beetje, ging echt aso hard in die hanger tijdens B-Frontwrote:geen piep in mn oren hebben na het leip harde geluid op q-base
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ik ben er nu bijna van overtuigd dat het dezelfde is.wrote:Universiteit Twente, hoezo, ken jij er ook zo een?:p
2e jaars student bedrijfs of bestuurskunde?
Maatschappelijke Organisatie?
Ringo Ossenwaarde?
Holy shitwrote:Ik ben er nu bijna van overtuigd dat het dezelfde is.wrote:Universiteit Twente, hoezo, ken jij er ook zo een?:p
Ringo Ossenwaarde?
wrote:Holy shitwrote:Ik ben er nu bijna van overtuigd dat het dezelfde is.wrote:Universiteit Twente, hoezo, ken jij er ook zo een?:p
Ringo Ossenwaarde?Jij bent goed, Bedrijfskunde inderdaad en exact die vent. Zit jij daar ook dan?