Misschien een stomme vraag maar moet dit niet met carnaval gebeuren?
Wel vette onwerpen trouwens, knap als mensen dat kunne maken
Wel vette onwerpen trouwens, knap als mensen dat kunne maken
Hoezo? bloemencorso is een los-staand iets..wrote:Misschien een stomme vraag maar moet dit niet met carnaval gebeuren?
Weet ik veel, nog nooit van gehoordwrote:Hoezo? bloemencorso is een los-staand iets..wrote:Misschien een stomme vraag maar moet dit niet met carnaval gebeuren?
Als verf wordt er bloemen gebruikt...
hehe ik bijna overal nagekeken/dom aangekekewrote:op een parkeerplaats met de ramen los, de mid intro van the new shit luisteren, vrij hard.. en alle mensen die je dan aankijken..
genietmomentje
Sowieso. Damn, wat een sound!wrote:hehe ik bijna overal nagekeken/dom aangekekewrote:op een parkeerplaats met de ramen los, de mid intro van the new shit luisteren, vrij hard.. en alle mensen die je dan aankijken..
genietmomentje
me hele achterkant lijkt van de auto af te trillen door de sub
maar in de auto zitten is wel flink geniet momentje![]()
![]()
Toch wel Neophyte - The New Shit he? Otherwise you're not making sense...wrote:op een parkeerplaats met de ramen los, de mid intro van the new shit luisteren, vrij hard.. en alle mensen die je dan aankijken..
genietmomentje
wrote:Toch wel Neophyte - The New Shit he? Otherwise you're not making sense...wrote:op een parkeerplaats met de ramen los, de mid intro van the new shit luisteren, vrij hard.. en alle mensen die je dan aankijken..
genietmomentje
Tja, als je wilt beuken...wrote:wrote:Toch wel Neophyte - The New Shit he? Otherwise you're not making sense...wrote:op een parkeerplaats met de ramen los, de mid intro van the new shit luisteren, vrij hard.. en alle mensen die je dan aankijken..
genietmomentje
like I need your confirmation for that
Je schermafbeelding past er perfect bijwrote:De trein halen omdat ie te laat was
Haha. Tijd om er eentje uit te kiezen... Dat klinkt zo duurwrote:Merken dat je ouders weg zijn en de auto's er nog staan. Tijd om er eentje uit te kiezen en richting m'n schooltje mee te nemen
Bij mij staat er dan altijd een Audi R8 en een BMW X3.. Mag alleen de audi niet pakkenwrote:Merken dat je ouders weg zijn en de auto's er nog staan. Tijd om er eentje uit te kiezen en richting m'n schooltje mee te nemen
Rijke boywrote:Bij mij staat er dan altijd een Audi R8 en een BMW X3.. Mag alleen de audi niet pakkenwrote:Merken dat je ouders weg zijn en de auto's er nog staan. Tijd om er eentje uit te kiezen en richting m'n schooltje mee te nemen
Bij mij thuis ook alleen een Suzuki hoorwrote:bij mij 2 fietsen, verwende blagen
Bij ons een Volvo s60 (2011) en een Peugot 106 die neem ik altijd meewrote:Bij mij staat er dan altijd een Audi R8 en een BMW X3.. Mag alleen de audi niet pakkenwrote:Merken dat je ouders weg zijn en de auto's er nog staan. Tijd om er eentje uit te kiezen en richting m'n schooltje mee te nemen
Ondergewaardeerde autowrote:Bij ons een Volvo s60 (2011) en een Peugot 106 die neem ik altijd meewrote:Bij mij staat er dan altijd een Audi R8 en een BMW X3.. Mag alleen de audi niet pakkenwrote:Merken dat je ouders weg zijn en de auto's er nog staan. Tijd om er eentje uit te kiezen en richting m'n schooltje mee te nemen![]()
Volvo krijg ik soms mee