Jup, 2e jaars bedrijfskunde ben ik. Wel grappig dat ik dus kennelijk bij je in de klas zit, hahawrote:Holy shitwrote:Ik ben er nu bijna van overtuigd dat het dezelfde is.wrote:Universiteit Twente, hoezo, ken jij er ook zo een?:p
2e jaars student bedrijfs of bestuurskunde?
Maatschappelijke Organisatie?
Ringo Ossenwaarde?Jij bent goed, Bedrijfskunde inderdaad en exact die vent. Zit jij daar ook dan?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Blijkbaar dus xD Al ben ik 3e jaars, heb dit vak vorig jaar niet kunnen volgen. Maar goed, als je uit een laptop of uit oortjes eens wat hardcore hoort, miss is het mijn persoontje welwrote:Jup, 2e jaars bedrijfskunde ben ik. Wel grappig dat ik dus kennelijk bij je in de klas zit, haha
jullie genieten wel van jullie school zo te zien 
Altijd super daar tochwrote:jullie genieten wel van jullie school zo te zien
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ach so. Prima, in dat geval tik ik je wel ff aanwrote:Blijkbaar dus xD Al ben ik 3e jaars, heb dit vak vorig jaar niet kunnen volgen. Maar goed, als je uit een laptop of uit oortjes eens wat hardcore hoort, miss is het mijn persoontje welwrote:Jup, 2e jaars bedrijfskunde ben ik. Wel grappig dat ik dus kennelijk bij je in de klas zit, haha
Niet echt... Maar het viel me gewoon op dat hij die docent als Don Corleone typeerde, dat was bij mij namelijk ook al opgekomen.wrote:jullie genieten wel van jullie school zo te zien
Mijn oordop trilde er uitwrote:Ik heel klein beetje, ging echt aso hard in die hanger tijdens B-Frontwrote:geen piep in mn oren hebben na het leip harde geluid op q-base. Ik voelde mijn oordoppen gewoon trillen in mijn oren
ik had geen oordoppen inwrote:Mijn oordop trilde er uitwrote:Ik heel klein beetje, ging echt aso hard in die hanger tijdens B-Frontwrote:geen piep in mn oren hebben na het leip harde geluid op q-base. Ik voelde mijn oordoppen gewoon trillen in mijn oren
mensen die zielig gaan doen als je zegt dat je geen fan bent van messi 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik had ze wel maar ze gingen steeds zeer doen na een tijdje of sloten niet goed af... toen maar eruit gehaald want ik was meer bezig met me aan die oordoppen te irriteren dan met de muziekwrote:ik had geen oordoppen inwrote:Mijn oordop trilde er uitwrote: Ik heel klein beetje, ging echt aso hard in die hanger tijdens B-Front. Ik voelde mijn oordoppen gewoon trillen in mijn oren
Moet wel zeggen dat ik weinig last heb van een piep atm (alleen de standaard piep die ik al jaren heb)
De keepersbloopers net bij Studio Voetbal, ik lag op de grond 
kzit t ook te kijkewrote:Married With Children
Toen Chris One Never Fall Asleep draaide op Q-Base. Wat een track is dat toch! 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Toen ik net lag te kreunen van de spierpijn. Zegt mijn moeder: Komt dat van het lange staan dan?

Qbase
wel klein irritatiemomentje ook, nog een jaar
wel klein irritatiemomentje ook, nog een jaar
Allemaal foto's terug kijken en er achter komen dat ik met Fusion TNL met allemaal HT'ers op de foto sta zonder hun volgens mij gesproken te hebben 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Waar staan die foto's ?:Pwrote:Allemaal foto's terug kijken en er achter komen dat ik met Fusion TNL met allemaal HT'ers op de foto sta zonder hun volgens mij gesproken te hebben
Op m'n pcwrote:Waar staan die foto's ?:Pwrote:Allemaal foto's terug kijken en er achter komen dat ik met Fusion TNL met allemaal HT'ers op de foto sta zonder hun volgens mij gesproken te hebben
Nieuwe Meccano Twins release, altijd een must-have, Combustion belachelijk lekkere plaat.
Een heerlijke zelfgemaakte tostie eten
dipje wegvreten bij de mac, en er daar achter komen dat je vandaag bij elke mac een gratis hamburger krijgt bij elke bestelling vanaf 1 euro
nu ben ik weer gelukkig!
nu ben ik weer gelukkig!
true story.wrote:dipje wegvreten bij de mac, en er daar achter komen dat je vandaag bij elke mac een gratis hamburger krijgt bij elke bestelling vanaf 1 euro![]()
vanavond ma ff naar de mc dus
mijn genietmomentje; toch ma me vriendinnetje terug genomen vannachtOm haar veertigste verjaardag met heel Nederland te vieren, trakteert McDonald’s iedereen vandaag op een gratis Hamburger bij een bestelling vanaf 1 euro. In het restaurant aan de Muntbergweg in Amsterdam dragen de medewerkers vanaf vandaag de nieuwe kleding. Daarnaast kan iedereen vanaf nu de McDonald’s app downloaden. Hiermee hebben alle iPhone en Android gebruikers voortaan alle informatie over McDonald’s bij de hand, zoals het dichtstbijzijnde restaurant, de producten en voedingswaarden en de nieuwste acties.