Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 1230  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 17:08 
 
Hardtraxx Elite

Bierdrinken en voetbal kijken op deze zondag middag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van der Poel die na een solo van 50 km weer een koningsrit wint en waarbij de laatste paar km nog heel erg spannend werd :oh: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Video's van Malieveld
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muziek van me die is uitgebracht, voor de Tiberian Sun uitbreiding op Renegade X.

Hier te beluisteren:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem heel dik! Die oude C&C vibes :loving: Spontane glimlach op 0:07
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Muziek van me die is uitgebracht, voor de Tiberian Sun uitbreiding op Renegade X.

Hier te beluisteren:


Dit is super tof om meerdere redenen.

Renegade :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nieuwe Feel Good die binnenkort online komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag aan het genieten van deze twee artikels

Hugo naar huis gestuurd door ongeldig paspoort
https://www.ad.nl/dossier-verkiezingen- ... ~a2273eb9/

Hugo in Quarantaine
https://www.ad.nl/dossier-verkiezingen- ... ~a499b969/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Vandaag aan het genieten van deze twee artikels

Hugo naar huis gestuurd door ongeldig paspoort
https://www.ad.nl/dossier-verkiezingen- ... ~a2273eb9/

Haha ach, die verontschuldigingen en toegeven van foutjes is ook niet meteen nodig imo. Dit kan de beste overkomen. Even gniffelen en door. Maar nee. Feesboekend Nederland maakt hieruit op dat 'ie onbekwaam is in alles wat 'ie doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exit Polls :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Exit Polls :thumbsup:


Veel plezier met dit globalistisch discours. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 23:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeah Kaag for de win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Exit Polls :thumbsup:

en again de reacties onder het FB artikel hierover :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Yeah Kaag for de win.


Kaag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Yeah Kaag for de win.

Blij met Kaag. Echter wel teleurgesteld in hoe het met links gesteld is, enorm slagveld. Er zal echt iets moeten gebeuren aan die kant.
Ook in de analyses vind ik het opvallend dat klimaat en woningbouw weinig genoemd zijn als stemreden, terwijl een onderwerp als "normen en waarden" (klinkt verkapt als integratie) eigenlijk amper in de campagne terugkwamen. Normaal is CDA ook goed met normen en waarden-achtige thema's, maar hebben het niet bijzonder goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkiezingen weer geweest, uitslag (zo goed als) bekend. Hele circus dadelijk gelukkig weer voorbij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Verkiezingen weer geweest, uitslag (zo goed als) bekend. Hele circus dadelijk gelukkig weer voorbij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Wss) 8 zetels voor FvD. Had zelf in mijn hoofd op een minimum van 4 en een maximum van 8 gerekend, dus dan is deze (voorlopige) uitslag uitstekend. Hoop wel dat er geen onzin vanuit de partij komt over fraude, want denk dat je heel blij mag zijn met dit aantal zetels.

Ook leuk om te zien dat andere nieuwe partijen zo goed gescoord hebben. En ook mooi voor Kaag, tis der van harte gegund. Lijkt me een fijn mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hoop wel dat er geen onzin vanuit de partij komt over fraude, want denk dat je heel blij mag zijn met dit aantal zetels.

Te laat

Verkiezingen Beïnvloed! “Dit is zorgwekkend”, zegt Wybren van Haga.
https://commonsensetv.nl/de-verkiezinge ... ukaszczyk/

Had niet anders verwacht, maar laat maar weer eens zien hoe triest de mensen achter FvD zijn momenteel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Svbtwee schreef:
Hoop wel dat er geen onzin vanuit de partij komt over fraude, want denk dat je heel blij mag zijn met dit aantal zetels.

Te laat

Verkiezingen Beïnvloed! “Dit is zorgwekkend”, zegt Wybren van Haga.
https://commonsensetv.nl/de-verkiezinge ... ukaszczyk/

Had niet anders verwacht, maar laat maar weer eens zien hoe triest de mensen achter FvD zijn momenteel.


Wat geeft die voor redenen dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
(Wss) 8 zetels voor FvD. Had zelf in mijn hoofd op een minimum van 4 en een maximum van 8 gerekend, dus dan is deze (voorlopige) uitslag uitstekend. Hoop wel dat er geen onzin vanuit de partij komt over fraude, want denk dat je heel blij mag zijn met dit aantal zetels.

Ook leuk om te zien dat andere nieuwe partijen zo goed gescoord hebben. En ook mooi voor Kaag, tis der van harte gegund. Lijkt me een fijn mens.

Ik denk dat die stijging alleen te maken heeft met de corona situatie. Lekker vrijheid beloven en daar stemmen mensen voor. Heel veel verder dan dat zullen ze niet gekeken hebben. Ik verwacht over 4 jaar (als covid natuurlijk opgelost is) een behoorlijke daling weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Svbtwee schreef:
(Wss) 8 zetels voor FvD. Had zelf in mijn hoofd op een minimum van 4 en een maximum van 8 gerekend, dus dan is deze (voorlopige) uitslag uitstekend. Hoop wel dat er geen onzin vanuit de partij komt over fraude, want denk dat je heel blij mag zijn met dit aantal zetels.

Ook leuk om te zien dat andere nieuwe partijen zo goed gescoord hebben. En ook mooi voor Kaag, tis der van harte gegund. Lijkt me een fijn mens.

Ik denk dat die stijging alleen te maken heeft met de corona situatie. Lekker vrijheid beloven en daar stemmen mensen voor. Heel veel verder dan dat zullen ze niet gekeken hebben. Ik verwacht over 4 jaar (als covid natuurlijk opgelost is) een behoorlijke daling weer.

Tja, de vorige keer was het de klimaatwet. Ik heb zo'n gevoel dat FvD erg goed is in het voelen wat mensen als een probleem ervaren en daar een groot antigeluid tegenover te zetten, al hoop ik eerlijk gezegd van niet. Wat ze tot nu toe in de kamer voor geluid vertolken met hun onwaarheden is ver van waar ik op zou willen stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JeroenB93 schreef:
Svbtwee schreef:
(Wss) 8 zetels voor FvD. Had zelf in mijn hoofd op een minimum van 4 en een maximum van 8 gerekend, dus dan is deze (voorlopige) uitslag uitstekend. Hoop wel dat er geen onzin vanuit de partij komt over fraude, want denk dat je heel blij mag zijn met dit aantal zetels.

Ook leuk om te zien dat andere nieuwe partijen zo goed gescoord hebben. En ook mooi voor Kaag, tis der van harte gegund. Lijkt me een fijn mens.

Ik denk dat die stijging alleen te maken heeft met de corona situatie. Lekker vrijheid beloven en daar stemmen mensen voor. Heel veel verder dan dat zullen ze niet gekeken hebben. Ik verwacht over 4 jaar (als covid natuurlijk opgelost is) een behoorlijke daling weer.

Tja, de vorige keer was het de klimaatwet. Ik heb zo'n gevoel dat FvD erg goed is in het voelen wat mensen als een probleem ervaren en daar een groot antigeluid tegenover te zetten, al hoop ik eerlijk gezegd van niet. Wat ze tot nu toe in de kamer voor geluid vertolken met hun onwaarheden is ver van waar ik op zou willen stemmen.

AKA populisme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
AKA populisme.


Jij snapt het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
AKA populisme.

:yes:

Enige wat ze tegen hebben is de grilligheid van de partij. Zoals gezien kan er veel onrust zijn binnen de partij. We gaan het zien!
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 1230  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic