Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162 ... 1230  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Martin Waus schreef:
Hoe de vent sportschool alex elke keer door de politie bekeurd wordt. Net weer filmpje van een drugstest die ze bij hem afnemen :lol: grappig en zielig tegelijk :D


debiel is dat joh


Weer met popcorn gekeken vandaag https://www.vkmag.com/magazine/sportsch ... 1rafgkDClw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
pim__ schreef:
Martin Waus schreef:
Hoe de vent sportschool alex elke keer door de politie bekeurd wordt. Net weer filmpje van een drugstest die ze bij hem afnemen :lol: grappig en zielig tegelijk :D


debiel is dat joh


Weer met popcorn gekeken vandaag https://www.vkmag.com/magazine/sportsch ... 1rafgkDClw


Triest. Echt heel triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dat nou weer :lol: Zulke mensen, wat moet je er mee. Zo kut ook voor de politie als je zo iemand treft. Je kunt er geen normaal gesprek mee voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 09:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die heeft duidelijk een spuitje nodig, niet met vaccinatie vloeistof in ieder geval.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje wat een ongelofelijke dwaasbanaan is dat zeg, ongekend dat je je als 'volwassen' vent zo kunt gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 11:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Een hele zooi aan akoestische panelen gekocht + nieuwe statieven gemaakt en morgen dus mijn zolder Studio de nodige upgrade geven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sbs6 Lang leve de liefde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Starship die voor de eerste keer netjes op z'n pootjes land :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Starship die voor de eerste keer netjes op z'n pootjes land :worship:


Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 03:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drie keer is scheepsrecht. :thumbsup: Vet in beeld gebracht hoe dat gevaarte vlak voor de landing weer draait :D
Wat niet in de Space-X video te zien is, is dat Starship 5 minuten na landing alsnog (weer) met een enorme vuurbal uit elkaar klapt :oh: Wss ergens een methaan lek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Landing en grote biem? Beste van beide werelden als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Drie keer is scheepsrecht. :thumbsup: Vet in beeld gebracht hoe dat gevaarte vlak voor de landing weer draait :D


En dan het besef dat dat ding de lengte heeft van een kerktoren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna 100.000 plays op mijn Mixcloud :D

Total plays 98,837
Minutes listened: 2,676,355
Favorites: 4,117
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Starship die voor de eerste keer netjes op z'n pootjes land :worship:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2021 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zijn die niet allemaal op elkaar geknald dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 6 maanden eindelijk naar de kapper :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Na 6 maanden eindelijk naar de kapper :D

ewa strakke opscheertje neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2021 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decade of Spoontech livestream (L) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De reacties op Facebook onder een Telegraaf-item over de peilingen :lol:

VVD nog altijd stijf bovenaan met 39 zetels.

Voorbeeld:
"Mwoah, aan de reacties te zien hier lijkt me dat wat aan de hoge kant".

Wat heerlijk als je denkt dat een land alleen bestaat uit het zooitje ellende wat altijd op Facebook reageert xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

39 lijkt me ook wel een beetje overdreven Ingeschat maar we gaan het zien. Wat iedergeval wel gewoon vaststaat is dat VVD de grootste wordt

Het aantal dislikes op de NOS artikelen is simpelweg té groot voor dat ik het voor me zie dat de VVD 36-39 zetels gaat halen. Ik pin het vast op 31-35
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I&O (onderzoekers die hoge opleidingen hebben genoten wat betreft data/statistieken) verantwoording voor hun peiling:

Citaat:
3
Onderzoeksverantwoording
Verantwoording
Dit onderzoek vond plaats van vrijdag 12februari tot maandag 15februari 2021. Er werkten in totaal 2.521Nederlanders van 18 jaar of ouder mee aan dit onderzoek. Het grootste deel hiervan(2.234)is afkomstig uit het I&O Research Panel en 287respondenten vulden de vragenlijst via het panel van PanelClix.Niet alle vragen zijn gesteld aan alle deelnemers. Bij vragen waarbij dit het geval is wordt de steekproefbasis ook vermeld.

Weging en marges
De onderzoeksresultaten zijn gewogen op geslacht, leeftijd, regio, opleidingsniveau en stemgedrag bij de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2017. De weging is uitgevoerd conform de richtlijnen van de Gouden Standaard. Hiermee is de steekproef representatief voor de kiesgerechtigde Nederlandse inwoners (18+), voor wat betreft deze achtergrondkenmerken. Bij onderzoek is er sprake van een betrouwbaarheidsinterval en onnauwkeurigheidsmarges. In dit onderzoek gaan we uit van een betrouwbaarheid van 95 procent. Bij een steekproef van n=2.521en een uitkomst van 50 procent is er sprake van een foutmarge van plus of min 2,0procent.

I&O Research Panel

Het I&O Research Panel is geworven op basis van aselecte personen-en huishoudensteekproeven op traditionele manier (geen zelfaanmelding). Het I&O Research Panel werkt met een spaarprogramma, waarbij deelnemers punten sparen afhankelijk van de lengte en complexiteit van de vragenlijst. Deze punten kunnen later worden ingewisseld voor Bol.com-tegoed of een donatie aan een goed doel.

I&O Research
I&O Research is het grootste onderzoeksbureau voor overheid en non-profit (volgens de MarktOnderzoeksAssociatie, MOA, 2019). Het is onze missie bij te dragen aan beter onderbouwde keuzes van onze klanten, op basis van onderzoek en advies. Wij werken voor overheids-en non-profitorganisaties. I&O Research heeft vestigingen in Amsterdam enEnschede.

I&O Research is lid van de MarktOnderzoeksAssociatie (MOA), maakt deel uit van de Research Keurmerk Groep en onderschrijft de internationale ICC/ESOMAR-gedragscode voor markt-en sociaalwetenschappelijk onderzoek. I&O Research is ISO 9001-, ISO20252-en ISO 27001-gecertificeerd. Het online onderzoekspanel (I&O Research Panel) is ISO 26362-gecertificeerd. Dit is de norm voor online en offline access panels.


Bron: https://www.ioresearch.nl/wp-content/up ... feb-ii.pdf

Roy zijn verantwoording:


RoyAPO schreef:
Het aantal dislikes op de NOS artikelen is simpelweg té groot voor dat ik het voor me zie dat de VVD 36-39 zetels gaat halen. Ik pin het vast op 31-35
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk trouwens dat Volt 15 zetels gaat halen, want het staat 10% in de hardtraxx peiling maar ook in mijn omgeving stemmen veel mensen Volt en eigenlijk niemand vvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we nou niet doen alsof de peilingen het altijd bij het juiste eind hebben gehad :P. De peilingen van Maurice de Hond zijn bijv al lager ingeschat dan van Ipsos.

Onderzoek aan de alfa kant van het wetenschappelijke spectrum blijft gewoon een lastig karwei. Er zijn zoveel onzekerheden waarvoor je niet exact kan corrigeren. Maarja, quote het bericht hiervoor maar wanneer VVD wel 38-40 zetels blijkt te hebben op 17/18 maart
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Laten we nou niet doen alsof de peilingen het altijd bij het juiste eind hebben gehad :P. De peilingen van Maurice de Hond zijn bijv al lager ingeschat dan van Ipsos.

Onderzoek aan de alfa kant van het wetenschappelijke spectrum blijft gewoon een lastig karwei. Er zijn zoveel onzekerheden waarvoor je niet exact kan corrigeren. Maarja, quote het bericht hiervoor maar wanneer VVD wel 38-40 zetels blijkt te hebben op 17/18 maart


Het zijn peilingen, die hebben een foutmarge. Ze zaten met 2017 echt bizar goed. Uit m'n hoofd zat toen alles binnen de foutmarges, maar correct me if I'm wrong.

Also, het zijn peilingen. Niet een wedstrijdje wie gelijk gaat hebben. Misschien halen ze de 40 zetels, misschien ook maar 32. Maar mij gaat het meer om de argumentatie die je ervoor gebruikt. Zo ga je niet met statistieken om en dat weet jij echt wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa ik geef toe dat die argumentatie niet heel sterk is haha. Maar we zitten hier op Hardtraxx en niet op school. Af en toe is het gewoon fijn om maar gewoon wat te schreeuwen ipv alles maar heel serieus te benaderen. Ben op de uni al genoeg bezig met serieuze statistiek

Mijn uitspraak is niets meer dan een wild guess voor de uitslag

En in 2017 zaten ze idd redelijk in de buurt maar las net ook dat ze er in eerdere jaren er wat meer vanaf zaten. Dit jaar lijkt het me al helemaal moeilijk om een nauwkeurige voorspelling te doen. Corona zorgt voor nog meer onzekerheden dan dat er al waren (bijvoorbeeld verschillen in opkomst percentages tussen leeftijdsgroepen want angst om besmet te raken tijdens het stemmen, verschillen in stembereidheid tussen partijen)
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162 ... 1230  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic