Die beelden komen over een aantal dagen pashurricane wrote:NASA Marslanding bekijken
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Bijna vergeten dit.hurricane wrote:NASA Marslanding bekijken
Ajax, ondanks 2 basisspelers toch echt een aardige pot neergezet
de eerste 'hazcam' plaatjes zijn er alNuracore wrote:Die beelden komen over een aantal dagen pashurricane wrote:NASA Marslanding bekijken
https://mars.nasa.gov/mars2020/multimedia/raw-images/
Ben benieuwd of we ook de meegebrachte drone zullen gaan zien vliegen daar
Ja had de live stream bekeken. Ben zelf echt trots dit nog mee te mogen maken en ben erg benieuwd naar de beelden de komende dagen
Ajax speelde echt uitstekend en heeft Lille het voetballen onmogelijk gemaakt. Ondanks dat Ajax geluk heeft gehad met de penalty heeft Ajax verdient gewonnen.pim__ wrote:Ajax, ondanks 2 basisspelers toch echt een aardige pot neergezet
Set van Audiofreq nu bij HSU Live. Heerlijk tijdens het werken 
-
IHardtraxx Elite
- last seen 3 days ago
Oren net uitlaten spuiten bij de huisarts, heel fijn om alles weer normaal te kunnen horen 
Ja, pingel had beide kanten wat voor te zeggen geweest imo. Ben wel benieuwd hoe lille in a'dam gaat voetballen, verdediging van ajax is natuurlijk al een tijd een zwakke plek.Rowanyt1309 wrote:Ajax speelde echt uitstekend en heeft Lille het voetballen onmogelijk gemaakt. Ondanks dat Ajax geluk heeft gehad met de penalty heeft Ajax verdient gewonnen.pim__ wrote:Ajax, ondanks 2 basisspelers toch echt een aardige pot neergezet
Na 4x uitstellen en een levertijd van 4 maanden eindelijk mijn stoelen in huis... nu nog in elkaar schroeven
Ik vond Ajax in Lille verdedigend zeer sterk, dus ik verwacht weinig tot geen problemen voor Ajax.pim__ wrote:Ja, pingel had beide kanten wat voor te zeggen geweest imo. Ben wel benieuwd hoe lille in a'dam gaat voetballen, verdediging van ajax is natuurlijk al een tijd een zwakke plek.Rowanyt1309 wrote:Ajax speelde echt uitstekend en heeft Lille het voetballen onmogelijk gemaakt. Ondanks dat Ajax geluk heeft gehad met de penalty heeft Ajax verdient gewonnen.pim__ wrote:Ajax, ondanks 2 basisspelers toch echt een aardige pot neergezet
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
De Dance-Tunes Radio vocalen
"Let your dicks swing, let your dicks roll. You are listening to Dance Tunes Radio" 
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Hahhaa
Het weer. Ik kan hier echt geen genoeg van krijgen. Heerlijk!
was vandaag toch wel ff anders he. Geklungel johRowanyt1309 wrote:Ik vond Ajax in Lille verdedigend zeer sterk, dus ik verwacht weinig tot geen problemen voor Ajax.pim__ wrote:Ja, pingel had beide kanten wat voor te zeggen geweest imo. Ben wel benieuwd hoe lille in a'dam gaat voetballen, verdediging van ajax is natuurlijk al een tijd een zwakke plek.Rowanyt1309 wrote:
Ajax speelde echt uitstekend en heeft Lille het voetballen onmogelijk gemaakt. Ondanks dat Ajax geluk heeft gehad met de penalty heeft Ajax verdient gewonnen.
Myst... jezus wat een fijne platen maakt die man.
Iemand die een tribute set in elkaar wil mixen?
Iemand die een tribute set in elkaar wil mixen?
Inderdaad Pim. Ik had dit niet verwacht. Lille was de betere ploeg in de Arena, maar over 2 wedstrijden gezien heeft Ajax verdiend gewonnen van Lille.
Lease-auto gekregen van het werk inclusief tankpas, overal op vooruit gegaan en minder maandelijkse kosten.
iemand nog een MiTo kopen? PB
iemand nog een MiTo kopen? PB
Zeker weten, had het na die pingel toch wel ff zwaar haha,e maar heel fijn + ook fijne loting.Rowanyt1309 wrote:Inderdaad Pim. Ik had dit niet verwacht. Lille was de betere ploeg in de Arena, maar over 2 wedstrijden gezien heeft Ajax verdiend gewonnen van Lille.
Dat heb jij wel goed. Ajax mocht gisteren ook niet klagen met het gelijkspel bij PSV. Het was wel een genietmomentje hoe de strijd tussen Tadic en Dumfries was. Het was heerlijk om te zien.pim__ wrote:Zeker weten, had het na die pingel toch wel ff zwaar haha,e maar heel fijn + ook fijne loting.Rowanyt1309 wrote:Inderdaad Pim. Ik had dit niet verwacht. Lille was de betere ploeg in de Arena, maar over 2 wedstrijden gezien heeft Ajax verdiend gewonnen van Lille.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 3 days ago
Ook wel mooi dat die Tadic werdt belaagd door psv fans, en aangifte gaat doen