Poatver wat een kneiters van hits komen er voorbij idd, heerlijk!Nattehond wrote:Pure nostalgie indd! HeerlijkJustinhafc wrote:00's Request op 3FM
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dat Noisecontrollers tegenwoordig op Ronald Molendijk lijkt.
Al die omver geblazen verkeersborden door de sneeuwschuivers 
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 13 days ago
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Er achter komen dat je alles van dragonball z op je harde schijf hebt staan 
Nice, ik was ooit begonnen met de dvd boxen verzamelen, hoefde alleen de laatste twee seizoenen nog... maarja nu zou ik alles wel op blu-ray willen eigenlijkimmuunm wrote:Er achter komen dat je alles van dragonball z op je harde schijf hebt staan
-
IHardtraxx Elite
- last seen 3 days ago
Was dat echt helemaal vergeten, ook echt alles van Dragonball, Dragonball Z, Dragon Ball GT & Dragon Ball Super 
Dragonball zowat 10 jaar geleden gekeken in mijn studententijd. Met momenten had ik echt tranen in mijn ogen van het lachen. 
-
IHardtraxx Elite
- last seen 3 days ago
Succes als je alles op blu-ray wilt hebben, heb gekeken op internet ben je veel geld voor kwijtNuracore wrote:Nice, ik was ooit begonnen met de dvd boxen verzamelen, hoefde alleen de laatste twee seizoenen nog... maarja nu zou ik alles wel op blu-ray willen eigenlijkimmuunm wrote:Er achter komen dat je alles van dragonball z op je harde schijf hebt staan
De act heet dan ook Freqz-B en is morgen van 21:00 - 22:00 bij Karnaval FestivalDelt-A wrote:
Ze zijn als elkaar verkleed
Yep, wij gaan kijken.
Zou grappig zijn als Frequencerz dan ook typische B-Front moves en trekjes hebben.
Zou grappig zijn als Frequencerz dan ook typische B-Front moves en trekjes hebben.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Sarabande wrote:Schaatsen op natuurijs
Feest pakken in 2021 https://www.dumpert.nl/item/8072581_f7375e53
Dat zijn de mannen van Play Events in Friesland
Zelf ook vandaag even een speakertje aan de waterkant gezet vanuit de achtertuin.
Heerlijk menselijk met vrienden en buren bier, borrels en chocomel drinken op het ijs.
Zelf ook vandaag even een speakertje aan de waterkant gezet vanuit de achtertuin.
Heerlijk menselijk met vrienden en buren bier, borrels en chocomel drinken op het ijs.
Hahaha mooiDelt-A wrote:
Ze zijn als elkaar verkleed
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Blijf het toch wel bijzonder vinden dat er blijkbaar een vrij grote groep is die 't kan waarderen
. Ik vind het in ieder geval de grootst mogelijke tyfusherrie.
Dit weekend een graadje of 17 en zon. Dat gaat in zwembroek zonnen op het dakterras worden.