net als je denkt dat het ene probleem opgelost is... en het niet erger kan.. ja hoor...immuunm wrote:Hahahaha geweldig ditrakkietakkie wrote:Ajax die z'n zaken geweldig op orde heeft![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oh god, hij is klaar met HoekAtSea en nu heeft hij weer wat nieuws gevonden hoor.
Hou jij gewoon je muil ff... post ook 2x een genietmomentje zonder te bashen en dan denkt Dikkop BB weer even stoer te doen.Broken Balance wrote:Oh god, hij is klaar met HoekAtSea en nu heeft hij weer wat nieuws gevonden hoor.
Ga drugs gebruiken ofzo
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
HODEHHHHHHHHHHHHHHHrakkietakkie wrote:Ga drugs gebruiken ofzo
Pooooh dacht dat het vrijdag was Chrisje2??? En geen dinsdag 
Had me dealer 5 cent gegeve maar was nie genoeg helaas.rakkietakkie wrote:Hou jij gewoon je muil ff... post ook 2x een genietmomentje zonder te bashen en dan denkt Dikkop BB weer even stoer te doen.Broken Balance wrote:Oh god, hij is klaar met HoekAtSea en nu heeft hij weer wat nieuws gevonden hoor.
Ga drugs gebruiken ofzo
Bedankt voor de weekendtip!rakkietakkie wrote:Ga drugs gebruiken ofzo
Eerste pilsje sinds Dry January 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
5 dagen te laat.Fantazoo wrote:Eerste pilsje sinds Dry January
Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...
Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Heb ze voor 5 cent meegegeven en ze een fijne kerst gewenst, ik ga gamen... mafkezen
Is goed junkAlm1ghty wrote:Ouders, doen al jaren niks meer aan kerst... (geen cadeau's, wel wat eten).. komen ze in een keer aanzetten met een kado...
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Als je een puntje onder mijn neus houd zal ik dit keer wel naar beneden kijkenrakkietakkie wrote:Hou jij gewoon je muil ff... post ook 2x een genietmomentje zonder te bashen en dan denkt Dikkop BB weer even stoer te doen.Broken Balance wrote:Oh god, hij is klaar met HoekAtSea en nu heeft hij weer wat nieuws gevonden hoor.
Ga drugs gebruiken ofzo
Hoe de vent sportschool alex elke keer door de politie bekeurd wordt. Net weer filmpje van een drugstest die ze bij hem afnemen
grappig en zielig tegelijk 
debiel is dat johMartin Waus wrote:Hoe de vent sportschool alex elke keer door de politie bekeurd wordt. Net weer filmpje van een drugstest die ze bij hem afnemengrappig en zielig tegelijk
Deze topplaat weer eens opzetten
View on YouTube
View on YouTube
Het dikke pak sneeuw dat er nu ook in Groningen ligt.
Gister 16,5 km gewandeld en vanochtend ook alweer 5 km. Zo prachtig!
Gister 16,5 km gewandeld en vanochtend ook alweer 5 km. Zo prachtig!
Jeej, de Hardtraxx Elite titel! Vandaag rondje van mij!!!

Post 2000
Post 2000
Pure nostalgie indd! HeerlijkJustinhafc wrote:00's Request op 3FM