Morgen biertje doen?Rowanyt1309 wrote:Daar ben ik inderdaad al mee begonnen. De hele week nog geen alcohol gehad en weinig ongezond eten. Nu proberen vast te houden.Remi wrote:Als je sneller wilt groeien moet je misschien die (doordeweekse) drinksessies eens minderen en eens gaan nadenken over je voeding(sschema)Rowanyt1309 wrote:Ik heb nog nooit scoops gebruikt. Wat is de meerwaarde er precies van? Groei je daardoor ook sneller?
Active topics in Off-Topic
Moderators
the theme (noisecontrollers remix)Nuracore wrote:Alles van Jurgen Vries
Release/Celebrate Life (verhaal van ID&T) voor de 2e keer uitgelezen. Wat een verhalen staan daar in
Hopen dat Q nog ooit met zo’n boek of docu over hun bestaan komen!
Hopen dat Q nog ooit met zo’n boek of docu over hun bestaan komen!
Ook eentje met je all-time hero Martin Waus besteld?
Indy wrote:Vet maatje
Haha die komt laterHelicaze wrote:Ook eentje met je all-time hero Martin Waus besteld?
OMGhurricane wrote:Indy wrote:Vet maatje![]()
Haha die komt laterHelicaze wrote:Ook eentje met je all-time hero Martin Waus besteld?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Leeds United dat hoogst waarschijnlijk gaat promoveren naar de Premier League 
Nog half dronken van gister in de tuin liggen met een bak punkrock herrie aan m'n kop.
Zaterdag in de Ardennen een trail gelopen en aansluitend daar met vrienden de bbq's aangestoken en na 6 weken eindelijk weer biertjes gedronken. 
6 weken geen bier.. zou ik ook eens moeten doen
Afgelopen vrijdag weer een gat van 6 uur in mijn geheugen gezopen en mede daardoor de hele zaterdag beroerd gevoeld..
Aankomend weekend nog een 'zuip' weekendje gepland, hierna maar eens proberen een paar weken te dimmen..
Afgelopen vrijdag weer een gat van 6 uur in mijn geheugen gezopen en mede daardoor de hele zaterdag beroerd gevoeld..
Aankomend weekend nog een 'zuip' weekendje gepland, hierna maar eens proberen een paar weken te dimmen..
Je praat erover alsof het een verplichting is om veel te zuipen. Je kan ook gewoon minder drinkenNattehond wrote:6 weken geen bier.. zou ik ook eens moeten doen![]()
Is ook zo.. maar zeker op een vrijdag of zaterdag avond als we met vrienden bij elkaar zitten gaat het mij niet lukken om maar 2 of 3 biertjes te drinken..
Ik denk dat ik dan liever niks drink, als maar 2 of 3..
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Heb precies hetzelfde jaNattehond wrote:Is ook zo.. maar zeker op een vrijdag of zaterdag avond als we met vrienden bij elkaar zitten gaat het mij niet lukken om maar 2 of 3 biertjes te drinken..
Is het dat niet dan?Nuracore wrote:Je praat erover alsof het een verplichting is om veel te zuipen. Je kan ook gewoon minder drinkenNattehond wrote: Aankomend weekend nog een 'zuip' weekendje gepland, hierna maar eens proberen een paar weken te dimmen..
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 14 days ago
Je moet wel echt extreem veel bier zuipen wil je z'n zwart gat in je geheugen krijgen toch? Heb zelf altijd eerder buikpijn van het bier i.p.v. zwarte gaten in m'n geheugen, die komen pas als er sterke drank in het spel betrokken wordt.
Daarom doe ik dat dus ookNattehond wrote:Ik denk dat ik dan liever niks drink, als maar 2 of 3..
Denk dat dit heel erg per persoon scheelt.. ik heb het al redelijk snel helaas.. en komen er andere versnaperingen op tafel dan alleen maar sneller (en wordt de zwarte film alleen maar langer)joostmakaay wrote:Je moet wel echt extreem veel bier zuipen wil je z'n zwart gat in je geheugen krijgen toch? Heb zelf altijd eerder buikpijn van het bier i.p.v. zwarte gaten in m'n geheugen, die komen pas als er sterke drank in het spel betrokken wordt.
Zojuist met mezelf afgesproken om na aankomend weekend even een paar weken geen alcohol te drinken, en dan probeer ik in ieder geval de maand augustus vol te maken.. ben benieuwd!Remi wrote:Daarom doe ik dat dus ook. Ik kan het je sowieso wel aanbevelen hoor. Je knapt er ook echt wel even van op.
Last edited by Nattehond on 20 Jul 2020 15:46, edited 1 time in total.
You can do it! En anders app je me maar. 
Waar kan ik mij aanmelden?hurricane wrote:klinkt als een AA Hardtraxx clubje in wording![]()