Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 22:56 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Fijn streampje inderdaad... Maar mis toch wel het echte feestje dat vandaag zou zijn.
Baal er nu wel meer van dan anders.

Maar Bobby doet wat nieuwe plaatjes zie en hoor ik, niet vervelend



ja ik mis ook wel het echte feest toch wel een van de beste festival producties hier in nederland mooie grote podiums die goed zijn aangekleed en natuurlijk de sfeer niet veel buitenlanders en veel locals erg jammer maar volgend jaar hopenlijk weer een waardige editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Spierpijn van de eerste gymsessies sinds maanden.


Die 30 sessies in mijn gym tellen we voor het gemak niet mee? :list:


Is toch anders, sahbi. Kan gewoon amper lopen na de eerste legday :list:

Sarabande schreef:
Preworkout die aanvoelt alsof je een dikke lijn pep hebt gesnoven. Tintelingen, kneiterwarm, kauwen. Wtf.

Ik heb eens een pwo die als een soort euforische booster werkte maar niet heel sterk was, kwam ik na een paar keer achter. Dus toen gooide ik er zelf nog wat cafeïne bij. Ik was gewoon waus in de gym joh, haha. Was best relaxed maar de training was niet top.
Vroeger ook eens als pwo een paar samples 'Crack' gehad. Ik snap wel waarom die op de dopinglijst staat. Daar was ik helemaal waus van, pfoeh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, misschien was dat wel hetzelfde spul waar een vriend laatst over vertelde. Zei dat hij het een keer van iemand had gekregen zonder te weten/researchen wat het was en dat hij nog zeker een uur of vijf had zitten trippen :lol:

Lijkt me voor het trainen niet bepaald ideaal inderdaad.

Je hebt tegenwoordig wel pwo met L-dopa. Ben daar wel heel benieuwd naar, maar vraag me af hoe het zit met de langetermijneffecten daarvan op je dopaminereceptoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 23:07 
 
Hardtraxxer

Volgens mij bedoelen jullie die PWO's met DMAA erin, oude Unstoppable/Jack bomb3d etc, kun je nu nog steeds via marktplaats kopen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb thuis ook nog een potje XXL Nutrition Energize! met 1,3dimethylamylamine :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ik heb die pre workout tot nu toe altijd vermeden. Misschien wel goed zo te horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 01:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben te schijterig om DMAA te proberen voor de GYM maar ook wel heel erg nieuwsgierig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Volgens mij bedoelen jullie die PWO's met DMAA erin, oude Unstoppable/Jack bomb3d etc, kun je nu nog steeds via marktplaats kopen trouwens.

Hmm, ik dacht altijd dat DMAA meer een stimulant was (beetje pep-achtig), maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dus zou kunnen.

Ik ben wel nieuwsgierig maar ga er niet aan beginnen. Beetje hetzelfde dat ik ook nieuwsgierig ben om met pep te trainen, maar lijkt me ook niet heel verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Volgens mij bedoelen jullie die PWO's met DMAA erin, oude Unstoppable/Jack bomb3d etc, kun je nu nog steeds via marktplaats kopen trouwens.


Dat zat volgens mij in die Crack die ik bedoelde, ja. Die stond niet voor niets op de dopinglijst.
Momenteel train ik even zonder, zeker nu de eerste trainingen in de gym toch maar in het kader van 'opbouwen' staan. Ik heb nu nog een pot N.o. Xplode 3.0 staan maar meestal wissel ik een beetje af tussen wat verschillende merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
maar meestal wissel ik een beetje af tussen wat verschillende merken.


En pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2020 17:27 
 
Hardtraxxer

Train zelf al jaren zonder PWOs, na 2 - 3 keer was het effect weg i.v.m. tolerantie, en als je het dan maanden later nog eens wilde proberen, was de gehele inhoud van de pot in een brok veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Train zelf al jaren zonder PWOs, na 2 - 3 keer was het effect weg i.v.m. tolerantie, en als je het dan maanden later nog eens wilde proberen, was de gehele inhoud van de pot in een brok veranderd.


Er zit zo'n zakje met poeder / spul bij, dat is tegen het klonteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 17:38 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
joostmakaay schreef:
Train zelf al jaren zonder PWOs, na 2 - 3 keer was het effect weg i.v.m. tolerantie, en als je het dan maanden later nog eens wilde proberen, was de gehele inhoud van de pot in een brok veranderd.


Er zit zo'n zakje met poeder / spul bij, dat is tegen het klonteren ;)


Hmm dat had ik niet bij die versie die ik van Marktplaats had, verklaart een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
maar meestal wissel ik een beetje af tussen wat verschillende merken.


En pep.

Paar dagen een pepkuur en gegarandeerd wat kilo's lichter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2020 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Can confirm na een weekendje Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit scoops gebruikt. Wat is de meerwaarde er precies van? Groei je daardoor ook sneller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pwo zit vaak een boel cafeïne in samen met nog wat andere stoffen (bijv. creatine en beta-alanine) waardoor je een energieboost en hype krijgt. Je gaat er niet sneller van groeien. Misschien indirect omdat je net wat meer energie hebt om harder te trainen, maar dat is redelijk verwaarloosbaar vermoed ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar neem je het dan voor? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hype, energie en meer focus vooral. Daarnaast werkt cafeïne krachtbevorderend (al moet je voor het volle effect 3,5mg per kg lichaamsgewicht nemen en dat is meteen wel redelijk veel). Cafeïnetabletten werken voor mij trouwens redelijk hetzelfde, alleen heb je dan geen tintelingen wat ik van veel pwo wel krijg door de beta-alanine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm. Het lijkt mij niet echt wat. Ik doe het puur op creatine en shakes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik heb nog nooit scoops gebruikt. Wat is de meerwaarde er precies van? Groei je daardoor ook sneller?


Als je sneller wilt groeien moet je misschien die (doordeweekse) drinksessies eens minderen en eens gaan nadenken over je voeding(sschema) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Je gaat er niet sneller van groeien. Misschien indirect omdat je net wat meer energie hebt om harder te trainen, maar dat is redelijk verwaarloosbaar vermoed ik.


Mijn records overigens wel gezet met PWO's. Het is inderdaad niet zo dat je daar direct kilo's spiermassa mee aankomt maar ik zie er wel een causaal verband bij. Daarnaast is het ook iets psychologisch / mentaal: als je dénkt die extra kilo's aan te kunnen lukt het ook vaak waar je op termijn weer je voordeel uithaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, dat denk ik ook. Op de een of andere manier zorgt de hype en focus van PWO bij mij altijd voor een soort knop die omgaat, waardoor ik me mentaal sterker voel. Mijn trainingen gaan vaak ook wel beter met PWO op. Op wedstrijden gaan er ook altijd twee PWO-shots doorheen om die reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2020 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk weer sollicitatiegesprekken ingepland krijgen na 4 maanden thuis gezeten te hebben (en na een kleine 130+ reacties op diverse vacatures)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2020 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik heb nog nooit scoops gebruikt. Wat is de meerwaarde er precies van? Groei je daardoor ook sneller?


Als je sneller wilt groeien moet je misschien die (doordeweekse) drinksessies eens minderen en eens gaan nadenken over je voeding(sschema) ;)


Daar ben ik inderdaad al mee begonnen. De hele week nog geen alcohol gehad en weinig ongezond eten. Nu proberen vast te houden.
Vorige  1 ... 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic