Active topics in Off-Topic
Moderators
Afgelopen donderdag mijn eerste tattoo mogen zetten en ik ben er ontzettend blij mee! 
Dj Mandy tattoo?Rowanyt1309 wrote:Afgelopen donderdag mijn eerste tattoo mogen zetten en ik ben er ontzettend blij mee!
Zat er in eerste instantie wel over te twijfelen..hurricane wrote:Dj Mandy tattoo?Rowanyt1309 wrote:Afgelopen donderdag mijn eerste tattoo mogen zetten en ik ben er ontzettend blij mee!

Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
Hadden vrouwen maar een pauzeknop. Eindelijk rust in huis
Justinhafc wrote:Hadden vrouwen maar een pauzeknop. Eindelijk rust in huis
Zou het persoonlijk ook heel raar vinden als je een foto zou posten van ervoorRowanyt1309 wrote:Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
Daar heb je kelders voorJustinhafc wrote:Hadden vrouwen maar een pauzeknop. Eindelijk rust in huis
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Leuke tattoo! Fijn dat je er blij mee bentRowanyt1309 wrote: Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
en is dit dan het begin van meer?Melanoisia wrote:Leuke tattoo! Fijn dat je er blij mee bentRowanyt1309 wrote: Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
Die zijn ook voor kinderenNuracore wrote:Daar heb je kelders voorJustinhafc wrote:Hadden vrouwen maar een pauzeknop. Eindelijk rust in huis
ErikZ wrote:Zou het persoonlijk ook heel raar vinden als je een foto zou posten van ervoorRowanyt1309 wrote:Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
Biscuit is that you?rakkietakkie wrote:Die zijn ook voor kinderenNuracore wrote:Daar heb je kelders voorJustinhafc wrote:Hadden vrouwen maar een pauzeknop. Eindelijk rust in huis
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Meer tattoos?hurricane wrote:en is dit dan het begin van meer?Melanoisia wrote:Leuke tattoo! Fijn dat je er blij mee bentRowanyt1309 wrote: Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
haha ja bedoelde dat richting Rowanyt1309Melanoisia wrote:Meer tattoos?hurricane wrote:en is dit dan het begin van meer?Melanoisia wrote: Leuke tattoo! Fijn dat je er blij mee bent
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
ANDY SVGE - Gravity @ Defqon.1 Weekend Festival 2016 nog een keer terugkijken
Wat een zeldzaam lekker genietmoment was dat zeg pooh
2016 was sws een heerlijke DQ1 editie
Wat een zeldzaam lekker genietmoment was dat zeg pooh
2016 was sws een heerlijke DQ1 editie
ErikZ wrote:Zou het persoonlijk ook heel raar vinden als je een foto zou posten van ervoorRowanyt1309 wrote:Deze foto is gemaakt na het zetten van de tattoo.
Ik denk wel dat dit het begin is naar meer. Heb nog wel wat leuke ideeën, maar voor nu hou ik het eerst hier bij.
Geen idee meer wat ik moet luisteren op het werk, dus ga maar beginnen aan deze playlist van forumlid Delt-A
Uiteraard vanaf #1, kan ik wel even mee vooruit 
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Nattehond wrote:Geen idee meer wat ik moet luisteren op het werk, dus ga maar beginnen aan deze playlist van forumlid Delt-AUiteraard vanaf #1, kan ik wel even mee vooruit
View on SoundCloud
De witte flessen wat bij laten bruinen in dit heerlijke weer onder het genot van wat flessen despo
Biertje drinken met collega's en 34 graden buiten.