Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
joostmakaay wrote:Johan Derksen
Volmondige JA...
Dat tegenwoordig het recht om beledigd te mogen voelen hoger staat dan recht van vrije meningsuiting is absurd.
Luister, all lives matter en wat er aan de andere kant van de grote plas gebeurd... Lekker laten doen.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Paar aparte pilskes buiten drinken met deze zwoele temperatuur :beer:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Hardtraxxer
91 posts member since 2017
last seen Aug 2024
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Manjana wrote:
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Kan iemand me de grap uitleggen? Volgens mij heb ik een stuk context gemist. Ik weet wel dat die Akwasi nogal haatdragende en polariserende uitspraken doet.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Delt-A wrote:Kan iemand me de grap uitleggen? Volgens mij heb ik een stuk context gemist. Ik weet wel dat die Akwasi nogal haatdragende en polariserende uitspraken doet.
Volgens mij gaat het inmiddels minder om de grap maar meer om het beeld dat ontstaat dat de vrijheid van meningsuiting onder druk staat. Zelf vind ik het wel kwalijk dat mensen satire meteen als racisme beschouwen, zullen saaie voorstellingen worden van cabaretiers op deze manier.
Maar goed, bovenstaande hoort eigk in het Irritatietopic xd :nono:
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Delt-A wrote:Kan iemand me de grap uitleggen? Volgens mij heb ik een stuk context gemist. Ik weet wel dat die Akwasi nogal haatdragende en polariserende uitspraken doet.
Al die halve BNers proberen Johan Derksen onderuit te halen door z'n uitspraak in de laatste aflevering over Akwasi, en daarbij sponsors van VI te betrekken. Mooiste is dat 85% van Nederland achter de uitspraken van Johan staat (niet het grapje over Akwasi, maar de andere uitspraken van uit de aflevering).
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Maar het moeilijke is dus als je er iets van vindt, zoals Johan, wordt je direct uitgemaakt voor racist. Maatschappij slaat echt door.
Ook al die voetballers, die zijn met hun status bijna verplicht om ook voor BLM dingen te posten, doen ze dit niet worden ze ook bijna als racist gezien.
Ik voel me ondertussen bijna schuldig dat ik blank ben.
(Eigenlijk een irritatie momentje, maar wou hier toch ff op de voorgaande berichten reageren)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Kwami wrote:Maar het moeilijke is dus als je er iets van vindt, zoals Johan, wordt je direct uitgemaakt voor racist. Maatschappij slaat echt door.
Ook al die voetballers, die zijn met hun status bijna verplicht om ook voor BLM dingen te posten, doen ze dit niet worden ze ook bijna als racist gezien.
Ik voel me ondertussen bijna schuldig dat ik blank ben.
(Eigenlijk een irritatie momentje, maar wou hier toch ff op de voorgaande berichten reageren)
Het is niet erg om van mening te veranderen hoor dat is allemaal onderdeel van het educaten van yourself
M
Hardtraxxer
716 posts member since 2019
last seen Jun 2021
Je kunt beter zo snel mogelijk overstag gaan want je maakt het jezelf steeds moeilijker hoe langer het duurt.
Last edited by Melanoisia on 22 Jun 2020 11:51, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Het weer deze week. :yay:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Rowanyt1309 wrote:Het weer deze week. :yay:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Rowanyt1309 wrote:Het weer deze week. :yay:
Over een paar dagen zie je waarschijnlijk zulke posts in het Irritatietopic terug.
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Sarabande wrote:Eindelijk mijn macbook geüpdate naar de nieuwste versie van iOS aangezien ik een bepaald programma nodig had voor m'n onderzoek dat niet draaide op hogere iOS-versies. En nu kan ik eindelijk dark mode gebruiken op m'n laptop en het is zo mooooooi :drool:
Over een paar maanden mag je weer gaan updaten :P
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Solis wrote:
Sarabande wrote:Eindelijk mijn macbook geüpdate naar de nieuwste versie van iOS aangezien ik een bepaald programma nodig had voor m'n onderzoek dat niet draaide op hogere iOS-versies. En nu kan ik eindelijk dark mode gebruiken op m'n laptop en het is zo mooooooi :drool:
Over een paar maanden mag je weer gaan updaten :P
Haha ja zag het. Doei. Ben net gewend hieraan :surrender:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Pedaalemre wrote:
Manjana wrote:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 16 minutes ago
Met dit weer thuis werken in de tuin. Lekker hoor!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Op dit moment op vakantie in Zwitserland zijn. Ik was er echt zwaar aan toe om er even uit te gaan, en ik heb er inmiddels toch al wat heerlijke dagen op zitten :loving: blij dat er deze zomer toch nog een plek is waar je lekker aan alles kunt ontsnappen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:Op dit moment op vakantie in Zwitserland zijn. Ik was er echt zwaar aan toe om er even uit te gaan, en ik heb er inmiddels toch al wat heerlijke dagen op zitten :loving: blij dat er deze zomer toch nog een plek is waar je lekker aan alles kunt ontsnappen
Zag de foto's, ben jaloers in ieder geval. :P
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
De photoshop van Geck-O en Bfront
:lol:
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 22 hours ago
Vanmiddag even naar strand geweest :D
Hardtraxx Veteran