Hollandse Nieuwe
Godverdomme lekker godverdomme
Ben je daar nu? En zo ja, ben je er met het vliegtuig heen gegaan of de auto?wrote:In Dubrovnik lopen en echt veel dingen van Game of Thrones herkennen
Wij willen foto's, verhalen en de mogelijke filmpjeswrote:Afgelopen weekend een geniaal weekend gehad met de Hardtraxxers
Aan het staartje of in stukjes en met of zonder juin?wrote:Hollandse Nieuwe
Reken er maar niet op, we hadden bewust een groep waarbij iedereen zonder zorgen voor gevolgen z'n ding kon doen.wrote:Wij willen foto's, verhalen en de mogelijke filmpjeswrote:Afgelopen weekend een geniaal weekend gehad met de Hardtraxxers
Vandaar dat ik je dus zagwrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()

Nee maat. In het mooie Heerde een afspraak gemaakt. In Zwolle wat vaderdag cadeau's gehaald.wrote:Vandaar dat ik je dus zagwrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
Nice man!
Vast een mooi logo gewordenwrote:Nee maat. In het mooie Heerde een afspraak gemaakt. In Zwolle wat vaderdag cadeau's gehaald.wrote:Vandaar dat ik je dus zagwrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
Nice man!
Heb me helemaal kapot gelachenwrote:Reken er maar niet op, we hadden bewust een groep waarbij iedereen zonder zorgen voor gevolgen z'n ding kon doen.wrote:Wij willen foto's, verhalen en de mogelijke filmpjeswrote:Afgelopen weekend een geniaal weekend gehad met de Hardtraxxers
Er is niks raars of geks gebeurd verder. Gewoon veel lol gehad.
Aan het staartje met ui, maar lust het ook prima zonder.wrote:Aan het staartje of in stukjes en met of zonder juin?wrote:Hollandse Nieuwe
Ik hoor het wel als je nog advies nodig hebt.wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
ios? macos lijkt mewrote:Eindelijk mijn macbook geüpdate naar de nieuwste versie van iOS aangezien ik een bepaald programma nodig had voor m'n onderzoek dat niet draaide op hogere iOS-versies. En nu kan ik eindelijk dark mode gebruiken op m'n laptop en het is zo mooooooi
Marhan, come to Chille!!!!wrote:Dat iemand uit Chili een remix heeft gemaakt van een mashup van mij
Een remix van een mashup? Gekke Chilenen.wrote:Dat iemand uit Chili een remix heeft gemaakt van een mashup van mij