Hollandse Nieuwe
Godverdomme lekker godverdomme
Ben je daar nu? En zo ja, ben je er met het vliegtuig heen gegaan of de auto?Appelsapman wrote:In Dubrovnik lopen en echt veel dingen van Game of Thrones herkennen
Wij willen foto's, verhalen en de mogelijke filmpjesLennard95 wrote:Afgelopen weekend een geniaal weekend gehad met de Hardtraxxers
Aan het staartje of in stukjes en met of zonder juin?Pommer wrote:Hollandse Nieuwe
Reken er maar niet op, we hadden bewust een groep waarbij iedereen zonder zorgen voor gevolgen z'n ding kon doen.ErikZ wrote:Wij willen foto's, verhalen en de mogelijke filmpjesLennard95 wrote:Afgelopen weekend een geniaal weekend gehad met de Hardtraxxers
Vandaar dat ik je dus zagRowanyt1309 wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
Rowanyt1309 wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()

Nee maat. In het mooie Heerde een afspraak gemaakt. In Zwolle wat vaderdag cadeau's gehaald.Leandertjeee wrote:Vandaar dat ik je dus zagRowanyt1309 wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
Nice man!
Vast een mooi logo gewordenRowanyt1309 wrote:Nee maat. In het mooie Heerde een afspraak gemaakt. In Zwolle wat vaderdag cadeau's gehaald.Leandertjeee wrote:Vandaar dat ik je dus zagRowanyt1309 wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
Nice man!
Heb me helemaal kapot gelachenBroken Balance wrote:Reken er maar niet op, we hadden bewust een groep waarbij iedereen zonder zorgen voor gevolgen z'n ding kon doen.ErikZ wrote:Wij willen foto's, verhalen en de mogelijke filmpjesLennard95 wrote:Afgelopen weekend een geniaal weekend gehad met de Hardtraxxers
Er is niks raars of geks gebeurd verder. Gewoon veel lol gehad.
Aan het staartje met ui, maar lust het ook prima zonder.rakkietakkie wrote:Aan het staartje of in stukjes en met of zonder juin?Pommer wrote:Hollandse Nieuwe
Ik hoor het wel als je nog advies nodig hebt.Rowanyt1309 wrote:16 juli mijn eerste tattoo zetten. Muziekgerelateerd.![]()
ios? macos lijkt meSarabande wrote:Eindelijk mijn macbook geüpdate naar de nieuwste versie van iOS aangezien ik een bepaald programma nodig had voor m'n onderzoek dat niet draaide op hogere iOS-versies. En nu kan ik eindelijk dark mode gebruiken op m'n laptop en het is zo mooooooi
Marhan, come to Chille!!!!Nuracore wrote:Dat iemand uit Chili een remix heeft gemaakt van een mashup van mij
Een remix van een mashup? Gekke Chilenen.Nuracore wrote:Dat iemand uit Chili een remix heeft gemaakt van een mashup van mij