Heb ik iets gemist?Rowanyt1309 wrote:De euforische nummers van Rebelion.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Hij bedoeld nummers zoals Never Back Down, The Edge & Dusk Till DawnPommer wrote:Heb ik iets gemist?Rowanyt1309 wrote:De euforische nummers van Rebelion.
En deze natuurlijk om niet te vergeten.MYTZE wrote:Hij bedoeld nummers zoals Never Back Down, The Edge & Dusk Till DawnPommer wrote:Heb ik iets gemist?Rowanyt1309 wrote:De euforische nummers van Rebelion.
View on SoundCloud
Paar hitjes die vandaag zijn gereleased.
Gunz For Hire - Every Breaking Wave
Rebelion - Never Back Down
Degos & Re-Done - Take Me Back
Audiotricz & Estatic - You
Frontliner - Losing Control

Gunz For Hire - Every Breaking Wave
Rebelion - Never Back Down
Degos & Re-Done - Take Me Back
Audiotricz & Estatic - You
Frontliner - Losing Control
Die heb ik dan idd allemaal gemistLeandertjeee wrote:En deze natuurlijk om niet te vergeten.MYTZE wrote:Hij bedoeld nummers zoals Never Back Down, The Edge & Dusk Till DawnPommer wrote: Heb ik iets gemist?
View on SoundCloud
same herePommer wrote: Die heb ik dan idd allemaal gemistHeb het nooit meer geluisterd na die takkieherrie van voorheen.
officieel Addict nuSarabande wrote:Mijn 1000e post op dit grafforum
GefeliciteerdSarabande wrote:Mijn 1000e post op dit grafforum
Joey wrote:Het Mandy topic wat gesloten is.
-
MHardtraxx Veteran
SL8492 wrote:Joey wrote:Het Mandy topic wat gesloten is.
Joey wrote:Het Mandy topic wat gesloten is.
-
MHardtraxx Veteran
Geck-O & B-Front 
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
jaaaaaMYTZE wrote:Geck-O & B-Front
E-Life ook helemaal verbaasd op het eind, fucking mooiMYTZE wrote:Geck-O & B-Front
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Ja, dat was zo bizar goedMYTZE wrote:Geck-O & B-Front
Volgende keer op Origins of op VWAB graag en dan anderhalf uurMYTZE wrote:Geck-O & B-Front
Of B-front set op The Funky Cat
-
MHardtraxx Veteran
HHZ & Ghost Stories
Die Ghost Stories edits, poeh
+ Evelyn's stem
Die Ghost Stories edits, poeh
+ Evelyn's stem
Op een vrije maandag (normaal om Defqon 1 te verteren) toch naar alle setjes en nieuwe vette platen luisteren. Heerlijk. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Roebén wrote:Op een vrije maandag (normaal om Defqon 1 te verteren) toch naar alle setjes en nieuwe vette platen luisteren. Heerlijk.
Dankzij de Defqon stream van afgelopen weekend weer even zin in hardstyle gekregen. Heb van de afgelopen 2-3 jaar heel weinig releases meegekregen, dus ben nu heel veel pareltjes aan het ontdekken die ik nooit heb geluisterd. 
O.a. veel toffe tracks van Wildstylez, Adaro, B-Front en DBSTF ontdekt. Maar ook bijv. een D-Sturb - World Out There. Wat een gruwelijke plaat zeg. Heb altijd het idee gehad dat D-Sturb het echt wel kan als die wilt en dat blijkt wel met deze plaat.
O.a. veel toffe tracks van Wildstylez, Adaro, B-Front en DBSTF ontdekt. Maar ook bijv. een D-Sturb - World Out There. Wat een gruwelijke plaat zeg. Heb altijd het idee gehad dat D-Sturb het echt wel kan als die wilt en dat blijkt wel met deze plaat.