Hoppa, zak pep mee en gaan! Sterkte vannacht / morgenochtend.Pommer wrote:Vanmiddag/vanavond voor het eerst sinds de lockdown weer naar de kroeg.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat zal het morgen zijn met Pommer? Inzetten kan vanaf nu.
A: Nieuwe Tattoo
B: Telefoon en Portefeuille stuk/kwijt
C: Wakker worden in een onherkenbaar bed
D: Dronken gezwets om 4u 's nachts op Hardtraxx
Is het raar dat ik optie D de minst voor de hand liggende vind?Helicaze wrote:Wat zal het morgen zijn met Pommer? Inzetten kan vanaf nu.
Haha heb juist genoeg naar binnen gegooid in de lockdown weken. Vanavond vol gas aan de zuip.Remi wrote:Hoppa, zak pep mee en gaan! Sterkte vannacht / morgenochtend.Pommer wrote:Vanmiddag/vanavond voor het eerst sinds de lockdown weer naar de kroeg.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar juist als je vol gas aan de zuip gaat verschijnen de sleutels vaak uit het niets.Pommer wrote:Haha heb juist genoeg naar binnen gegooid in de lockdown weken. Vanavond vol gas aan de zuip.Remi wrote:Hoppa, zak pep mee en gaan! Sterkte vannacht / morgenochtend.Pommer wrote:Vanmiddag/vanavond voor het eerst sinds de lockdown weer naar de kroeg.
IncidentjeChroman wrote:https://hardtraxx.com/feesten/return-of-headhunterz-2017-30-09-2017-ziggo-dome-amsterdam-t60104-400.html?#p1726731
Haha ja ook wel, maar dan vaker als ik ergens thuis zit dan als ik in de kroeg zit. Ben te druk met van alles en nog wat dan, terwijl je ergens thuis al snel gezamenlijk op het idee komt om de lokale held even te bellen.Uberhout wrote: Ik weet niet hoe het met jou zit, maar juist als je vol gas aan de zuip gaat verschijnen de sleutels vaak uit het niets.
Hoe is het met Pommer afgelopen?
Fiets dat 1.5 maand geleden binnen een flatgebouw haar fietsenstalling is gestolen, vond ik gister terug voor datzelfde gebouw. Al die tijd lui geweest en geen nieuwe fiets gekocht betaald zich uit 
Osso (onder voorbehoud) gekocht
!
Eindelijk fitness weer op kunnen pakken. Werd ook wel weer tijd 
Dit kan voor mij naar het irritatiemomentjes topic, want mij lukt dat totaal niet.Leandertjeee wrote:Eindelijk fitness weer op kunnen pakken. Werd ook wel weer tijd
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Eindelijk weer voetbal op tv..
En dan ook nog een heerlijke derby van Sevilla vs Betis
Vond hem echt moker saai, heb het idee dat het niveau in Duitsland meteen vanaf de 1e wedstrijd een stuk hoger lagrakkietakkie wrote:Eindelijk weer voetbal op tv..
Ja overleefd (ternauwernood). Vanavond nieuwe ronde!!!Remi wrote:Hoe is het met Pommer afgelopen?
Over een klein uurtje die kinderen naar huis sturen en dan mooi lekker weekendje zuipen in Drenthe met wat elite hardtraxx leden.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
In Dubrovnik lopen en echt veel dingen van Game of Thrones herkennen 
Uitgaan in Amsterdam.... Wel apart zo zonder toeristen van over de hele wereld
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hardtraxx opeens weer allemaal euphoric fanboys
Pedaalemre wrote:Hardtraxx opeens weer allemaal euphoric fanboys
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
hurricane wrote:Pedaalemre wrote:Hardtraxx opeens weer allemaal euphoric fanboys
Verdiend! Dijk van een plaat.