wrote:Een eerste baan
Active topics in Off-Topic
Moderators
Erachter komen dat firebird released is 
-
T
wrote:wrote:Een nieuwe eerste baan
Het kan toch geen oude eerste baan zijn?wrote:wrote:wrote:Een nieuwe eerste baan
-
T
Sorry mijn fout 
Mensen in de trein die een gesprek hebben die héél awkward is.
Zat vandaag in een 4-zits in de trein, kwamen er 2 bij zitten (meisje en een jongen).
Was zooooo awkward, had gewoon medelijden met ze
Zat vandaag in een 4-zits in de trein, kwamen er 2 bij zitten (meisje en een jongen).
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
ik vind het awkward dat jij het woord awkward gebruikt en niet het woord vreemd of raar.wrote:Mensen in de trein die een gesprek hebben die héél awkward is.
ik vind het akward dat jij het woord akward vertaalt naar veemd of raar terwijl het de echte vertaling "ongemakkelijk" iswrote:ik vind het awkward dat jij het woord awkward gebruikt en niet het woord vreemd of raar.wrote:Mensen in de trein die een gesprek hebben die héél awkward is.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Die shit is awkward!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Best awkward idd. 
Ik vind het awkward dat jij awkward als akward tikt.wrote:ik vind het akward dat jij het woord akward vertaalt naar veemd of raar terwijl het de echte vertaling "ongemakkelijk" iswrote:ik vind het awkward dat jij het woord awkward gebruikt en niet het woord vreemd of raar.wrote:Mensen in de trein die een gesprek hebben die héél awkward is.
Ik vind het awkward dat we het hier over alleen het woord awkward hebben
-
B
Ik vind het awkward dat jullie zo awkward zijn.
Hehe, is nou eindelijk het awkwardje gevallen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Weer een mega bord spinazie met jus en gehakt op 
Er nog maar is achter komen dat het echt heerlijk handig is om je contacten op je SIM kaart op te slaan 
-
G
Dziwne.wrote:View on YouTube
CoD4 draaien met 250 locked op 1600*1200 met alles maximaal, inclusief A-filtering.
Wachten op BF3
Wachten op BF3
Hai, I'm The Pitchew, here on Feaw FM 
-
G
wrote:Hai, I'm The Pitchew, here on Feaw FM
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha oudproject maatje op de Avans zette dat lied altijd vol open op in de bibliotheek.wrote:View on YouTube
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012