Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De facebook-pagina van Willy de Opblaashond. Haha ik kom echt niet meer bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar Daan.. Willy is ook gewoon een opperheld!


Goed idee van me trouwens he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hehehe epic! added! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Willy de opblaashond die me toevoegd op facebook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Willy de opblaashond die me toevoegd op facebook :worship:

idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Willy de opblaashond die me toevoegd op facebook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kale vervelende gozer van operation repo die eindelijk eens goed klappen kreeg vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Die kale vervelende gozer van operation repo die eindelijk eens goed klappen kreeg vanavond :yay:

Toch allemaal fake. Lekker boeie. Met al die privéproblemen erbij is het alleen maar kutter geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net weer es een keer die laatste cd van Showtek opgezet.

Die is toch wel godsgruwelijk lekker zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Net weer es een keer die laatste cd van Showtek opgezet.

Die is toch wel godsgruwelijk lekker zeg :loving:


APIADW?
Vond hem wel meevallen op een paar tracks na (We Speak Music :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 21:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wootum schreef:
Net weer es een keer die laatste cd van Showtek opgezet.

Die is toch wel godsgruwelijk lekker zeg :loving:


APIADW?
Vond hem wel meevallen op een paar tracks na (We Speak Music :loving: )


Die ben ik samen World Is Mine juist beu. Maar de rest is echt lekker, vooral APIADW, My 303, Faces, The F-Track en die We Live For The Music Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
mrazura schreef:
Die kale vervelende gozer van operation repo die eindelijk eens goed klappen kreeg vanavond :yay:

Toch allemaal fake. Lekker boeie. Met al die privéproblemen erbij is het alleen maar kutter geworden.


Nou ik kan je zeggen dat die tik, met een fles, welke hij kreeg van die groep Mexicanen behoorlijk echt leek. Natuurlijk weet je het maar nooit met die special effects :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Steffnov schreef:
mrazura schreef:
Die kale vervelende gozer van operation repo die eindelijk eens goed klappen kreeg vanavond :yay:

Toch allemaal fake. Lekker boeie. Met al die privéproblemen erbij is het alleen maar kutter geworden.


Nou ik kan je zeggen dat die tik, met een fles, welke hij kreeg van die groep Mexicanen behoorlijk echt leek. Natuurlijk weet je het maar nooit met die special effects :D

Heb deze toevallig niet gezien, maar je ziet toch genoeg shit op TV wat echt leek. 'T kan me om eerlijk te zijn ook weinig boeien, maar alleen het feit dat de cameralui nog nooit echt zijn aangevallen (zoals die dikzak met z'n microfoon), geeft voor mij al een heleboel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ookal is het nep, wat boeit mij het :D
ik vind het grappig om te zien! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Dit was zo vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat een herexamen van 0/20 opnieuw bekeken gaat worden waardoor ik waarschijnlijk wel zal slagen en volgend jaar 4 vakken extra kan doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


(L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :love: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat i ^^ k morgen vrij ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Dat i ^^ k morgen vrij ben

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat ik nog 2 weken vakantie heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dat ik nog 2 weken vakantie heb

Ik ook, tenminste van school dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 01:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2 van school.

Nog wat genietgedoe hier, Zak chips, biertje, peuken, waterpijp. Keten.

En vanaf donderdag heb ik alleen maar feesten en dan zondag rustdag/werkdag en dan maandag tot vrjidag terschelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk root toegang op me Sensation gekregen! Insertcoin erop geknalt en gaat als een trein. Al die kutapps eindelijk deletee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mijn zacht gekookte eitje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2011 14:36 
 

Een nieuwe baan :$
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic