nieuw dubstep setje af 
HEERLIJK gevoel
Goed bezig.. Ik ben al een paar weken op zoek naar mijn vorm.. Niet op een tennisbaan though maar op het voetbalveld.wrote:Eindelijk weer goede vorm te pakken met tennissen![]()
HEERLIJK gevoel
dumpert kan je niet hotlinkenwrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/d1a6261c_ubercameltoe.jpg.jpg
Vaarwel goed gehoor, tot nooit meer...wrote:Mijn 5.1 speakerset op m'n bed in een rondje om m'n hoofd. En het geluid vol aan omdat ik home alone ben!
Heerlijk 107DB met telefoon in het midden
wrote:thuis komen van werk en horen dat Nederlands Elftal met 11-0 heeft gewonnen van San Marino!
Happy New Year !!!!!
wrote:dat robert nog steeds in zn sig heefT:Happy New Year !!!!!
haha en beter laat hij het staan, tis al bijna weer zoverwrote:dat robert nog steeds in zn sig heefT:Happy New Year !!!!!
Zielig voor San Marinowrote:thuis komen van werk en horen dat Nederlands Elftal met 11-0 heeft gewonnen van San Marino!
You are doing it wrong. Alcohol zorgt voor spierafbraak.wrote:Na drie uur trainen(lees: 12km hardlopen, buikspieroefeningen, rekoefeningen, balcontrole en Lange pass oefenen) met een welverdiend biertje in de tuin zitten.
Bier boven alleswrote:Tsja prioriteiten stellen hewrote:You are doing it wrong. Alcohol zorgt voor spierafbraak.wrote:Na drie uur trainen(lees: 12km hardlopen, buikspieroefeningen, rekoefeningen, balcontrole en Lange pass oefenen) met een welverdiend biertje in de tuin zitten.