Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 13:49 

Hardtraxx Addict

Ik begon om 14:15 inmiddels wel te stressen, hoor. Vond dat toch niet heel chill. Stond uiteindelijk bijna 1,5 uur in de rij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 13:56 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Defqon topic terug lezen van tijdens de voorverkoop, wat kunnen mensen zich toch (onnodig) druk maken :lol:

Haha inderdaad, 13:15 "ik begin me toch wel zorgen te maken". :lol:

Blijkbaar niet onnodig. Alles is echt 100% uitverkocht en er komt geen reguliere ticketsale met extra tickets. :P Dat wil zeggen dat het volgend jaar wel stressen gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 15:07 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:
Defqon topic terug lezen van tijdens de voorverkoop, wat kunnen mensen zich toch (onnodig) druk maken :lol:

Haha inderdaad, 13:15 "ik begin me toch wel zorgen te maken". :lol:

Blijkbaar niet onnodig. Alles is echt 100% uitverkocht en er komt geen reguliere ticketsale met extra tickets. :P Dat wil zeggen dat het volgend jaar wel stressen gaat worden.

Achteraf is het inderdaad makkelijk lachen om die sukkels die zich zorgen maakten. Na 3 kwartier begon ik hem ook flink te stressen nadat ze aangaven dat er een high demand is. Met defqon weetje maar nooit hoe snel het uitverkoopt, vooral omdat het ieder jaar weer sneller gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 15:12 

Hardtraxx Addict

Het duurt juist langer met dit vernieuwde wachtrij systeem.
Kan me herinneren dat het ook wel eens met een half uur of korter was uitverkocht. En dan tijdens het afrekenen foutmeldingen enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 17:37 

Hardtraxx Veteran

Dit is zo goud :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 17:41 

Hardtraxx Addict

eeeh... what the fuck ?! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 17:43 

Kraak... Piep...

Droevig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 18:06 

Hardtraxx Elite

Mijn god...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 19:30 

Hardtraxx Veteran

Jaja het leuke is er wel af nou, kunnen we kappen met gpf posten ty
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-03-2019, 20:08 

Hardtraxx Addict

Ajoh is toch grappig. Beetje onzin mag wel. Ben geen fan van ze maar ik ga op Defqon zeker wel even kijken, denk dat ik kapot ga van het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 09:59 

Hardtraxx Addict

Smaken verschillen (blijkt maar weer), maar GPF slaat voor mij echt volledig de plank mis. Zou grappig moeten zijn, maar is het absoluut niet. Kan me er gewoon oprecht om irriteren hoe kut ik het wel niet vind met alles er omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 10:03 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:

Dit is zo goud :lol:

:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 10:08 

Kraak... Piep...

RomanAnthony schreef:
Smaken verschillen (blijkt maar weer), maar GPF slaat voor mij echt volledig de plank mis. Zou grappig moeten zijn, maar is het absoluut niet. Kan me er gewoon oprecht om irriteren hoe kut ik het wel niet vind met alles er omheen.

Dat is het punt, eerst moest het een grapje zijn. Nu bleek het grapje toch populairder te zijn dan gedacht en natuurlijk wordt het nu graag uitgemolken en dan is het opeens wel serieus.

Zit werkelijk nul talent in dit hele gebeuren, de grap zit hem niet in de muziek die grappig zou moeten zijn maar gewoon in hoe oprecht slecht en talentloos de act zelf is (niet och wat slecht en fout als Zanger Rinus oid). Van de mensen die oprecht denken dat dit goede muziek is tot aan de andere artiesten die dit draaien en promoten.

Er wordt niet om gelachen, het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft. Zag je eerst met de simpele uptempo/frenchcore al en nu dit. Heerlijke verpaupering en versimpeling van de hardcore scene is dit.

Kan veel met mensen inleven en hoe muziek smaakgerelateerd is en ieder zijn eigen ding. Maar bij dit soort onzin (en eigenlijk heel veel extratone en speedcore) vind ik er geen enkel element aan hangen wat je muziek mag noemen. Zeker omdat een groot deel ook gewoon gejat is of populaire titels zijn die met minieme moeite zijn geremixed.

Kick > 300+ BPM > Distortion of direct een "Uptempo preset" gebruiken zoals nu ook gebeurt > Populaire sample > Klaar. Ik ben een producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 10:41 

Hardtraxx Addict

Ik heb de grap hiervan dan blijkbaar gemist.
Waarom krijgt dit in godsnaam een plaats op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 12:01 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:

Dat is het punt, eerst moest het een grapje zijn. Nu bleek het grapje toch populairder te zijn dan gedacht en natuurlijk wordt het nu graag uitgemolken en dan is het opeens wel serieus.

Zit werkelijk nul talent in dit hele gebeuren, de grap zit hem niet in de muziek die grappig zou moeten zijn maar gewoon in hoe oprecht slecht en talentloos de act zelf is (niet och wat slecht en fout als Zanger Rinus oid). Van de mensen die oprecht denken dat dit goede muziek is tot aan de andere artiesten die dit draaien en promoten.

Er wordt niet om gelachen, het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft. Zag je eerst met de simpele uptempo/frenchcore al en nu dit. Heerlijke verpaupering en versimpeling van de hardcore scene is dit.

Kan veel met mensen inleven en hoe muziek smaakgerelateerd is en ieder zijn eigen ding. Maar bij dit soort onzin (en eigenlijk heel veel extratone en speedcore) vind ik er geen enkel element aan hangen wat je muziek mag noemen. Zeker omdat een groot deel ook gewoon gejat is of populaire titels zijn die met minieme moeite zijn geremixed.

Kick > 300+ BPM > Distortion of direct een "Uptempo preset" gebruiken zoals nu ook gebeurt > Populaire sample > Klaar. Ik ben een producer.

Ja precies. Dus samengevat is het mega giga ultra kut. En dan komen er ook nog eens filmpjes voorbij op Facebook waar die zaal aaaahhww gaat roepen bij een kassa piepje die er in komt op zo'n feest. Fucking niet normaal. Kut. Fuck. Cunt. GPF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 12:07 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:

Ja precies. Dus samengevat is het mega giga ultra kut. En dan komen er ook nog eens filmpjes voorbij op Facebook waar die zaal aaaahhww gaat roepen bij een kassa piepje die er in komt op zo'n feest. Fucking niet normaal. Kut. Fuck. Cunt. GPF.

Dit is het Genietmomentjes toppic, niet het Irritatiemomentjes toppic :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ja, maar iemand die blijkbaar GPF leuk vind post GPF in het genietmomentjes topic, dan gaat de rest er niet op reageren in irritatiemomentjes he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 14:32 

Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Ajoh is toch grappig. Beetje onzin mag wel. Ben geen fan van ze maar ik ga op Defqon zeker wel even kijken, denk dat ik kapot ga van het lachen :lol:

Dit is exact waar het fout gaat. Niemand is zogezegd fan, maar toch support bieden. Ik kan me niet inbeelden dat je tig andere (wellicht) betere acts laat schieten op Defqon om naar wat opgeblazen poppen en piemels te gaan zien, want jeetje dat is echt grappeug. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 20:26 

Hardtraxx Crew

Even opgeruimd, de discussie graag wel een beetje fatsoenlijk houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 21:07 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Royvn_ schreef:

Dit is exact waar het fout gaat. Niemand is zogezegd fan, maar toch support bieden. Ik kan me niet inbeelden dat je tig andere (wellicht) betere acts laat schieten op Defqon om naar wat opgeblazen poppen en piemels te gaan zien, want jeetje dat is echt grappeug. :/

Begrijp me niet verkeerd, maar ik ga ook naar een festival om lol te maken en te lachen. 2 jaar geleden was ik op Defqon bij de yellow en in dat uurtje dat we daar stonden ben ik zo kapot gegaan van het lachen en ik hou niet eens van die herrie. Is gewoon lachwekkend hoe snel doe muziek gaat en hoe serieus mensen daarop "los gaan" om het maar even zo te noemen. Al die handjes in de lucht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-03-2019, 22:39 

Hardtraxxer

Eens met bovenstaande haha, op decibel ook een klein uurtje in het terrorbos doorgebracht, lach er nog steeds om :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 02:38 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Royvn_ schreef:

Als je muziek serieus zou nemen zou je ├╝berhaupt niet naar defqon gaan, boeie als iemand naar wat piemels wil kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 12:27 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Als je muziek serieus zou nemen zou je ├╝berhaupt niet naar defqon gaan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 12:47 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Niemand is zogezegd fan

Mijn " :love: :love: " was niet sarcastisch. Maar ik vind het niet gek dat niemand op HT wil zeggen dat ze GPF vet vinden hier, want dan

Broken Balance schreef:
het is gewoon uitlachen door elk persoon dat ook maar een klein beetje om muziek geeft.

geef je zogenaamd niet om muziek, of "heb je er geen verstand van".
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-03-2019, 15:08 

Kraak... Piep...

:lol: :lol:

Ja jongens, kom eindelijk uit de kast, jullie vinden GPF wel leuk maar jullie durven het niet te zeggen omdat ik er een mening over heb.

Of het is gewoon oprecht slecht geproduceerde meuk dat geen muziek genoemd mag worden. Als je het dan nog voor de gein leuk vindt, dan prima. Maar dat dit makkelijk scoren is door bovengenoemde redenen is duidelijk.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1109, 1110, 1111, 1112, 1113, 1114  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic