Sinterklaas bij VI. 
Haha dit. Geweldig weerwrote:Sinterklaas bij VI.
Haha dit. Geweldig weerwrote:Sinterklaas bij VI.
View on YouTubewrote:Sinterklaas bij VI.
Is toch elk jaar precies hetzelfde?wrote:Sinterklaas bij VI.
Haha in beginsel wel maar net anders dat het toch weer erg tof is!wrote:Is toch elk jaar precies hetzelfde?wrote:Sinterklaas bij VI.
Was het inderdaad. Echt genoten van de sfeer. Zeker een aanrader voor de mensen die er nog nooit geweest zijn. Als die in de buurt is, echt een keertje heen gaan. Genot om naar te kijken en te luisteren.wrote:Is echt heel tof! Ben er in Zwolle geweest vorig jaar en is zeker de moeite waard, vooral de sfeer was daar echt goud, iedereen die melodieën mee schreeuwenwrote:Vrijdag naar de Hardstyle Pianist. Lijkt me erg gaaf om eens mee te maken.
Dat zeker, kan nu gewoon mijn account opdoeken. Speciaal account aangemaakt in 2017 hiervoorwrote:Vooral dat laatste is natuurlijk een levensdoel he
Op mijn verjaardag ook nogwrote:Speciaal account aangemaakt in 2017 hiervoorwrote:Vooral dat laatste is natuurlijk een levensdoel he
Gewoon goede hollandse humor ditwrote:Coolblue en Bol.Com hebben zo'n sterke marketing afdeling haha
Lekker bezig!wrote:Van stagiaire naar assistent filiaalmanager in 20 maanden tijd.
Kom maar een keertje langs bij OPEN32 in Zwolle. Als je nou wat voor een leuk bedrag wat meeneemt valt er iets te onderhandelen.wrote:HT kortingsactie?