Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117 ... 1121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 01:37 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ga er ook niet meer op reageren, zie alleen mijn reacties en die van anderen uit verband worden gerukt zodat hij zichzelf gelijk kan geven en zodat hij kan doen alsof hij een slachtoffer is, zoals Erik in het begin al zei.

Projection (Psychological)

1) An unconscious self-defence mechanism characterised by a person unconsciously attributing their own issues onto someone or something else as a form of delusion and denial.

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 01:48 

Hardtraxx Elite

Ik vind gpf net zo verschrikkelijk als de rest hier maar die frozen bootleg ga ik elke keer weer stuk om, wat idioot is het zeg :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 01:49 

Kraak... Piep...

Maximumraver schreef:
Broken Balance schreef:
Ga er ook niet meer op reageren, zie alleen mijn reacties en die van anderen uit verband worden gerukt zodat hij zichzelf gelijk kan geven en zodat hij kan doen alsof hij een slachtoffer is, zoals Erik in het begin al zei.

Projection (Psychological)

1) An unconscious self-defence mechanism characterised by a person unconsciously attributing their own issues onto someone or something else as a form of delusion and denial.

:kiss:

Kortom, jij?

Je draait telkens alles van anderen om, zodat je zelf gelijk kan krijgen van jezelf. Als we dan toch diagnoses gaan geven, laat jezelf checken op Borderline :lol:

Zoals Emre al zegt.

Iedereen kan horen waarom men dit troep vindt, jij luistert al jaren Speedcore zoals je zegt dus jij zal er vast wel aan gewend zijn en er enige affiniteit mee hebben.

Ik luister zelf Metalcore, ook het simpele gedeelte er van wat echt alleen breakdowns, rammen op open frets en vrij generic screams. Ik vind het vet, maar ik kan prima het argument accepteren dat het behoorlijk simpel is en op hand en stemtechniek (speelmanier) na niet moeilijk is om te spelen (doe het zelf ook wel eens) of nummers voor te verzinnen, het lijkt veel op elkaar.

Daar heb jij klaarblijkelijk moeite mee. Jij kan, maar, niet, accepteren dat anderen dit niks vinden om vrij overduidelijke redenen die iedereen hier ziet en hoort (lees voor de gein wat iedereen er over zegt). Maar jij moet een muur van argumenten opgooien om je eigen smaak maar te beschermen en je eigen smaak goed te praten. Daardoor verdraai je de mening van anderen om je eigen punt maar door te draven, en blijkbaar mij afschuiven op een mentale aandoening valt er ook onder. Ik zie dat er naast mij mensen zijn met normalere kritiek maar zelfs hun argumenten verdraai je compleet waardoor ze zichzelf moeten blijven herhalen.

Je noemt mijn smaak bijvoorbeeld gatekeepen, terwijl hetgene wat jij doet gatekeepen is door ieders mening af te ketsen dat ze het fout hebben :lol: Ieders mening doet er niet toe, jij hebt gelijk. Ik luister Industrial en mainstream maar geen (nieuwe) uptempo, frenchcore, terror of whatever GPF is omdat ik het repetitief, simpel en gerecycled vind (paar uitzonderingen daargelaten). Dat is gewoon mijn smaak/mening, niet gatekeepen of underground proberen te zijn :lol: Hoe kan je underground willen zijn door tegelijk de grootste hardcore namen leuk te vinden. Kan nog wel een betoog houden waarom ik het verpaupering vind t.o.v. voorgaande jaren want daar gaat nog een heel verhaal over de hardcore scene aan vooraf maar dat mag je in een PB vragen.

En zoals Emre eveneens zegt en ik ook.

"Als je een Pizza van iemand niet lekker vindt betekent het niet dat je zelf niet weet wat een goede Pizza is omdat je het zelf nooit hebt gemaakt." - Een Hardtraxxer met een goed punt hier ooit, ben je naam vergeten.

"Als een bekende kok die goed geld verdiend met zijn werk (in dit geval, GPF = de kok, ze zijn aardig bekend nu en verdienen mooie fee's denk ik) dan verwacht je een bepaalde kwaliteit. Zou die kok een, naar jouw smaak, slecht gerecht klaarmaken voor je, mag je daar dus geen kritiek op hebben, omdat je zelf niet kan koken?"

Maar goed, ik verwacht de zelfde argumenten wel weer, ik zet dit haast meer neer voor anderen dan voor jou en ik heb ook geen idee waarom ik dit nog doe eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 02:17 

Hardtraxx Addict

Met jou discussiëren is echt oneindig vermoeiend, en
Broken Balance schreef:
ik heb ook geen idee waarom ik dit nog doe eigenlijk.

Ik zal zoals jou doen en:

Broken Balance schreef:
Ga er ook niet meer op reageren

Want dit gaat echt absoluut nergens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 02:18 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Toevallig is een maat van me kok, en elke keer dat hij een gerecht komt maken vind ik het absoluut brilliant, maar recent heeft hij hier kogelbiefstuk gemaakt, die vond ik absoluut niet te doen, taai vlees zonder smaak.
Misschien heeft hij hem te kort gebakken? te lang? hoort dit vlees zo te smaken? Ik heb geen idee, want ik ben zelf geen kok (en had het ook nog nooit gegeten), nou kan ik hem een slechte kok noemen, maar dan heb ik eigenlijk geen poot om op te staan, ik weet hoogstens dat ik het niet lekker vond, in mijn geval denk ik dat dat vlees gewoon niet mijn smaak is, maar wie weet, misschien heeft hij het gerecht wel verneukt, maar ik ga niet roepen dat hij een slechte kok is, tenzij ik zelf exact kan uitleggen waarom. Anders zou ik gewoon lekker makkelijk kunnen roepen "ja, die taaie zooi smaakt toch nergens naar, leer koken"

Maar daarom noem ik GPF ook geen slechte producers. Nou vind ik Caine ook niet de creme de la creme van de producers in onze scene, maar dat steekt sowieso beter in elkaar dan de GPF platen.
Expres bagger maken terwijl je het wel beter kan vind ik eigenlijk nog veel erger dan namen die (nog) niet zo goed/getalenteerd zijn maar wel tijd en moeite erin steken en releases krijgen.

Ik noem enkel de tracks zelf slecht. Ik zie ook wel in dat het geen hoogstandjes horen te zijn, want de act bouwt juist 100% op dat hele foute herrie-idee. Maar dat is juist mijn probleem ermee. :lol: Te lang doorscoren met foute herrie. Het is de omgekeerde wereld en precies de reden waarom ik zelf liever een ghostproducer zou zoeken dan eindeloze jaren produceren en dan voorbijgeraasd zou worden door van die circusacts. Het hele GPF riedeltje levert alle partijen geld op dus maakt de kwaliteit geen kut meer uit. Voor een muziekliefhebber is dat gewoon jammer.

Natuurlijk is je maat geen slechte kok als hij iets maakt wat jij niet lekker vind. Maar je zegt het al, dat is subjectief. GPF zou ik verwoorden als (redelijk) lekkere gerechten zouden kunnen maken maar verbrand eten gaan verkopen voor de grap, zien dat mensen het schijnbaar grappig vinden om verbrand eten te vreten en nog een hele bak eten in de fik steken en verkopen want hahaahahahagrappig. En tegelijkertijd dan aan de andere kant van de straat andere koks die hun best doen op hun gerechten maar niet zulke marketingmachines zijn dat ze zelfs verbrand eten aan de man kunnen brengen waarbij hun restaurant voorbij gelopen word door mensen die verbrand eten gaan eten.

Oh en dan is het ook nog zo, wonderenswaardig genoeg, dat het niet eens meer 1 grote op niks gebaseerde grap is die iedereen met een korreltje zout neemt en wel weer overwaait. Lees die comments in die insta post van hun 'remix' van HHZ - Destiny. Vooral veel buitenlanders die ze oprecht geweldig/innovatief/vernieuwend voor de scene vinden. Hoe vaker acts als deze succes boeken, hoe minder hoog de grens word voor anderen om ook zo'n circusact te beginnen en waar zou je dan als 'echte producer' nog je best voor gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 09:40 

Hardtraxx Addict

iemand hier die pizza bakker is want ik heb zin in pizza maar ben geen pizza bakker dus mag geen mening hebben over welke pizza lekker en goet is en welke pizza vies en slecht is dus ik hoor graag suggesties van iemand die wel ervaring heeft hiermee dus graag stuur de goeiste pizza maar door in PM of in deze topic dan kan ik vanavond lekkere pizza eten mvrgrbedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 09:52 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 10:16 

Hardtraxx Addict

Indy schreef:
lkkr rammertje dit

Knallen op Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 11:01 

Kraak... Piep...

Pedaalemre schreef:
Expres bagger maken terwijl je het wel beter kan vind ik eigenlijk nog veel erger dan namen die (nog) niet zo goed/getalenteerd zijn maar wel tijd en moeite erin steken en releases krijgen.

Ik noem enkel de tracks zelf slecht. Ik zie ook wel in dat het geen hoogstandjes horen te zijn, want de act bouwt juist 100% op dat hele foute herrie-idee. Maar dat is juist mijn probleem ermee. Te lang doorscoren met foute herrie. Het is de omgekeerde wereld en precies de reden waarom ik zelf liever een ghostproducer zou zoeken dan eindeloze jaren produceren en dan voorbijgeraasd zou worden door van die circusacts. Het hele GPF riedeltje levert alle partijen geld op dus maakt de kwaliteit geen kut meer uit. Voor een muziekliefhebber is dat gewoon jammer.

Eens met dit.

Ze weten dondersgoed dat het werkt en gaan er dan natuurlijk graag mee door. Prima, je moet je brood verdienen, maar het is niet meer dan het is, zoals je zegt. Expres iets kut maken maakt het niet opeens "niet kut".

THArdstyler schreef:
iemand hier die pizza bakker is want ik heb zin in pizza maar ben geen pizza bakker dus mag geen mening hebben over welke pizza lekker en goet is en welke pizza vies en slecht is dus ik hoor graag suggesties van iemand die wel ervaring heeft hiermee dus graag stuur de goeiste pizza maar door in PM of in deze topic dan kan ik vanavond lekkere pizza eten mvrgrbedankt

ken niks sorrt mag niks seggen.

OT: Een plaat die ik al twee jaar zoek eindelijk gevonden (wel terwijl ik het een jaar eerder had kunnen weten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 11:22 

Hardtraxxer

:x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 12:05 

Hardtraxxer

The internet in a nutshell
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 12:12 

Hardtraxx Addict

Daar kan de mens dan nog wel van leren.
Ff een tijdje blaffen/schelden tegen elkaar, en daarna klaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 12:40 

Hardtraxx Addict

@Pedaalemre, ik heb je een PB gestuurd, dan kunnen we rustig verder praten/discussiëren zonder dat deze toppa constant ontploft :P vind het wel interessant namelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 13:08 

Kraak... Piep...

zeke schreef:
Ff een tijdje blaffen

Daar zijn we ook wel goed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2019, 16:30 

Hardtraxxer

Rebelion ook, zo maken ze hun kicks namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 20:55 

Hardtraxx Veteran

net shine a light van hardwell en wildstylez gekocht op revealed recordings site.

je krijgt er een 10 mb cover art bij, als die eenmaal embedded in de flac files is vind windows media player het niet zo leuk meer. xd (daarintegen mijn s8 met de samsung music app heeft nergens last van)

cover art? laat ie niet zien. play time is volledig scheef en breekt als je ook maar denkt te klikken

ze hebben dus weer wat te fixen bij microsoft
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-03-2019, 21:07 

Hardtraxx Veteran

Het ontvangen van wat vergeten of half afgemaakt Phrantic tracks (van hemzelf) en één hele vette die ik alsnog mag draaien :D
Nieuwe Feel Good krijgt een primeur :lol: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 18:01 

Hardtraxxer

Voor het eerst in 5 jaar naar de tandarts gaan en gewoon geen gaatjes hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 20:15 

Hardtraxxer

Myst & Adaro die tijdens hun live stream aan het uitzoeken zijn hoe een livestream werkt, een minuut of 5. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-03-2019, 22:12 

Hardtraxx Veteran

Oranje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-03-2019, 13:01 

Hardtraxx Veteran

Bonus op je rekening gestort krijgen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-03-2019, 00:21 

Hardtraxx Veteran

Het Nederlands Elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 10:03 

Hardtraxx Addict

De sleutel van ons huis gisteren in ontvangst mogen nemen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2019, 11:49 

Hardtraxx Addict

Vrijdag eindelijk weer een hardstyle feestje meepakken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-03-2019, 01:27 

Hardtraxx Addict

Och kan zo genieten van mensen die zich zo druk maken over dat hele GPF gebeuren. Geweldig.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1111, 1112, 1113, 1114, 1115, 1116, 1117 ... 1121  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic