Blijft mooi! Net zoals de Qlimax stage tekening van Poepharkwrote:Moest na de bekendmaking van de anthem door Nuracore voor 2020 denken aan deze..![]()
Credits: EHRNK (Qlimax 2017 Topic)
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem) (page 26)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik heb het geprobeerd, maar ik kon geen staanplaatsen meer krijgenwrote:(Staanplaats) kaarten voor System Of A Down hebben gescoord![]()
Ja was ook ff gekut, was er gelijk door maar kreeg steeds foutmeldingen.wrote:Ik heb het geprobeerd, maar ik kon geen staanplaatsen meer krijgenwrote:(Staanplaats) kaarten voor System Of A Down hebben gescoord![]()
5 minuten in de wachtrij gestaan maar, en toch te laat..
Oh en.
WAKE UP IRIWJEJEJEHEHEJEHEUDBXNE3IDUDJJEJEJEJE GVD ZIN IN GVD MAKE UP
Ticket voor Sevilla - Atletico Madrid binnen
Oh holy shit, das wel erg lekker. Die sfeer daar in Sevilla is briljant afgaande op alles wat je op tv ziet.
Zeker om een keer live mee te mogen maken. Had vakantie ook wel beetje erom heen gepland dat Sevilla thuis zou spelen. Dus ticket site in de gaten gehouden en zo doende. Mooi plekje op Preferencia 12.. 4 rijen achter de spelers bank, kost alleen wel 92euro... Ughwrote:Oh holy shit, das wel erg lekker. Die sfeer daar in Sevilla is briljant afgaande op alles wat je op tv ziet.
Bij toeval deze set weer (her)ontdekken
The Magic Show Podcast 38 - B-Front, Crypsis, Chris One, The Machine Kodex & The Geminizers
The Magic Show Podcast 38 - B-Front, Crypsis, Chris One, The Machine Kodex & The Geminizers
Poeh die heb ik echt helemaal grijs gedraaid destijds. Bedankt, gaat binnenkort weer aan!wrote:Bij toeval deze set weer (her)ontdekken![]()
Jaaaa!wrote:Bij toeval deze set weer (her)ontdekken![]()
Sleutel van mijn nieuwe huis hebben mogen ontvangen 
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
wrote:Sleutel van mijn nieuwe huis hebben mogen ontvangen
jaaa dat is lekker , gefeliciteerd!
Lekker gewerkt pik! Gefeliciteerd!wrote:wrote:Sleutel van mijn nieuwe huis hebben mogen ontvangen
jaaa dat is lekker , gefeliciteerd!
Gefeliciteerd. Goed bezig!wrote:Sleutel van mijn nieuwe huis hebben mogen ontvangen
Fallen Souls draaien voordat je gaat slapen.. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
HHZ die From Within GPF remix draait tijdens de SLAM mixmarathon.

Hahaha inderdaadwrote:HHZ die From Within GPF remix draait tijdens de SLAM mixmarathon.
Gaaf! Klinkt zo te horen ook wel dik die plaatwrote:Ja extreem genietmomentje wel dat Delete onze track draaide afgelopen zaterdag![]()
View on Facebook
Klinkt heel goed!wrote:Ja extreem genietmomentje wel dat Delete onze track draaide afgelopen zaterdag![]()
View on Facebook
Haha thanks man!! hij is een paar weken geleden uitgekomen, dus als je benieuwd bent naar de HQ
View on Spotify
View on Spotify
Poah, thanks!! Echt heel gaaf. Wat een kicks man..wrote:Haha thanks man!! hij is een paar weken geleden uitgekomen, dus als je benieuwd bent naar de HQ![]()
View on Spotify