wrote:Backfire
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja niet alleen hij, dat mensen zo lang kunnen/willen discussiëren als je toch weet dat het nergens heen gaat. Ga wat leuks doen ofzo.wrote:Ik snap echt niet dat mensen door blijven gaan.wrote:Backfire
Haha ik had deze helemaal gemist. Net even stukje gelezen. Ik denk dat de Brexit er eerder door is dan dat er dat topic overeenstemming komt.wrote:Backfire
Ik blijf er bij dat het probleem van kwantiteit ipv kwaliteit puur ligt bij het releasen via internet en niet op vinyl. En dat draaien we nooit meer terug. Lekker links laten liggen en met een grote bocht omheen lopen op festivals.
Ik weet niet of het daar aan ligt. Er is nog genoeg kwaliteit te vinden in de scene, maar er is de laatste jaren een omslag gaande dat hypes meer op de voorgrond komen. En ik denk dat gearbox gewoon een extremer tegengeluid is geworden tegen het stukje euforische wat de scene nog heeft. Verder is de euforische kant vele malen succesvoller internationaal dan dat gearbox ooit zal worden.wrote:Haha ik had deze helemaal gemist. Net even stukje gelezen. Ik denk dat de Brexit er eerder door is dan dat er dat topic overeenstemming komt.wrote:Backfire![]()
Ik blijf er bij dat het probleem van kwantiteit ipv kwaliteit puur ligt bij het releasen via internet en niet op vinyl. En dat draaien we nooit meer terug. Lekker links laten liggen en met een grote bocht omheen lopen op festivals.
Tuurlijk is er nog kwaliteit te vinden in de scene, godzijdank. En natuurlijk is kwaliteit lastig meetbaar. Maar als je het aantal hardstyle releases van 10 jaar terug vergelijkt met nu, en dan ook ze langs de kwaliteitsmeetlat legt...wrote: Ik weet niet of het daar aan ligt. Er is nog genoeg kwaliteit te vinden in de scene, maar er is de laatste jaren een omslag gaande dat hypes meer op de voorgrond komen.
Maar zoals ik zei, doen we niets meer aan, draaien we niet meer terug.
Genietmomentje, vandaag Qlimax anthem in HQ.
Hypeddddwrote:Genietmomentje, vandaag Qlimax anthem in HQ.
Nog een genietmomentje, vanavond naar Patrick Laureij, ja toch.
Luister op YT ook altijd hardstyle nummers van onbekende artiesten, en eens in de zo veel tijd kom je dan ineens iets heel vets tegen:
View on YouTube
Die 2e climax
. Kwalitatief klinkt het dan misschien niet helemaal top, maar hier zit echt potentie in imo.
View on YouTube
Die 2e climax
View on YouTubewrote:Die 2e climax![]()
. Kwalitatief klinkt het dan misschien niet helemaal top, maar hier zit echt potentie in imo.
Genieten op 't moment dat je topfan wordt van 2faced op Facebook

Wat een held is dat!wrote:Nog een genietmomentje, vanavond naar Patrick Laureij, ja toch.
Ik vind hem hier zo fucking goed! View on YouTubewrote:Wat een held is dat!wrote:Nog een genietmomentje, vanavond naar Patrick Laureij, ja toch.
"Maar.... Dit ben jij? Ja, klopt."wrote:Wat
Hahaha nice ja
"wel van mn knot afblijven he."
"wel van mn knot afblijven he."
Haha aah welkom bij de club met Ricketermaadtje, hij nodigt je wel uit voor de geheime whatsappgroep.wrote:Genieten op 't moment dat je topfan wordt van 2faced op Facebook![]()
Hahah wauwwrote:Ik vind hem hier zo fucking goed! View on YouTubewrote:Wat een held is dat!wrote:Nog een genietmomentje, vanavond naar Patrick Laureij, ja toch.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 23 days ago
Kan evengoed bij de WTF momentjes:
Voor de lol meedoen met de Neophyte Records 20 Years remix contest en hem winnen
https://www.facebook.com/neophyterecord ... 5434055557
Voor de lol meedoen met de Neophyte Records 20 Years remix contest en hem winnen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gefeliciteerd man!wrote:Kan evengoed bij de WTF momentjes:
Voor de lol meedoen met de Neophyte Records 20 Years remix contest en hem winnen![]()
-
PHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Oct 2022
View on YouTube
Voor de G's die deze GOAT nog niet kennen.
Voor de G's die deze GOAT nog niet kennen.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 23 days ago
Thanks!!wrote:Gefeliciteerd man!wrote:Kan evengoed bij de WTF momentjes:
Voor de lol meedoen met de Neophyte Records 20 Years remix contest en hem winnen![]()