Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
ErikZ schreef:
WK Rugby is weer begonnen :love:


Toevallig de wedstrijd van Nieuw Zeeland gezien in een pub in Dublin, dat paste wel goed haha.

Snap er geen hol van, maar mooie sport om te zien.

Ook een genietmomentje trouwens, afschuwelijk lelijke stad, maar wat een mooi volk daar in Ierland.

Persoonlijk genietmomentje: foto van Rick die zijn ID kaart is vergeten voor de reis naar Ierland xd


HAHA uiteindelijk niks aan het handje, 48,- noodpaspoort. Wel ffkes zweten :lol:

@TkTT haha ja echt mooi volk. Sowieso een aanrader voor iedereen om eens heen te gaan met een groep maten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf aan het werk zijn terwijl de vrouw in het nieuwe appartementje aan het schuren (haha) is. Hoop dat ze 't afkrijgt vandaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zelf aan het werk zijn terwijl de vrouw in het nieuwe appartementje aan het schuren (haha) is. Hoop dat ze 't afkrijgt vandaag :lol:


Heel goed, wees er streng voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Zelf aan het werk zijn terwijl de vrouw in het nieuwe appartementje aan het schuren (haha) is. Hoop dat ze 't afkrijgt vandaag :lol:


hahaha en dan thuis komen en mee kwoad worden dat het allemaal niet af is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
THArdstyler schreef:
Zelf aan het werk zijn terwijl de vrouw in het nieuwe appartementje aan het schuren (haha) is. Hoop dat ze 't afkrijgt vandaag :lol:


hahaha en dan thuis komen en mee kwoad worden dat het allemaal niet af is :lol:

Ja het schuren van deur- en raamkozijnen, hoop oprecht dat het klaar is. Wat een monnikenwerk. Maarja, vanavond als straf maar mee naar de IKEA, karma -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier kan ik zo om lachen he.. xd :lol: :lol:

https://www.dumpert.nl/item/7761481_b2177a23

Hier YT Link:

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Hier kan ik zo om lachen he.. xd :lol: :lol:

https://www.dumpert.nl/item/7761481_b2177a23

Hahahaha heel lekker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De boeren acties van vandaag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
De boeren acties van vandaag :thumbsup:

Mee eens, buiten het feit dat ik het snap waar de acties vandaan komen geniet ik echt uitermate van alle filmpjes die voorbij komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
aan het schuren (haha) is.


wahaahah LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
THArdstyler schreef:
aan het schuren (haha) is.


wahaahah LOL

Ha indy ouwe trekvogel wanneer kom je terug in de haattraxx app?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
De boeren acties van vandaag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Oude WP tracks uit om en nabij 2010. I'm Free, Anxiety, Resistance.. Ze waren toen echt op hun top imo. Waren ook best stevige platen voor euforische begrippen. Daarna is 't allemaal steeds softer geworden, jammehhhrr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Oude WP tracks uit om en nabij 2010. I'm Free, Anxiety, Resistance.. Ze waren toen echt op hun top imo. Waren ook best stevige platen voor euforische begrippen. Daarna is 't allemaal steeds softer geworden, jammehhhrr.


Ik kan denk ik wel tig euforische platen noemen die steviger waren dan WP in die tijd. De melodieën waren goed maar die kicks waren belabberd leeg en slecht geproduceerd, live ook. Waren juist wel een van de meeste slappe kicks van die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Oude WP tracks uit om en nabij 2010. I'm Free, Anxiety, Resistance.. Ze waren toen echt op hun top imo. Waren ook best stevige platen voor euforische begrippen. Daarna is 't allemaal steeds softer geworden, jammehhhrr.


Ik kan denk ik wel tig euforische platen noemen die steviger waren dan WP in die tijd. De melodieën waren goed maar die kicks waren belabberd leeg en slecht geproduceerd, live ook. Waren juist wel een van de meeste slappe kicks van die tijd.


Nja stevig, ik vond ze gewoon wat meer drive hebben. Kicks waren idd slecht geproduceerd maar hun mixdown over het algemeen is sowieso nooit heel clean geweest. Toch klapten ze er toen die tijd prima op naar mijn mening, helemaal als ik het naast de euforische tracks zet die HHZ (najaar 2010 heb ik 't over, dus From Within, The Message Is Hardstyle enz) enz :lol:. Digital Age werd toen opgericht waardoor een tijdje Wildstylez, NC enzo echt slappe kicks hebben gemaakt. Stardust etc, zijn voor mij dan juist echt weer scheetjes. Zou aan mij kunnen liggen idk. Ik vond in ieder geval wat WP toen deden verfrissend voor de euforische tak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 19:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Digital Age was 2011. NC had gewoon platen als Paranoid, Diffusion, Empire Of The Sun en Wildstylez platen als In & Out, No Time To Waste en A Complex Situation rond die tijd van WP. En dan heb je Tuneboy, Tatanka, Zatox, The R3bels, Zany, The Pitcher en nog tonnen anderen uit die tijd.

Vond het totaal niks omdat je duidelijk hoorde hoe los de punch en de tail van elkaar waren bij WP waardoor er totaal geen dreun in de kick zat. Alleen als de kick omhoog pitchte paste het iets. In die tijd waren het totaal geen krachtige kicks voor euforische begrippen. Zelfs in de jaren er op zaten ze maximaal onder het gemiddelde. Wat prima was, want WP luisterde je voor de zweverige melodieen en de sfeer. Het was wellicht verfrissend, maar stevig totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm. Nja. Wanneer is een kick hard of niet, daar kan ook over gediscussieerd worden. Vind de kicks in Resistance er bijvoorbeeld veel harder op klappen dan Melancholia van een jaar later.

En ja weet natuurlijk dat er toen heus wel harder spul was dan WP aan de euforische kant, daarom zei ik ook niet dat ze het hardst waren. Maar voor mijn smaak toendertijd waren die kicks relatief lomp, helemaal als je ze tegenover de melodieën/pop achtige vocals in diezelfde platen zet. Resistance heeft echt zo'n jankvocal en de midintro en midoutro kicks zijn een beetje 'metallic', helemaal dat vage heen en weer pitchen van die kick in de outro vond ik vet. Maarja, blijft een aparte kwestie, wanneer een kick hard is of niet. Misschien is 't omdat die plaat 155 is, dat het daardoor meer drive heeft voor mij, ik weet het ook niet. Laat ik het er gewoon bij houden dat de drive die ik toen miste bij HHZ/WSZ/NC/DBSTF een tijdje door WP'z werd ingevuld en alles wat ze daarna hebben gemaakt me minder doet dan die eerste paar releases van hun.

Moet er wel bij zeggen dat ik toen net 3/4 jaar luisterde en veel verder dan alles van Scantraxx, Fusion en Italian Hardstyle ging ik ook nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zegt waarschijnlijk helemaal niets maar een van de accounts die mijn VWAB warm up heeft geluisterd is Q-Dance :D en niet dat fake account, echt het account met 27k volgers en legitieme uploads
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het zegt waarschijnlijk helemaal niets maar een van de accounts die mijn VWAB warm up heeft geluisterd is Q-Dance :D en niet dat fake account, echt het account met 27k volgers en legitieme uploads


Goud! :D Weten wat smaak is denk ik! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het zegt waarschijnlijk helemaal niets maar een van de accounts die mijn VWAB warm up heeft geluisterd is Q-Dance :D en niet dat fake account, echt het account met 27k volgers en legitieme uploads

Nuracore Qlimax 2020 anthem confirmed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nuracore schreef:
Het zegt waarschijnlijk helemaal niets maar een van de accounts die mijn VWAB warm up heeft geluisterd is Q-Dance :D en niet dat fake account, echt het account met 27k volgers en legitieme uploads

Nuracore Qlimax 2020 anthem confirmed!


sound rush vs nuracore vs miss k8 qlimax 2020 anthem confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

(Staanplaats) kaarten voor System Of A Down hebben gescoord :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier alvast!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moest na de bekendmaking van de anthem door Nuracore voor 2020 denken aan deze.. xd

Credits: EHRNK (Qlimax 2017 Topic)
Afbeelding
https://hardtraxx.com/feesten/qlimax-2017-18-11-2017-gelredome-arnhem-t60365-625.html#p1740417
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Veel plezier alvast!
Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105, 1106 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic