Na lange dag werk, The Second Pathway aangooien 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Akkoord op mijn bod voor een eigen huis 
Nog 2 dagen werken en dan op vakantie naar Porec! 
Eerder dit jaar geweest, vond ik eerlijk gezegd niet zo'n heel bijzonder plaatsje. Zou als het kan wel zeker uitstapjes naar Piran (Slovenië), Rovinj en (vooral) Pula plannen, vond ik persoonlijk een stuk leukerRowanyt1309 wrote:Nog 2 dagen werken en dan op vakantie naar Porec!
Kan ook meteen naar Losgaande DJ’s topic
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gewoon een held
Hahahaha, die man is helemaal koekoek 
Ik vind het mooi
Ik vind het mooi
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Haha mooi. Ik vind al die studio previews altijd zo teeeering ongemakkelijk.
Ja mooi ook die reactie van DV8RomanAnthony wrote:Haha mooi. Ik vind al die studio previews altijd zo teeeering ongemakkelijk.
Weekendje Liverpool geweest, met Liverpool-Arsenal en International Beatle Week. Mooie wedstrijd gezien, veel sfeer en veel gezelligheid in alle pubs.
Elders getekend en m'n huidige baan opgezegd per 1 oktober
Behoorlijke stap qua functie, maar veel zin in
Wordt wel wat minder op Hardtraxx hangen denk ik
Belachelijk, hardtraxx = life moadtJustinhafc wrote:Elders getekend en m'n huidige baan opgezegd per 1 oktoberBehoorlijke stap qua functie, maar veel zin in
Eén voordeel: Veel in de auto dus alle HT-mixjes zullen de revue wel gaan passeren 
3Doc - Gabbers kijken met mijn mavo 3 klas
Heerlijk hoe die kinderen dan reageren als ze weer zo'n wause gabber geïnterviewd wordt haha
Heerlijk hoe die kinderen dan reageren als ze weer zo'n wause gabber geïnterviewd wordt haha
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Hekzitter wrote:3Doc - Gabbers kijken met mijn mavo 3 klas![]()
De mensen die denken dat wij mongolen zijn, zijn zelf een stelletje mongolenMelanoisia wrote:Welke lessen trokken ze hieruit?