Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen 
Vrij vroeg gepiekt die dag jawrote:Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen
Vrij vroeg gepiekt die dag jawrote:Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen
wrote:Vrij vroeg gepiekt die dag jawrote:Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen. Voel me een partijtje kut nu
Inderdaad echt puur genieten, komt ook een nieuwe Bill Burr aan zag ik!wrote:Nieuwe show van Dave Chappelle op Netflix. D'r is er echt nog maar één die met een aantal van die grappen weg komt, heerlijk
Is ie dat niet ieder feest?wrote:Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen
Ja geen idee, eerste keer dat ik hem tegen kwam vandaarwrote:Is ie dat niet ieder feest?wrote:Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen
Godverdommewrote:Is ie dat niet ieder feest?wrote:Dreamvillage waar Hekzitter compleet koekkoek was, heb me dood gelachen
Squatten doe je zonder gewichten BLYATwrote:Een nieuw PR squatten: 4x152.5kg
Lang potje voetbal zegwrote:3 dagen Glasgow geboekt voor Rangers - Feyenoord
wrote:Lang potje voetbal zegwrote:3 dagen Glasgow geboekt voor Rangers - Feyenoord
Haha jaa vooral deze reeks, erg leuke gasten!wrote:Ranking The Stars. Heerlijk programma blijft dat.
Lig soms helemaal gevouwen om Ryannewrote:Ranking The Stars. Heerlijk programma blijft dat.