Ja, scrubs, die wil ik ook nog een keer helemaal kijken.
Die staat ook op Amazon dan?
Die staat ook op Amazon dan?
Die set van hem op Spotlight toen.Broken Balance wrote:Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.
Ik dacht precies hetzelfde inderdaad. Dat was 3 uur lang alleen maar genietenParvuz wrote:Die set van hem op Spotlight toen.Broken Balance wrote:Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.
Parvuz wrote:Die set van hem op Spotlight toen.Broken Balance wrote:Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.
Heel strak. Wij hebben dit programma gedaan:Patjee410 wrote:Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!
Ik ga al verscheidene keren alleen op vakantie, probeer goed uit te zoeken waar hotels zitten of ergens waar je kan overnachten (booking biedt uitkomst). Sws de grootste tip is dat je voor je vlucht heen en terug sws een slaapplek hebt, en vanuit daar verder gaat kijken.Patjee410 wrote:Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!
Eens. Zijn 'geen poespas, gewoon beuken' sound heb ik altijd al dik gevonden!Rickzel wrote:Recente Regain album, die rechtoe rechtaan raw platen van hem blijven zo ongelofelijk dik
Zodra je zoiets in Nederland doet zit je met een stadionverbod van 3 jaar aan je broek.Parvuz wrote:Dit filmpje: https://www.dumpert.nl/mediabase/773792 ... rters.html
En daardoor bij dit komen:
View on YouTube
Zo goed, jammer dat we dit in Nederland niet echt kennen.
Laat dat nou net onze keeperstrainer zijn, die bakt er ook niet zo veel van hoor, elke keeper hier is in het begin prima maar na verloop van tijd echt helemaal niks meer, zullen wel samen staan te douchen.Parvuz wrote:Er zitten natuurlijk een paar tussen die over het randje zijn. Die over Adebayor bijvoorbeeld. Die kan niet haha.
Maar Luis Suarez, his tooth are offside. Die is binnen de grenzen toch.
Ik weet alleen dat er toen een liedje was over de keeper van Den Haag, die had namelijk iets in zijn maag.
Succes met ja zeggen! Veel plezier!Nuracore wrote:Morgen na maanden plannen eindelijk trouwen. Het is nu al erg spannend![]()
Wish me luck
Good luck!Nuracore wrote:Morgen na maanden plannen eindelijk trouwen. Het is nu al erg spannend![]()
Wish me luck
Thanks!Remi wrote:Heel strak. Wij hebben dit programma gedaan:Patjee410 wrote:Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!
Maar dat was met onze ouders in groepsverband voor zomaar 2 weken + 1 week op Langkawi.
De reis vindt je hier:
https://www.fox.nl/maleisie/groepsreize ... sprogramma
Dit was natuurlijk maar in vogelvlucht. Als je (max.) 3 maanden gaat zul je véél meer zien en wellicht ook wel richting Borneo gaan? Je kunt er eventueel ook over denken om richting Singapore te gaan en/of eventueel Thailand. 3 maanden in één land is vrij lang.
Tof! Qua overnachtingen denk ik voornamelijk aan hostels vanwege de sociale laagdrempeligheid. Misschien af en toe een hotel voor de luxe/onstpanning en wellicht bij locals. Even kijken wat het best bevalt.rakkietakkie wrote:Ik ga al verscheidene keren alleen op vakantie, probeer goed uit te zoeken waar hotels zitten of ergens waar je kan overnachten (booking biedt uitkomst). Sws de grootste tip is dat je voor je vlucht heen en terug sws een slaapplek hebt, en vanuit daar verder gaat kijken.
Geloof me, na een vlucht heb je echt geen zin om lang te reizen, dan wil je even douchen, slapen en tot rust komen