Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, scrubs, die wil ik ook nog een keer helemaal kijken. :)

Die staat ook op Amazon dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 08:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scrubs laatst nog compleet opnieuw gekeken, blijft toch een vrij goede serie. Op het eerste oog je standaard comedyserie maar er loopt toch een degelijke verhaallijn door alle episodes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 08:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.

Die set van hem op Spotlight toen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:
Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.

Die set van hem op Spotlight toen. :drool:


Ik dacht precies hetzelfde inderdaad. Dat was 3 uur lang alleen maar genieten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 20:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Broken Balance schreef:
Mijn eigen top 100 B-Front terugvinden, die discografie van B-Front is echt abnormaal impressive en heerlijk om alles weer terug te horen.

Die set van hem op Spotlight toen. :drool:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!

Heel strak. Wij hebben dit programma gedaan:
Afbeelding
Maar dat was met onze ouders in groepsverband voor zomaar 2 weken + 1 week op Langkawi.
De reis vindt je hier:
https://www.fox.nl/maleisie/groepsreize ... sprogramma

Dit was natuurlijk maar in vogelvlucht. Als je (max.) 3 maanden gaat zul je véél meer zien en wellicht ook wel richting Borneo gaan? Je kunt er eventueel ook over denken om richting Singapore te gaan en/of eventueel Thailand. 3 maanden in één land is vrij lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!


Ik ga al verscheidene keren alleen op vakantie, probeer goed uit te zoeken waar hotels zitten of ergens waar je kan overnachten (booking biedt uitkomst). Sws de grootste tip is dat je voor je vlucht heen en terug sws een slaapplek hebt, en vanuit daar verder gaat kijken.

Geloof me, na een vlucht heb je echt geen zin om lang te reizen, dan wil je even douchen, slapen en tot rust komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Recente Regain album, die rechtoe rechtaan raw platen van hem blijven zo ongelofelijk dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Recente Regain album, die rechtoe rechtaan raw platen van hem blijven zo ongelofelijk dik :worship:


Eens. Zijn 'geen poespas, gewoon beuken' sound heb ik altijd al dik gevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit filmpje: https://www.dumpert.nl/mediabase/773792 ... ohn_denver)_door_sheffield_united_supporters.html

En daardoor bij dit komen:


Zo goed, jammer dat we dit in Nederland niet echt kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 09:11 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Dit filmpje: https://www.dumpert.nl/mediabase/773792 ... ohn_denver)_door_sheffield_united_supporters.html

En daardoor bij dit komen:


Zo goed, jammer dat we dit in Nederland niet echt kennen.


Zodra je zoiets in Nederland doet zit je met een stadionverbod van 3 jaar aan je broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zitten natuurlijk een paar tussen die over het randje zijn. Die over Adebayor bijvoorbeeld. Die kan niet haha.
Maar Luis Suarez, his tooth are offside. Die is binnen de grenzen toch.

Ik weet alleen dat er toen een liedje was over de keeper van Den Haag, die had namelijk iets in zijn maag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 10:32 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Er zitten natuurlijk een paar tussen die over het randje zijn. Die over Adebayor bijvoorbeeld. Die kan niet haha.
Maar Luis Suarez, his tooth are offside. Die is binnen de grenzen toch.

Ik weet alleen dat er toen een liedje was over de keeper van Den Haag, die had namelijk iets in zijn maag.


Laat dat nou net onze keeperstrainer zijn, die bakt er ook niet zo veel van hoor, elke keeper hier is in het begin prima maar na verloop van tijd echt helemaal niks meer, zullen wel samen staan te douchen.

Liedjes op de grens en soms net erover is toch wat het op de tribune zo mooi maakt, als we allemaal van dat brave klapvee waren valt er ook niks te beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belangrijkste is de humor. Dat ontbreekt bij de Nederlandse liedjes eigenlijk wel. Misschien leent de Engelse taal zich ook wel meer voor dit soort dingen. Dat kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam laatst ook een mooie tegen, Wallsall fans die zongen toen een speler van Forest Green geblesseerd op het gras lag:

'That vegan bastard, he's eating our grass' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op één of andere manier klinkt het in 't Engels ook altijd goed xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2019 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen na maanden plannen eindelijk trouwen. Het is nu al erg spannend :D

Wish me luck
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2019 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Morgen na maanden plannen eindelijk trouwen. Het is nu al erg spannend :D

Wish me luck


Succes met ja zeggen! Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2019 10:42 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Morgen na maanden plannen eindelijk trouwen. Het is nu al erg spannend :D

Wish me luck


Good luck! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 13:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Patjee410 schreef:
Gisteren de knoop doorgehakt. Vliegticket gekocht naar Maleisie om max 3 maanden te backpacken. Voor het eerst solo op vakantie dus ziek spannond, maar ook erg veel zin in. Tips zijn welkom!

Heel strak. Wij hebben dit programma gedaan:
Afbeelding
Maar dat was met onze ouders in groepsverband voor zomaar 2 weken + 1 week op Langkawi.
De reis vindt je hier:
https://www.fox.nl/maleisie/groepsreize ... sprogramma

Dit was natuurlijk maar in vogelvlucht. Als je (max.) 3 maanden gaat zul je véél meer zien en wellicht ook wel richting Borneo gaan? Je kunt er eventueel ook over denken om richting Singapore te gaan en/of eventueel Thailand. 3 maanden in één land is vrij lang.


Thanks!

Drie maanden in hetzelfde land is wat lang inderdaad. Ik zat te denken aan drie á vier weken Maleisie + Borneo en vanuit daar verder naar bijv. Vietnam/Laos/Cambodja en evt Thailand. De oostkust van Maleisie schijnt in de periode waarin ik ga beter te zijn dan de westkust, maar Langkawi en Penang (Georgetown) staan sowieso op mijn te bezoeken plaatsen.

rakkietakkie schreef:
Ik ga al verscheidene keren alleen op vakantie, probeer goed uit te zoeken waar hotels zitten of ergens waar je kan overnachten (booking biedt uitkomst). Sws de grootste tip is dat je voor je vlucht heen en terug sws een slaapplek hebt, en vanuit daar verder gaat kijken.

Geloof me, na een vlucht heb je echt geen zin om lang te reizen, dan wil je even douchen, slapen en tot rust komen


Tof! Qua overnachtingen denk ik voornamelijk aan hostels vanwege de sociale laagdrempeligheid. Misschien af en toe een hotel voor de luxe/onstpanning en wellicht bij locals. Even kijken wat het best bevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 21:05 
 
Hardtraxxer

De random shit die mensen meeslepen de tenten in bij Decibel, van takken tot aan hele partytenten voorbij zien komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2019 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
De random shit die mensen meeslepen de tenten in bij Decibel, van takken tot aan hele partytenten voorbij zien komen. :lol:


Voor mij persoonlijk zijn dit meer irritatiemomentjes.. Maar ieder zijn ding natuurlijk xd
Vorige  1 ... 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic