Dit!wootum wrote:Niks beters dan melodieuze muziek op een festival met mooi weer! Hing ook de beste sfeer van heel het festivalRomanAnthony wrote:Melodica stage op Intents. Lang niet meer zo erg naar mijn zin gehad bij een area op een feest als daar. Mocht voor mij nog wel uren langer doorgaan.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zondag had je vanaf een uur of 4/5 keuze uit raw, rawwer of classics. Dat was zaterdag zoveel beter, inderdaad.RomanAnthony wrote:Zo is dat. Vooral wat later op de dag, waar je normaal gesproken alleen nog maar de keuze hebt tussen raw en nog meer raw (of harder/sneller). Verademing om tegen 11en nog gewoon lekker euforische muziek te kunnen horen.wootum wrote:Niks beters dan melodieuze muziek op een festival met mooi weer! Hing ook de beste sfeer van heel het festivalRomanAnthony wrote:Melodica stage op Intents. Lang niet meer zo erg naar mijn zin gehad bij een area op een feest als daar. Mocht voor mij nog wel uren langer doorgaan.
Hangt bij euphoric stages altijd het sfeertje dat iedereen gewoon echt aan het genieten is van de muziek. Wordt zo erg onderschat. Echt heerlijk met het zonnetje, pilsje in de hand en met je maten genietenRomanAnthony wrote:Melodica stage op Intents. Lang niet meer zo erg naar mijn zin gehad bij een area op een feest als daar. Mocht voor mij nog wel uren langer doorgaan.
Haha deze man. Ik kende hem niet maar heb zijn hoogtepunten van Tomorrowland gezien en nu ga ik hem zeker bezoeken op 7th SundayDanny Phantom wrote:Goldenstyle wrote:Wil die gast zo graag een keer live zien hahahaha
freshtival of 7th sunday
Inderdaad.RomanAnthony wrote:Melodica stage op Intents. Lang niet meer zo erg naar mijn zin gehad bij een area op een feest als daar. Mocht voor mij nog wel uren langer doorgaan.
Met bijzondere vermelding voor Primeshock, Demi Kanon en Ecstatic
Heb daar echt staan genieten
Dit onweer. Had op m'n balkon beste plekken net, zeker 2 ontladingen per seconden zo flink was het. 
Hier te bewolkt helaas. Wel heel veel flitsen, maar niet echt die bliksemschichten gezien.
Super nice! Bizarre timing
Vond deze ook mooi, DBSTF op Intents tijdens hun Classic set :
https://twitter.com/i/status/1135852816998838273
https://twitter.com/i/status/1135852816998838273
Screenshots van Defqon topic 2018 weer terug zien 
Check! Weer even goed kunnen lache, en toen de baas dat zag snel tabblad gewisseldTHArdstyler wrote:Screenshots van Defqon topic 2018 weer terug zien
Dit. Hoewel ik Barca (en Messi) fan ben, moet ik toch wel zeggen dat het uitzonderlijk is wat hij bij zijn land ook laat zien.Unknown wrote:Ronaldo vanavond weer.......
Nee hoorIndy wrote:Huh dies tog dood?
Ik snap heus wel dat hij niet serieus was hoor 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Echt? Hoelang al?Indy wrote:Huh dies tog dood?
Heerlijk potje van het Nederlands elftal gezien met m’n meissie

Bij de 2-1 hoorde ik die dj thera remix stijl in me hoofd 
Uiteindelijk mogen we vooral Stones bedanken voor de overwinning. Laat bij de 1-1 De Ligt heel gemakkelijk weglopen en dan nog die situatie bij de 2-1
Wel mooi dat Promes die bal eigenlijk gewoon cornervlag knalt, maar Walker 'm er nog in glijdt
Het echte genietmomentje van gisteravond: Die bal buitenkant links van Daley Blind
Het echte genietmomentje van gisteravond: Die bal buitenkant links van Daley Blind