Als Walker hem niet had aangeraakt kon hij denk ik zo op KelderklasseJustinhafc wrote:Wel mooi dat Promes die bal eigenlijk gewoon cornervlag knalt, maar Walker 'm er nog in glijdt
Active topics in Off-Topic
Moderators
https://twitter.com/ajaxtimes/status/11 ... 5663098882THArdstyler wrote:Linkje?Justinhafc wrote:Het echte genietmomentje van gisteravond: Die bal buitenkant links van Daley Blind
En wel gewoon als een sicke baas die goal claimenDonnyD wrote:Als Walker hem niet had aangeraakt kon hij denk ik zo op KelderklasseDie bal was echt achterlijk uit gegaan!
Harmony of Hardcore CD(1) door Ophidian
Wat een heerlijk divers lijstje met onbekendere namen.
Vakantie, la trappe witte trappist en Londen tot a.s. Woensdag
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 15 days ago
Nummer +/- een week geleden voor het eerst gehoord en toen vond ik 'm nog wel grappig, komt nu al weer m'n strot uit.
1,50 voor een muntjeDanny Phantom wrote:2,20 voor een muntje
Morgen naar Donuts bij Proost in Breda met Indy! Mooi avondje op stap
Vooral zin in Elias (bekend van EOTB)!
Heb er zin in maatje!THArdstyler wrote:Morgen naar Donuts bij Proost in Breda met Indy! Mooi avondje op stapVooral zin in Elias (bekend van EOTB)!
Gister naar Phil Collins geweest, was erg vet 
Enorm vette special edition Asics vinden voor maar 37 euro en zijn de meest chille schoenen waar ik ooit op heb gelopen.
Broken Balance wrote:Enorm vette special edition Asics vinden voor maar 37 euro en zijn de meest chille schoenen waar ik ooit op heb gelopen.
Broken Balance wrote:Bij een outlet deze voor 38 euro gehaald. Koopje.
https://outlet.asics.comUnknown wrote:Die zijn wel dikWaar heb je ze gevonden?
Helaas ze hebben ze niet meer. Niet dat ik per se schoenen nodig had, maar voor zo'n koopje kun je ze idd niet laten liggen 
Hadden nog 3 paar idd, in mijn maat en sinds ik die heb gekocht is die ook pleiten, dus ja je moet bij deze winkel wel een specifieke maat hebben omdat het een outlet is.Unknown wrote:Helaas ze hebben ze niet meer. Niet dat ik per se schoenen nodig had, maar voor zo'n koopje kun je ze idd niet laten liggen
GefeliciteerdParvuz wrote:Verloofd zijn.
Gefeliciteerd!Parvuz wrote:Verloofd zijn.
-
THardtraxxer
- 120 posts member since 2019
- last seen Jul 2022
Gefeliciteerd.Parvuz wrote:Verloofd zijn.