Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.


Extra geniemomentje: De reacties onder nieuwsartikelen op Facebook en twitter door rechts Nederland :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Meeste van die tokkies zijn echt een verschrikking die in hun eigen wereldje leven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Joey schreef:
PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.

Ja mooi. En nu mogen trouwens de mensen die niet zijn gaan stemmen ook niet zeuren over wat er met de EU gaat gebeuren de komende jaren. Volgens mij zijn veel mensen die roepen dat we uit de EU moeten niet eens gaan stemmen. Dan ben je gewoon af. Klaar.

Mee eens, de partijen die in de EU willen blijven winnen volgens mij doordat de mensen die eruit willen de verkiezingen niet serieus nemen want "We moeten er toch uit". Zo lang deze onwetendheid blijft hangen zijn we gelukkig nog veilig.

Hekzitter schreef:
Joey schreef:
PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.


Extra geniemomentje: De reacties onder nieuwsartikelen op Facebook en twitter door rechts Nederland :lol:

Ik geniet hier inderdaad echt van. :lol:
"Gaat het wel eerlijk?" etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een warmup mix van Crypsis voor Revolt Festival. Festival ken ik niet, is in Duitsland blijkbaar. Maar wat een fijne warmup mix. Lekker tempo. Crypsis stijl gemixt.

https://www.youtube.com/watch?v=x-vMRX328V4

Edit: bij nader inzien zitten er toch wat tracks in die me niet aanstaan. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Mee eens, de partijen die in de EU willen blijven winnen volgens mij doordat de mensen die eruit willen de verkiezingen niet serieus nemen want "We moeten er toch uit". Zo lang deze onwetendheid blijft hangen zijn we gelukkig nog veilig.


"Bij de verkiezingsdebatten op televisie valt Timmermans op: simpelweg omdat hij het enige bekende gezicht is tussen de Europese lijsttrekkers. Zo’n 10 procent van de VVD-stemmers dacht dat Timmermans hún voorman was, bleek uit een peiling begin deze maand. Die bekendheid, in combinatie met zijn pro-Europese geluid dat afstak tegen de anticampagne van Forum voor Democratie, bezorgt de PvdA de overwinning."


Dit + het feit dat FvD veel mensen afschrikt met de nexit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Dit + het feit dat FvD veel mensen afschrikt met de nexit


Niet alleen met Nexit, het gros van de uitspraken van Hiddema en Baudet eveneens.

De voornaamste rede dat mensen op FvD stemmen is omdat ze tegen het huidige kabinet en de huidige vorm van democratie zijn (dat was vooral hun insteek toen ze opkwamen). Plus het is de enige redelijk algemene rechtse partij naast de VVD. PVV en 50Plus zijn behoorlijke 1 issue partijen. FvD is na de VVD het breedste en dat zegt wat gezien zij ook geen brede partij zijn over alle politieke aspecten. Het feit dat de FvD met de winsten nu ook steeds meer extreem rechts wordt gaat ook mensen afschrikken.

Zodra de verkiezingen zijn geweest gaan andere partijen winnen en de VVD gaat zakken door de jaren van slechte bewindvoering. De VVD is dan niet meer zo groot, maar nadat de coalitie die er dan zit weer dingen fout gaat doen (en dat gaan ze want je kan in Nederland nooit wat goed doen) ga je zien dat mensen uiteindelijk wel weer terug gaan naar de VVD.

Zelfde zie je nu met de PVDA, die winnen langzaam weer aan populariteit omdat mensen nu zeiken over het huidige kabinet en het vorige kabinet wordt vergeten. Altijd de vloek van de coalitie.

Zodra het minder gaat, gaan alle grote partijen in de coalitie zakken in stemmen omdat er heel simpel door ver rechts en links met een vingertje wordt gewezen en spijtig genoeg geloven te veel simpele mensen dat meteen. Hoewel ze bij dit kabinet zat redenen hebben gehad (vooral door de VVD) om ontevreden te zijn. Daardoor zie je de D66, VVD en de CDA ook weer zakken nu.

Dit kabinet is een verschrikkelijke, maar ik kan je garanderen dat een extreem rechts of extreem links kabinet het nog 10x slechter gaat doen. Allemaal 1 issue partijen die de ballen verstand hebben van een land fatsoenlijk regeren en vooruit helpen, zij zijn er alleen om ongenoegen te roepen en oppositie te voeren. De coalitie zou imo echter wel meer oren moeten hebben naar dit soort uitspraken en ze niet van de hand doen, want dan krijg je juist dat mensen op die extreme oppositie gaan stemmen omdat je in essentie de oppositie dan gelijk geeft.

/rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks mis met FvD, hopelijk winnen ze.

Veel genietmomentjes met Baudet waar hij de vloer aanveegt met allerlei onnozele politici. De term 'extreem rechts' is ook zo dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb je dat gezien op YouTube? Of was het debat waar Rutte de vloer aan veegde met Baudet laatst weer illuminati, want het werd natuurlijk niet via YouTube uitgezonden.

Also, waar blijft mn monster?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga mijn tijd niet meer verdoen om naar die schijnheilige debatten te kijken. Steeds elkaar dingen verwijten enzo. Baudet is een van de weinige die op hoog niveau kan discussieren.

Je hoeft verder niet op de hoogte te blijven om te weten wie de good guys zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind je wel perfect bij Baudet passen, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Joey schreef:
PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.


Extra geniemomentje: De reacties onder nieuwsartikelen op Facebook en twitter door rechts Nederland :lol:

De reacties onder artikelen van nu.nl ook. Al twijfel ik of ik het onder de noemer genietmomentje moet plaatsen... :x

FvD is gewoon PVV 2.0, alleen dan met twee arrogante mannen aan het roer. Over enkele jaren heeft niemand het meer over FvD en de PVV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Ik ga mijn tijd niet meer verdoen om naar die schijnheilige debatten te kijken. Steeds elkaar dingen verwijten enzo. Baudet is een van de weinige die op hoog niveau kan discussieren.

Je hoeft verder niet op de hoogte te blijven om te weten wie de good guys zijn.

Je weet dat het Baudet vs Rutte was? Schijnheilige debatten..

En die laatste zin ook. “Ik ben niet op de hoogte maar ik vind Zidane de beste voetballer van dit moment. Gezien op youtube.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@BB ja deels wel waarheid ofc, maar ging nu gewoon over de afgelopen verkiezingen dus vrij overbodige rant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 05:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Je weet dat het Baudet vs Rutte was? Schijnheilige debatten..

En die laatste zin ook. “Ik ben niet op de hoogte maar ik vind Zidane de beste voetballer van dit moment. Gezien op youtube.”


Ik geef gewoon aan dat ik de Nederlandse debatten in de Tweede Kamer en dergelijke niet meer volg, omdat deze nooit zo productief zijn. Een tijdje geleden keek ik er vaak naar, maar ik zie het nu meer als tijdverspilling. En het is meer dat je Zidane vergelijkt met Tom Boere ofzo. Het gaat er in ieder geval om dat Rutte een hoop leuke praatjes houdt maar uiteindelijk helemaal niet veel positieve veranderingen doorvoert. Persoonlijk denk ik dat Baudet meer actie zou ondernemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/bennyrodrigues ... 67?__xts__

Mooi gesproken. Heerlijk om te lezen en zeer herkenbaar als je voortdurend uit je comfortzone gehaald wordt.

Irritatie momentje is het schrijven zonder interpunctie, maar dat doe ie altijd. Ook bij kortere tekst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.dumpert.nl/mediabase/768947 ... ieren.html heerlijk commentaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Hekzitter schreef:
Joey schreef:
PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.


Extra geniemomentje: De reacties onder nieuwsartikelen op Facebook en twitter door rechts Nederland :lol:

De reacties onder artikelen van nu.nl ook. Al twijfel ik of ik het onder de noemer genietmomentje moet plaatsen... :x

FvD is gewoon PVV 2.0, alleen dan met twee arrogante mannen aan het roer. Over enkele jaren heeft niemand het meer over FvD en de PVV.


Erg jammer dat je de hele partij en zijn stemmers met de pvv over een kam scheert. FvD heeft veel meer inhoud en daadwerkelijk plannen in tegenstelling tot de PVV. Daar om zie je ook dat uit allerlei lagen van de maatschappij op forum stemmen. Het gros van de PVV stemmers zijn een beetje de dommere mens uit onze samenleving. Zo is en voelt Forum absoluut niet. Ooit bij een partijcongres geweest van FvD? Als je echt meer wilt weten over de partij en hun standpunten en hoe zit dit in de praktijk willen uitvoeren moet je daar maar eens heen gaan. Is een heel andere beeld dan wat je via de grote media kanalen te horen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Intervention schreef:

Erg jammer dat je de hele partij en zijn stemmers met de pvv over een kam scheert. FvD heeft veel meer inhoud en daadwerkelijk plannen in tegenstelling tot de PVV.


Het FvD heeft totaal geen plannen, dat zie je op hun standpunten e.d. wel. Ze hebben beelden en idealen die op vage onderzoeken zijn gebaseerd en hier en daar zelfs valse cijfers. Dat er duurdere woorden dan bij de PVV worden gebruikt lijkt misschien mooi, maar de FvD is net zo goed anti-alles, een partij die alleen maar kan klagen en een typische oppositiepartij. De paar goede punten die ze hebben worden vaak (en dan vooral door de mensen van de partij die het meest op de voorgrond staan waarvan je verwacht dat ze de partij zouden representeren) weggedrukt voor andere domme dingen zoals wat Baudet opdreunt en onzinnige anti-EU onzin.

Intervention schreef:
Daar om zie je ook dat uit allerlei lagen van de maatschappij op forum stemmen. Het gros van de PVV stemmers zijn een beetje de dommere mens uit onze samenleving.


Bewijs dit maar, want dit is gewoon heerlijk uit de lucht gegrepen zoals de FvD dus vaker doet.

Intervention schreef:
Zo is en voelt Forum absoluut niet. Ooit bij een partijcongres geweest van FvD? Als je echt meer wilt weten over de partij en hun standpunten en hoe zit dit in de praktijk willen uitvoeren moet je daar maar eens heen gaan. Is een heel andere beeld dan wat je via de grote media kanalen te horen krijgt.


Als dit zo is, dan doe je iets pertinent fout als partij. Als jij als partij andere ideeën hebt dan door je partijleiders naar buiten worden gebracht in de media (en dan heb ik het ook over neutrale media die gewoon quoten wat een Hiddema of Baudet zeggen, want als dat uit de lucht gegrepen is kunnen ze gewoon het nieuwsstation voor de rechter dagen wegens smaad).

De FvD heeft een paar degelijke punten die aangekaart moeten worden zoals het scheve politieke klimaat, maar de FvD staat net zo goed voor dingen als de gaswinst weer opnieuw opvoeren in Groningen en de schadeclaims te verwerpen, de rechten van en tussen man en vrouw weer terugbrengen naar de jaren 50, uit de EU stappen en de grens dicht gooien (wat tonnen met geld gaat kosten) en weigeren winst te zoeken in klimaatverbetering. Dit soort partijen helpen Nederland er alleen maar op achteruit, is enorm slecht voor de economie.

Ik snap echt niet dat mensen dit na Brexit nog steeds niet inzien. Het is niet dat de EU perfect is, er zijn ook zat partijen in Nederland die wel in de EU willen blijven maar de macht van de EU op de landen wilt verkleinen of kritisch wil bekijken, daar is totaal niets mis mee. Maar uit de EU, de gulden terug en de grenzen dicht is echt het toppunt van jezelf in je voet schieten. Meer banen voor Nederlanders, nope alle bedrijven vertrekken omdat alle gunstige handelsregels van de EU vervallen. Minder buitenlanders, nope die komen toch het land ongeacht wel binnen, vooral de criminelen. Meer geld voor zorg, justitie e.d., nope dat ben je kwijt aan een complete grenswacht en de douane en alle andere dingen die je als land zelf moet opvangen die de EU eerst verzorgde.

Nederlanders hebben het beter dan ooit als je naar alle statistieken over inkomst, werkgelegenheid, welvaart, welzijn e.d. Maar toch moeten we alles waar dat door veroorzaakt weer verwerpen? Onder de Rutte en Balkenende coalities (hoe slecht Rutte het ook doet) is Nederland er behoorlijk op vooruit gegaan. Dus ja, ik zie de FvD, net als de PVV als een stel blinde schapen die alleen maar kunnen klagen. Het enige wat de FvD een legitieme partij maakte (toen ik alleen Baudet raar vond maar met de partij niks mis) was toen ze het politieke klimaat aan de kaak stelde en daar verandering in wouden (terugkomst referendum e.d.) maar hoe meer ik mensen achter dit soort populisme zie staan waar problemen worden verzonnen of enorm worden uitvergroot en uit proportie worden getrokken, hoe meer ik wil dat ze referendums afschaffen of het alleen raadgevend maken.

Ohja, in b4 illuminatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig kwam deze suggestie op YouTube langs vandaag, en het laat weer zien dat de Nederlandse media bias is en zich bezighoudt met onjuiste labels zoals 'alt-right' en vrouw-oneerlijkheid.




Wat een onzin van die man en vrouw verhouding. Het maakt helemaal niet uit hoeveel vrouwen er in een partij zitten of wat de verhouding is van man en vrouw in de mate waarmee ze hun kinderen opvoeden. Dat is een non-issue. Zolang de dingen goed gaan, moet je hier niet over gaan klagen. Je creeert een probleem uit het niets.

En over het klimaat: de aarde wordt een klein beetje warmer, maar wist je dat de aarde ooit al een stuk warmer is geweest? Het stijgt de ene periode, en het daalt later weer. En het is helemaal niet bewezen dat de mens heeft bijgedragen aan een hogere temperatuur op aarde. En dit is een cruciaal punt. Dus het is niet echt logisch om allerlei regels te gaan bedenken en tegenwoordig alles uit te wijken voor 'klimaatverandering' terwijl het 0,003 graden zou helpen of iets dergelijks. Wist je dat de zon een veel grotere invloed heeft in de stijging of daling van de temperatuur op aarde? Er zijn bijvoorbeeld 'solar flares', waar de zon een bepaalde uitspatting van warmte loslaat.

En de EU verlaten is helemaal niet zo absurd als sommige denken. Franse burgers willen weg, Engelsen willen weg, Polen hebben niet veel behoefte aan EU, Italie evenmin, Hongarije ook niet zo. Hoe meer landen de EU zouden verlaten, hoe beter het uiteindelijk zou gaan. Op lange termijn hè, denk aan 10-15 jaar. Je kunt nog steeds handel met elkaar drijven. Ook met landen die in de EU zitten. Daar is Engeland nu mee bezig en ondanks de media het altijd een ramp noemt, zijn de insiders van de Brexit partij behoorlijk enthousiast. Want die weten wat het ze oplevert. En het is toch ook niet zo dat Nederland het nu super goed heeft? Super veel belasting betalen, weinig overhouden...


De FvD is gewoon een partij met veel verstand en veel logica. Een partij die nadenkt over werkelijke issues, in plaats van anderen wat proberen aan te smeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
En over het klimaat: de aarde wordt een klein beetje warmer, maar wist je dat de aarde ooit al een stuk warmer is geweest? Het stijgt de ene periode, en het daalt later weer. En het is helemaal niet bewezen dat de mens heeft bijgedragen aan een hogere temperatuur op aarde.


https://climate.nasa.gov/causes/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat verassend dat een persoon die in een fictief clubje gelooft ook in populisme trapt.
Zie hier de rede waarom men het referendum moet afschaffen.

Mensen komen met hard en daadwerkelijk bewijs over menselijke invloed in klimaatverandering die voor elk normaal persoon ook logisch zijn: Nee dat is niet zo.

Mensen komen met bewijzen dat uit de EU stappen slecht voor Nederland is het gebeurt zelfs live voor ons aan de andere kant van de Noordzee: Het gaat toch wel prima voor ons.

Als je ze vraagt naar de bron, dan komen ze of met enorm twijfelachtige bronnen of draaien ze het gesprek om. Dit soort mensen kan je niet meer redden, die zitten zo ver in hun eigen wereldje dat ze elk weerwoord compleet omdraaien zodat ze gelijk hebben, mogelijk zelfs borderline of aspergers syndroom. Dit soort mensen hebben zelf niet eens meer door hoeveel onzin ze zeggen :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doordat jij bepaalde bronnen blind vertrouwt op hun cijfers, neem je de conclusie dat anderen in hun eigen wereldje leven of asperge syndroom hebben of wat dan ook. Het punt is, geloof het of niet, dat heel veel nieuws tegenwoordig met vals 'bewijs' komen. En steeds meteorologen en onderzoekers komen naar voren en zeggen dat het helemaal niet bewezen is.
Enkele jaren terug hebben ook heel veel bronnen, die jij waarschijnlijk volgt, beweert dat er rond nu (2019) geen ijs op bepaalde plekken meer zou zijn etc. Dit is allemaal debunked. Al die voorspellingen zijn helemaal niet uitgekomen.

Hier een paar bronnen die het goed uitleggen:





Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een wetenschappelijke artikel waaraan tientallen wetenschappers aan hebben gewerkt met duidelijk uitleg en zat referenties of een youtube video van 17min van een ex voetballer. Poeh weet niet welke ik moet geloven hoor, lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wederom zelfverklaarde wetenschappers die het ontkennen. Jij gelooft zeker ook niet dat bepaalde overheiden die mensen betalen om dat te verspreiden zodat hun eigen bedrijven en fortuin overeind blijven. Dat zijn toevallig vaak extreem rechts/conservatieve mensen.

Of is het hele bewezen loodschandaal ontdekt door Clair Patterson (een bewezen wetenschapper die ook de leeftijd van de aarde heeft ontdekt met bewezen wiskunde) ook een fabeltje? Die werd na de ontdekking namelijk bedreigd (met geweld ook) door dat soort mensen en zijn ontdekking werd door door die organisatie betaalde "nep" wetenschappers als fabeltje afgeschreven. En dat terwijl loodvergiftiging hedendaags compleet bewezen is en bedrijven worden gestraft als ze dat niet beveiligen. Zoals ook met Chrome-6 in NL laatst.

In ter plaats van loodvergiftiging heb je nu het broeikaseffect door de mensen. En wie ontkennen het het hardst? Krachtige mensen die een grote hand in de oorzaak van het broeikas effect hebben, dat is waar hun fortuin in zit. Plots blijkt het slecht voor de aarde te zijn en zou je er logischerwijs mee moeten stoppen, denk je dat zulke machtige mensen zomaar hun fortuin daar voor opgeven? Dus niet, er zijn namelijk veel daadwerkelijk bewezen gevallen geweest waar dit soort mensen anderen inhuren om vals tegenbewijs te verspreiden.

Er zijn in de geschiedenis tonnen van gevallen geweest waar iets wetenschappelijk is bewezen maar dat het werd afgedaan door mensen die hun eigen fortuin/hachje/e.d. wilden redden. Die mensen werden vermoord of op andere manieren het zwijgen opgelegd. Zoals dat de aarde rond is, roken schadelijk is, dat de aarde niet het centrum van het universum was, überhaupt medische wetenschap en nog vele andere voorbeelden. Werden allemaal bewezen bedreigd door bedrijven en de kerk die baat hadden bij het feit dat hun realiteit de ware was.

Zou me niets verbazen van iemand die elk willekeurig persoon die het zelfde denkt zonder bewijs toevallig gelooft en vervolgens de andere kant die netjes aangeven waar ze het bewijs vandaan halen, de uitgebreide statistieken laten zien en hebben bewezen dat ze onafhankelijke onderzoekbureaus zijn afwimpelen als nep. Wat boeit logica nou he, wat boeit jaren aan bewijs nou, en nog leert men niet.
Vorige  1 ... 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089, 1090 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic