Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 20:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nouja ben het anders erg vaak eens met hem, geen best teken dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marblelympics, toen ik het eerst zag dacht ik echt "wtf", nu ben ik hooked :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:50 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Unknown schreef:
Johan Derksen geniet niet meer van het leven, hij is een enorm negatieve zeiksnor geworden, niets is meer goed bij hem, hij weet aan goeie of leuke dingen altijd weer een negatieve draai aan te geven. Ben dit seizoen ook gekapt met VI kijken. CL op Veronica met opzet overgeslagen.


Ik hoop oprecht voor hem dat dit gewoon het typetje is wat verkoopt zodat hij via die weg nog enige plaats op tv kan krijgen. Anders heb ik echt medelijden met hem als persoon....


Wat een onzin dit :lol: VI is al jaren een van de weinige "praatprogrammas" die overeind kan blijven, en ik durf voor 90% te stellen dat dat door Johan Derksen komt. Johan heeft de plank meerdere keren volledig misgeslagen met sommige opmerkingen, maar zegt vaak wel wat de algemene meute denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nouja ben het anders erg vaak eens met hem, geen best teken dan :lol:

Haha dit is wel een beetje waar. In veel zaken is hij gewoon oprecht en geeft wel echt zijn mening. Een groot deel van de mensen op tv praten wel maar zeggen niets. En ik kan zijn humor wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:

Raap me op! :lol: :lol: Ze hebben trouwens wel gelijk. Wat een aandachtshoer. Ja dat zei ik hardop.


Eens. Wat een reactie omdat Nederland een keer een karaokewedstrijd heeft gewonnen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit hele optreden van Emma had ik nog niet gezien.
Maar dit is toch echt belachelijk.
Dan heb je hooguit 30 seconden om Nederland te vertegenwoordigen tijdens uit uitdelen van de punten. En dan krijg je zoiets voor je kiezen... :x Met d'r toppers outfit.

Had Chantal Jansen daar lekker neergezet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Johan Derksen geniet niet meer van het leven, hij is een enorm negatieve zeiksnor geworden, niets is meer goed bij hem, hij weet aan goeie of leuke dingen altijd weer een negatieve draai aan te geven. Ben dit seizoen ook gekapt met VI kijken. CL op Veronica met opzet overgeslagen.


Ik vind Johan altijd wel genieten hoor. Die doet gewoon rustig zijn ding, maakt zich niet zo druk. Geeft gewoon eerlijk zijn mening zonder altijd politiek correct te moeten zijn. De mensen die zich daar dan weer door aangevallen voelen vind ik veel erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd negatief niet politiek correct, maar idd mensen die zich het aantrekken zijn ergens nog wel veel erger. Mij boeit het geen reet namelijk wat hij van mij zou vinden mocht ik een bekend figuur zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Mensen met een beetje zelfspot kunnen er tegen. Gerard Joling lacht altijd het hardst als ze een homo grapje maken en Gordon is helemaal pissig. En als iemand niet moet zeiken als iemand een mening of grapje over een ander maakt is het Gordon wel. Maar goed, ik mag Gerard Joling dan ook direct een stuk meer dan die Gordon. Zelfspot, een belangrijke eigenschap. Mooi als mensen het hebben. Iets meer zelfspot kan de wereld een stukje mooier maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gerard Joling is sws wel een baas, volgens mij als je daar mee in de kroeg zou zitten kom je niet aan praten toe, alleen maar lachen, heerlijk zo iemand xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Gerard Joling is sws wel een baas, volgens mij als je daar mee in de kroeg zou zitten kom je niet aan praten toe, alleen maar lachen, heerlijk zo iemand xd


Haha dit dus, goude kerel! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel jammer, als je oude afleveringen van JG over de vloer ofzo kijkt is Gordon verreweg het grappigste. Joling staat/ligt/zit er altijd maar een beetje naast te gieren. Ook wel leuk, maar dat vlijmscherpe klagerige toontje van Gordon altijd was echt grandioos.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stage bij RTL gelopen en heb genoeg gehoord over beiden :P, mensen die met hun samenwerkten zeggen altijd dat Geer de aardige is en dat Goor een beetje achterbakse smerige gast is.

Dit blijft ook altijd prachtig om terug te kijken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Eens. Wat een reactie omdat Nederland een keer een karaokewedstrijd heeft gewonnen. :lol:


Ik heb volwassen mannen net zo zien reageren op het bereiken van een finale/halve finale/kampioen worden

Dit is al jaren haar passie, lekker laten juichen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat appels met peren vergelijken eigenlijk. Nederland staat zowat elk jaar in de finale van het Songfestival. Die finale is ook veel makkelijker te bereiken dan bijvoorbeeld een WK voetbal finale. Naast dat vindt iedereen het Songfestival dikke onzin en is het doorgestoken kaart etc als NL niet wint, maar nu opeens is het het allervetste ooit, haha. Als zij zich zo wilt laten gaan, prima en vind het ook fijn voor NL en alle mensen die het wel heel veel interesseert, maar ik vind de reactie een beetje overdreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Vind dat appels met peren vergelijken eigenlijk. Nederland staat zowat elk jaar in de finale van het Songfestival. Die finale is ook veel makkelijker te bereiken dan bijvoorbeeld een WK voetbal finale. Naast dat vindt iedereen het Songfestival dikke onzin en is het doorgestoken kaart etc als NL niet wint, maar nu opeens is het het allervetste ooit, haha. Als zij zich zo wilt laten gaan, prima en vind het ook fijn voor NL en alle mensen die het wel heel veel interesseert, maar ik vind de reactie een beetje overdreven :P


Maar de vraag is natuurlijk, wat zou zij van techno vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Vind dat appels met peren vergelijken eigenlijk. Nederland staat zowat elk jaar in de finale van het Songfestival. Die finale is ook veel makkelijker te bereiken dan bijvoorbeeld een WK voetbal finale. Naast dat vindt iedereen het Songfestival dikke onzin en is het doorgestoken kaart etc als NL niet wint, maar nu opeens is het het allervetste ooit, haha. Als zij zich zo wilt laten gaan, prima en vind het ook fijn voor NL en alle mensen die het wel heel veel interesseert, maar ik vind de reactie een beetje overdreven :P


Het gaat om de reactie an sich, zoals ik zei heb ik Ajax fans ook zo zien juichen bij hun huidige kampioenschap en dat wordt normaal gevonden want dat is hun passie. Maar doet zij het voor haar passie dan is het overdreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Vind dat appels met peren vergelijken eigenlijk. Nederland staat zowat elk jaar in de finale van het Songfestival. Die finale is ook veel makkelijker te bereiken dan bijvoorbeeld een WK voetbal finale. Naast dat vindt iedereen het Songfestival dikke onzin en is het doorgestoken kaart etc als NL niet wint, maar nu opeens is het het allervetste ooit, haha. Als zij zich zo wilt laten gaan, prima en vind het ook fijn voor NL en alle mensen die het wel heel veel interesseert, maar ik vind de reactie een beetje overdreven :P


Het gaat om de reactie an sich, zoals ik zei heb ik Ajax fans ook zo zien juichen bij hun huidige kampioenschap en dat wordt normaal gevonden want dat is hun passie. Maar doet zij het voor haar passie dan is het overdreven


:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Eens. Wat een reactie omdat Nederland een keer een karaokewedstrijd heeft gewonnen. :lol:


Ik heb volwassen mannen net zo zien reageren op het bereiken van een finale/halve finale/kampioen worden

Dit is al jaren haar passie, lekker laten juichen!


Ik heb anders nog nooit een man dit soort geluiden horen maken hoor. Het gaat verder denk ik meer om de gehele hysterische aura eromheen. Je kan blij zijn en juichen/krijsen of wat dan ook, maar dit is straalt gewoon uit van 'kijk mij eens lekker gek zijn jonguuuns!!!! Hihihihhi OKEEEJJJ ff naar de starbucks met m'n regenboogsokken ik ben zo woke joooeooehooooeoeeee ik identificeer mijzelf als een MAGNETROOOOOOOONNNNNNNNNNN!!11

Verder ziet ze er ook uit als zo'n chick die ter plekke je ballen eraf zou snijden als je hoi zou zeggen tegen een andere dame. Ik vind Johan absoluut niet de typische zeurlul in deze kwestie, de (weinige) keren dat het voorkomt dat hij echt de plank mis slaat zijn ook vele malen ongenuanceerder dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Vind dat appels met peren vergelijken eigenlijk. Nederland staat zowat elk jaar in de finale van het Songfestival. Die finale is ook veel makkelijker te bereiken dan bijvoorbeeld een WK voetbal finale. Naast dat vindt iedereen het Songfestival dikke onzin en is het doorgestoken kaart etc als NL niet wint, maar nu opeens is het het allervetste ooit, haha. Als zij zich zo wilt laten gaan, prima en vind het ook fijn voor NL en alle mensen die het wel heel veel interesseert, maar ik vind de reactie een beetje overdreven :P


Het gaat om de reactie an sich, zoals ik zei heb ik Ajax fans ook zo zien juichen bij hun huidige kampioenschap en dat wordt normaal gevonden want dat is hun passie. Maar doet zij het voor haar passie dan is het overdreven


Maar die Ajax fans zijn niet tegelijkertijd ook presentator.
En er zit wat mij betreft ook nog wel een klein verschilletje in juichen vanwege passie of compleet hysterisch doen. Vooral het momentje waar ze de punten uitdeelt.
Wees gewoon professioneel ipv het alleen maar over jezelf te hebben hoe spannend het is bla bla.


En soms pakt het ook wel goed uit als een presentator zich laat gaan, we kennen allemaal het momentje van Jack van Gelder met 'dennis bergkaaaaamp dennis bergkaaaamp'.

Of Hans van Zetten's commentaar bij Epke Zonderland:


Dat is passie wat mij betreft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

^ Dit dus. Zolang het maar spontaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
joooeooehooooeoeeee ik identificeer mijzelf als een MAGNETROOOOOOOONNNNNNNNNNN!!11


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemmer schreef:
Ik heb anders nog nooit een man dit soort geluiden horen maken hoor.

Dan ben je vast geen fan van een voetbalclub die in de laatste minuut scoort waardoor je degradatie ontloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
PvdA die de grootste is bij de exitpoll, GroenLinks dat er een zetel bij krijgt, Forum dat twee zetels onder prognose eindigt.

Ja mooi. En nu mogen trouwens de mensen die niet zijn gaan stemmen ook niet zeuren over wat er met de EU gaat gebeuren de komende jaren. Volgens mij zijn veel mensen die roepen dat we uit de EU moeten niet eens gaan stemmen. Dan ben je gewoon af. Klaar.
Vorige  1 ... 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088, 1089 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic