Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
thunder wrote:
Y-me wrote:Theorie voor de auto gehaald :thumbup:

gefeliciteerd :clap:
Thanks!
T
Hardtraxxer
266 posts member since 2017
last seen Jun 2024
sleutels ontvangen van het nieuwe appartement :woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Naar aanleiding van de hele mix discussie in het WJD topic, wat kan ik toch blijven genieten van Shiverz zijn DJ werk.
Helaas is dergelijk mixen niet mogelijk binnen hardstyle maar het blijft enorm vet om te zien en naar te luisteren.

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Haha in dat genre is de z op het einde van de naam ook al vet populair!

PS: wat heeft hij in godsnaam aan? :lol:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Over mixwerk gesproken, dit stuk vanaf 14:05 is zo gruwelijk vet

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Hahaha, wat een eindbaas. En het publiek kan het ook nog eens waarderen. :worship:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 11 hours ago
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nattehond wrote:Art of Creation

:lol: :lol: :lol:

pfffff wilde dit net gaan posten hahaha
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 2 hours ago

:worship:
Hardtraxx Veteran
3819 posts member since 2010
last seen 13 minutes ago

Wat een lading onzin xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 16 minutes ago
Hahaha wat is dat nou weer :lol: Lekker man, mooie toevoeging aan het toch al rijke Hardtraxx verleden. :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Forum bloedt langzaam dood, maar laat één gekkie een debiel topic openen en het is weer genieten geblazen :lol:

S/O naar Wenzel met z'n Krokodillary Clinton, oprecht koffie over m'n scherm en toetsenbord heen geproest.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025

geniet en irritatie momentje dit :lol:
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 11 hours ago
Zojuist de nieuwe Ziggo mediabox NEXT box mogen bestellen :woot:
Eindelijk die Horizon meuk de deur uit :x
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Rickzel wrote:Forum bloedt langzaam dood, maar laat één gekkie een debiel topic openen en het is weer genieten geblazen :lol:

S/O naar Wenzel met z'n Krokodillary Clinton, oprecht koffie over m'n scherm en toetsenbord heen geproest.
:thumbsup: :thumbsup:

Maar wat een energieverspilling zeg dat topic xd
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
View on YouTube
Raap me op! :lol: :lol: Ze hebben trouwens wel gelijk. Wat een aandachtshoer. Ja dat zei ik hardop.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Zal ik wel 1 van de weinige zijn die het wel vindt meevallen allemaal. Het is zo makkelijk om iemand als hysterisch en als aandachtshoer te bestempelen als diegene iets ontzettend tof vindt wat jijzelf maar saai vindt. Vind haar in bnn programma's namelijk meevallen.

Ik ga ook helemaal gek met de csgo majors in spannende wedstrijden, vooral als het team waar ik voor juich op een spannende wijze wint. Dan zou ik al helemaal voor gek worden verklaart omdat het een videogame wedstrijd is. Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.
Wel eens mee dat het idd vrij cringy dat het hier allemaal maar zo normaal en ingetogen mogelijk moet, maar die Emma (in de stukken die zij laten zien) is wel net wat te extreem de andere kant op hoor. Kan zelf Johan in deze echt geen ongelijk geven. :P Misschien ook wel omdat ze in dit stuk helemaal niet natuurlijk overkomt. Moeilijk geforceerd zelfs.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Pedaalemre wrote:
Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.
Wel eens mee dat het idd vrij cringy dat het hier allemaal maar zo normaal en ingetogen mogelijk moet, maar die Emma (in de stukken die zij laten zien) is wel net wat te extreem de andere kant op hoor. Kan zelf Johan in deze echt geen ongelijk geven. :P Misschien ook wel omdat ze in dit stuk helemaal niet natuurlijk overkomt. Moeilijk geforceerd zelfs.
Vind die Emma juist wel mooi zo. Ik ken haar van andere programma's en daar is ze eigenlijk niet veel anders. Ja oke dat extreem huilen/schreeuwen is dan wel een beetje cringy, maar dat heb ik nog liever dan iemand die nooit lacht en geen plezier in het leven heeft (bijvoorbeeld een Kasper Dolberg, om maar even in het straatje van Johan Derksen te gaan zitten).
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hekzitter wrote:
Pedaalemre wrote:
Vind die Emma juist wel mooi zo. Ik ken haar van andere programma's en daar is ze eigenlijk niet veel anders. Ja oke dat extreem huilen/schreeuwen is dan wel een beetje cringy, maar dat heb ik nog liever dan iemand die nooit lacht en geen plezier in het leven heeft (bijvoorbeeld een Kasper Dolberg, om maar even in het straatje van Johan Derksen te gaan zitten).
Juist, en daarom hou ik van een middenweg. Zo'n zombie karakter als Dolberg heb ik ook niets mee. Maar ik vind Emma weer te extreem. Ik geloof je wel dat zij altijd zo is, dan is het misschien niet geforceerd, maar goed, nog steeds zou ik helemaal leip worden als ik daar langer dan 30 mins in een kamer mee zou moeten verblijven.

Verder moet zij natuurlijk lekker zijn zoals ze is, en is het niet aan mij om daar iets van te vinden ofzo. maar voor VI begrippen, vrij logisch dat ze hier een item van maken. VI kennende.. We hebben ze wel bombarie zien maken om minder gekke dingen dan dit toch. :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Heb er zelf geen problemen mee dat VI hier een stuk van maakt, kan het altijd wel waarderen van hun kant. Maar ben het er gewoon niet mee eens, haar optreden kwam voor mij gewoon oprecht over. Goed ik heb ook liever iemand die net tikkeltje rustiger is ja :P Maar dat er nou zo'n heisa van wordt gemaakt vind ik beetje overdreven.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Het is wel weer echt typisch Nederland om hier weer over te gaan zeiken ook haha.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Johan Derksen geniet niet meer van het leven, hij is een enorm negatieve zeiksnor geworden, niets is meer goed bij hem, hij weet aan goeie of leuke dingen altijd weer een negatieve draai aan te geven. Ben dit seizoen ook gekapt met VI kijken. CL op Veronica met opzet overgeslagen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Unknown wrote:Johan Derksen geniet niet meer van het leven, hij is een enorm negatieve zeiksnor geworden, niets is meer goed bij hem, hij weet aan goeie of leuke dingen altijd weer een negatieve draai aan te geven. Ben dit seizoen ook gekapt met VI kijken. CL op Veronica met opzet overgeslagen.
Ik hoop oprecht voor hem dat dit gewoon het typetje is wat verkoopt zodat hij via die weg nog enige plaats op tv kan krijgen. Anders heb ik echt medelijden met hem als persoon....
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik vrees voor hem dat het niet gespeeld is, sommige dingen natuurlijk wel, maar de meeste dingen vermoed ik dat ie dat echt vindt.