Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thunder schreef:
Y-me schreef:
Theorie voor de auto gehaald :thumbup:



gefeliciteerd :clap:


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 19:47 
 
Hardtraxxer

sleutels ontvangen van het nieuwe appartement :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar aanleiding van de hele mix discussie in het WJD topic, wat kan ik toch blijven genieten van Shiverz zijn DJ werk.
Helaas is dergelijk mixen niet mogelijk binnen hardstyle maar het blijft enorm vet om te zien en naar te luisteren.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha in dat genre is de z op het einde van de naam ook al vet populair!

PS: wat heeft hij in godsnaam aan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over mixwerk gesproken, dit stuk vanaf 14:05 is zo gruwelijk vet

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 07:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, wat een eindbaas. En het publiek kan het ook nog eens waarderen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://hardtraxx.com/algemeen/art-of-creation-t66862.html

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:



pfffff wilde dit net gaan posten hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:

Wat een lading onzin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha wat is dat nou weer :lol: Lekker man, mooie toevoeging aan het toch al rijke Hardtraxx verleden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forum bloedt langzaam dood, maar laat één gekkie een debiel topic openen en het is weer genieten geblazen :lol:

S/O naar Wenzel met z'n Krokodillary Clinton, oprecht koffie over m'n scherm en toetsenbord heen geproest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:


geniet en irritatie momentje dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zojuist de nieuwe Ziggo mediabox NEXT box mogen bestellen :woot:
Eindelijk die Horizon meuk de deur uit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Forum bloedt langzaam dood, maar laat één gekkie een debiel topic openen en het is weer genieten geblazen :lol:

S/O naar Wenzel met z'n Krokodillary Clinton, oprecht koffie over m'n scherm en toetsenbord heen geproest.


:thumbsup: :thumbsup:

Maar wat een energieverspilling zeg dat topic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Raap me op! :lol: :lol: Ze hebben trouwens wel gelijk. Wat een aandachtshoer. Ja dat zei ik hardop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ik wel 1 van de weinige zijn die het wel vindt meevallen allemaal. Het is zo makkelijk om iemand als hysterisch en als aandachtshoer te bestempelen als diegene iets ontzettend tof vindt wat jijzelf maar saai vindt. Vind haar in bnn programma's namelijk meevallen.

Ik ga ook helemaal gek met de csgo majors in spannende wedstrijden, vooral als het team waar ik voor juich op een spannende wijze wint. Dan zou ik al helemaal voor gek worden verklaart omdat het een videogame wedstrijd is. Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.


Wel eens mee dat het idd vrij cringy dat het hier allemaal maar zo normaal en ingetogen mogelijk moet, maar die Emma (in de stukken die zij laten zien) is wel net wat te extreem de andere kant op hoor. Kan zelf Johan in deze echt geen ongelijk geven. :P Misschien ook wel omdat ze in dit stuk helemaal niet natuurlijk overkomt. Moeilijk geforceerd zelfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.


Wel eens mee dat het idd vrij cringy dat het hier allemaal maar zo normaal en ingetogen mogelijk moet, maar die Emma (in de stukken die zij laten zien) is wel net wat te extreem de andere kant op hoor. Kan zelf Johan in deze echt geen ongelijk geven. :P Misschien ook wel omdat ze in dit stuk helemaal niet natuurlijk overkomt. Moeilijk geforceerd zelfs.


Vind die Emma juist wel mooi zo. Ik ken haar van andere programma's en daar is ze eigenlijk niet veel anders. Ja oke dat extreem huilen/schreeuwen is dan wel een beetje cringy, maar dat heb ik nog liever dan iemand die nooit lacht en geen plezier in het leven heeft (bijvoorbeeld een Kasper Dolberg, om maar even in het straatje van Johan Derksen te gaan zitten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Maar goed in Nederland moet je maar lekker normaal doen, want dan ben je al gek genoeg.


Wel eens mee dat het idd vrij cringy dat het hier allemaal maar zo normaal en ingetogen mogelijk moet, maar die Emma (in de stukken die zij laten zien) is wel net wat te extreem de andere kant op hoor. Kan zelf Johan in deze echt geen ongelijk geven. :P Misschien ook wel omdat ze in dit stuk helemaal niet natuurlijk overkomt. Moeilijk geforceerd zelfs.


Vind die Emma juist wel mooi zo. Ik ken haar van andere programma's en daar is ze eigenlijk niet veel anders. Ja oke dat extreem huilen/schreeuwen is dan wel een beetje cringy, maar dat heb ik nog liever dan iemand die nooit lacht en geen plezier in het leven heeft (bijvoorbeeld een Kasper Dolberg, om maar even in het straatje van Johan Derksen te gaan zitten).


Juist, en daarom hou ik van een middenweg. Zo'n zombie karakter als Dolberg heb ik ook niets mee. Maar ik vind Emma weer te extreem. Ik geloof je wel dat zij altijd zo is, dan is het misschien niet geforceerd, maar goed, nog steeds zou ik helemaal leip worden als ik daar langer dan 30 mins in een kamer mee zou moeten verblijven.

Verder moet zij natuurlijk lekker zijn zoals ze is, en is het niet aan mij om daar iets van te vinden ofzo. maar voor VI begrippen, vrij logisch dat ze hier een item van maken. VI kennende.. We hebben ze wel bombarie zien maken om minder gekke dingen dan dit toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zelf geen problemen mee dat VI hier een stuk van maakt, kan het altijd wel waarderen van hun kant. Maar ben het er gewoon niet mee eens, haar optreden kwam voor mij gewoon oprecht over. Goed ik heb ook liever iemand die net tikkeltje rustiger is ja :P Maar dat er nou zo'n heisa van wordt gemaakt vind ik beetje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wel weer echt typisch Nederland om hier weer over te gaan zeiken ook haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan Derksen geniet niet meer van het leven, hij is een enorm negatieve zeiksnor geworden, niets is meer goed bij hem, hij weet aan goeie of leuke dingen altijd weer een negatieve draai aan te geven. Ben dit seizoen ook gekapt met VI kijken. CL op Veronica met opzet overgeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Johan Derksen geniet niet meer van het leven, hij is een enorm negatieve zeiksnor geworden, niets is meer goed bij hem, hij weet aan goeie of leuke dingen altijd weer een negatieve draai aan te geven. Ben dit seizoen ook gekapt met VI kijken. CL op Veronica met opzet overgeslagen.


Ik hoop oprecht voor hem dat dit gewoon het typetje is wat verkoopt zodat hij via die weg nog enige plaats op tv kan krijgen. Anders heb ik echt medelijden met hem als persoon....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees voor hem dat het niet gespeeld is, sommige dingen natuurlijk wel, maar de meeste dingen vermoed ik dat ie dat echt vindt.
Vorige  1 ... 1082, 1083, 1084, 1085, 1086, 1087, 1088 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic