Active topics in Off-Topic
Moderators
Paultheone wrote:Cro terug van stagecorneelwr wrote:Dat het precies net kut weer wordt als ik thuis kom van m'n stage![]()
De Speakerwall en het setje early rave/hardcore tijdens koningsdag 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Eindhoven?
Zodiac Commune en Zinloos Geluid inderdaad.. lekker open sfeer, genoeg underground muziek.. top geregeld (en muntprijs 2,50)Maximumraver wrote:Eindhoven?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Daar was ik ook, was vet! 
Op dinsdag even snel door de Facebook reacties scrollen onder een artikel over Ajax, om vervolgens alle spoilers te lezen van de laatste GoT aflevering en The Avengers film. Lekker kinderachtige humor, ik vind het mooi. Vooral omdat ik de GoT aflevering gelukkig al gezien had.
Is dit nu sarcasme of niet? Hoe in triest is je leven om iets te spoilen voor mensen is mijn mening, wat een zielig persoon ben je dan zegRomanAnthony wrote:Op dinsdag even snel door de Facebook reacties scrollen onder een artikel over Ajax, om vervolgens alle spoilers te lezen van de laatste GoT aflevering en The Avengers film. Lekker kinderachtige humor, ik vind het mooi. Vooral omdat ik de GoT aflevering gelukkig al gezien had.
Ja joh mooi man iemands plezier verzieken waar die maanden naar uit heeft gekeken, hilarisch
hap hap
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 days ago
Die kip kebab salade van Johma 
Dat mijn maandag werkdag na de schoolvakantie gelukkig snel voorbij was 
Pegel van Kompany
Even wat chauvinisme mag wel.
Over een weekje naar Barcelona. Zin in. 
Ik vond er niks aan, hoop op Liverpool als kampioen.Roebén wrote:Pegel van KompanyEven wat chauvinisme mag wel.
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
Y-me wrote:Theorie voor de auto gehaald
gefeliciteerd
Ik ook. Maar de pegel blijft mooi.Unknown wrote:Ik vond er niks aan, hoop op Liverpool als kampioen.Roebén wrote:Pegel van KompanyEven wat chauvinisme mag wel.