Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah, echt heel vet inderdaad :drool: wat een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2019 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe deze er in klapt :drool: :drool:


Wat een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hoe deze er in klapt :drool: :drool:


Wat een plaat.


Ja pik we weten dat jij Testarossa een zaad plaat vind, geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zonde van de Noisekick plaat, goude oude.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik als game-leek er achter kom dat je blijkbaar gewoon via je laptop kunt gamen op de playstation. Best handig als de tv thuis gekaapt is voor bepaalde oninteressante televisieprogramma's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijdje rustig geweest hier door het schrijven van mijn afstudeerscriptie en dan gisteren groen licht gekregen om vrijdag te mogen verdedigen. Zo goed als geslaagd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Tijdje rustig geweest hier door het schrijven van mijn afstudeerscriptie en dan gisteren groen licht gekregen om vrijdag te mogen verdedigen. Zo goed als geslaagd ^^

Lekker gewerkt pik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man! Geweldig moment als je dat eindelijk achter je hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Dat ik als game-leek er achter kom dat je blijkbaar gewoon via je laptop kunt gamen op de playstation. Best handig als de tv thuis gekaapt is voor bepaalde oninteressante televisieprogramma's.


Haha toevallig dit gisteren geïnstalleerd en getest :thumbsup: Ga samenwonen binnenkort dus dit zorgt voor een hoop minder frustratie ;)

Krijg alleen mijn controller nog niet lekker werkend maar moet er even goed voor gaan zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha toevallig idd. Bij mij werkte het echt prima! Controller reageerde gewoon snel, beeld had ik op 720p gezet. Dat trok mijn internet uitstekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 11:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nice, dat gaan we ook proberen.

Hoe heb je dat allemaal gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 11:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.


Nice thanks, vond dit ook net.

Vanavond even proberen, heb nog te veel spellen voor de PS4 liggen die ik niet heb gedaan wegens het zelfde samenwonen argument :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.


Klopt volledig maar bij dit zinnetje ging het bij mij fout. Ik heb namelijk al eens mijn controller gebruikt op mijn laptop. Daardoor is er software geinstalleerd maar dit is niet geupdate en niet Remote Play ready.

Echter kan ik dat stomme bestandje niet vinden en verwijderen waardoor mijn controller dus in een game niet werkte, wel in de keuzemenu´s. Had gisteren geen zin meer om verder te zoeken in mijn apparatenbeheer dus vanavond nog eens een kans geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Hoe deze er in klapt :drool: :drool:


Wat een plaat.


Ja pik we weten dat jij Testarossa een zaad plaat vind, geen probleem.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen met een goed stel oren vindt die plaat kut maargoed, we zitten hier in het genietmomentjes topic... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritatie en genietmomentje ineen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Hoe deze er in klapt :drool: :drool:


Wat een plaat.


Ja pik we weten dat jij Testarossa een zaad plaat vind, geen probleem.


Afbeelding


Etter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2019 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.


Klopt volledig maar bij dit zinnetje ging het bij mij fout. Ik heb namelijk al eens mijn controller gebruikt op mijn laptop. Daardoor is er software geinstalleerd maar dit is niet geupdate en niet Remote Play ready.

Echter kan ik dat stomme bestandje niet vinden en verwijderen waardoor mijn controller dus in een game niet werkte, wel in de keuzemenu´s. Had gisteren geen zin meer om verder te zoeken in mijn apparatenbeheer dus vanavond nog eens een kans geven


Is dan ook niet nodig. Download DS4Windows, dan kun je via Bluetooth gewoon je PS controller met je laptop pairen (aangenomen dat je laptop een bluetooth verbinding heeft) en dan gaat het met 0,0 problemen.

Of tenminste, ik gebruik het voor PC games, dan kan ik me niet voorstellen dat het bij PS games niet werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 09:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het gisteren in ieder geval gedaan en het werkt prima. Grote nadeel alleen is dat het hapert terwijl ik best wel een sterke internetverbinding heb, de PS4 zit gewoon aan de kabel. Misschien nog eens proberen met een directe kabel naar de laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Is dan ook niet nodig. Download DS4Windows, dan kun je via Bluetooth gewoon je PS controller met je laptop pairen (aangenomen dat je laptop een bluetooth verbinding heeft) en dan gaat het met 0,0 problemen.

Of tenminste, ik gebruik het voor PC games, dan kan ik me niet voorstellen dat het bij PS games niet werkt :P


PS4 controllers zijn tegenwoordig compatibel op de PC en DS4 zorgt voor problemen met Remote Play. Driver gevonden, verwijdert en alles werkt nu top
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ons eerste huis gekocht.

Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.

Jezus dat ging allemaal snel.

:beer:
Vorige  1 ... 1069, 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic