Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Poah, echt heel vet inderdaad :drool: wat een plaat.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Hoe deze er in klapt :drool: :drool:
View on SoundCloud

Wat een plaat.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Delt-A wrote:Hoe deze er in klapt :drool: :drool:
View on SoundCloud

Wat een plaat.
Ja pik we weten dat jij Testarossa een zaad plaat vind, geen probleem.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zonde van de Noisekick plaat, goude oude.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Dat ik als game-leek er achter kom dat je blijkbaar gewoon via je laptop kunt gamen op de playstation. Best handig als de tv thuis gekaapt is voor bepaalde oninteressante televisieprogramma's.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Tijdje rustig geweest hier door het schrijven van mijn afstudeerscriptie en dan gisteren groen licht gekregen om vrijdag te mogen verdedigen. Zo goed als geslaagd ^^
Hardtraxx Veteran
3818 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
paperclip wrote:Tijdje rustig geweest hier door het schrijven van mijn afstudeerscriptie en dan gisteren groen licht gekregen om vrijdag te mogen verdedigen. Zo goed als geslaagd ^^
Lekker gewerkt pik :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Lekker man! Geweldig moment als je dat eindelijk achter je hebt!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Parvuz wrote:Dat ik als game-leek er achter kom dat je blijkbaar gewoon via je laptop kunt gamen op de playstation. Best handig als de tv thuis gekaapt is voor bepaalde oninteressante televisieprogramma's.
Haha toevallig dit gisteren geïnstalleerd en getest :thumbsup: Ga samenwonen binnenkort dus dit zorgt voor een hoop minder frustratie ;)

Krijg alleen mijn controller nog niet lekker werkend maar moet er even goed voor gaan zitten
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Haha toevallig idd. Bij mij werkte het echt prima! Controller reageerde gewoon snel, beeld had ik op 720p gezet. Dat trok mijn internet uitstekend.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nice, dat gaan we ook proberen.

Hoe heb je dat allemaal gedaan?
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.
Nice thanks, vond dit ook net.

Vanavond even proberen, heb nog te veel spellen voor de PS4 liggen die ik niet heb gedaan wegens het zelfde samenwonen argument :P.
Last edited by Broken Balance on 16 Jan 2019 10:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Parvuz wrote:Simpeler dan ik had verwacht toen ik ging googlen haha, je kunt van Sony zelf het remote play programma downloaden voor PC/Mac, stel je playstation in als primaire playstation in je playstation network account. Zet de mogelijkheid voor remote play aan op je playstation (stond bij mij standaard aan kwam ik achter). Doe de controller met usb kabel aan je laptop. Start programmatje op, log in met je playstation network account. En het beeld van de playstation verschijnt op je laptop.
Klopt volledig maar bij dit zinnetje ging het bij mij fout. Ik heb namelijk al eens mijn controller gebruikt op mijn laptop. Daardoor is er software geinstalleerd maar dit is niet geupdate en niet Remote Play ready.

Echter kan ik dat stomme bestandje niet vinden en verwijderen waardoor mijn controller dus in een game niet werkte, wel in de keuzemenu´s. Had gisteren geen zin meer om verder te zoeken in mijn apparatenbeheer dus vanavond nog eens een kans geven
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Rickzel wrote:
View on SoundCloud

Wat een plaat.
Image
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Iedereen met een goed stel oren vindt die plaat kut maargoed, we zitten hier in het genietmomentjes topic... :P
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Image
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 9 hours ago
Irritatie en genietmomentje ineen.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Delt-A wrote:
Rickzel wrote:
View on SoundCloud

Wat een plaat.
Image
Etter :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
ErikZ wrote:
Klopt volledig maar bij dit zinnetje ging het bij mij fout. Ik heb namelijk al eens mijn controller gebruikt op mijn laptop. Daardoor is er software geinstalleerd maar dit is niet geupdate en niet Remote Play ready.

Echter kan ik dat stomme bestandje niet vinden en verwijderen waardoor mijn controller dus in een game niet werkte, wel in de keuzemenu´s. Had gisteren geen zin meer om verder te zoeken in mijn apparatenbeheer dus vanavond nog eens een kans geven
Is dan ook niet nodig. Download DS4Windows, dan kun je via Bluetooth gewoon je PS controller met je laptop pairen (aangenomen dat je laptop een bluetooth verbinding heeft) en dan gaat het met 0,0 problemen.

Of tenminste, ik gebruik het voor PC games, dan kan ik me niet voorstellen dat het bij PS games niet werkt :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Heb het gisteren in ieder geval gedaan en het werkt prima. Grote nadeel alleen is dat het hapert terwijl ik best wel een sterke internetverbinding heb, de PS4 zit gewoon aan de kabel. Misschien nog eens proberen met een directe kabel naar de laptop.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Steffnov wrote:Is dan ook niet nodig. Download DS4Windows, dan kun je via Bluetooth gewoon je PS controller met je laptop pairen (aangenomen dat je laptop een bluetooth verbinding heeft) en dan gaat het met 0,0 problemen.

Of tenminste, ik gebruik het voor PC games, dan kan ik me niet voorstellen dat het bij PS games niet werkt :P
PS4 controllers zijn tegenwoordig compatibel op de PC en DS4 zorgt voor problemen met Remote Play. Driver gevonden, verwijdert en alles werkt nu top
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Even een reischeque ter waarde van 1500 euro gewonnen bij TUI! :D
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ons eerste huis gekocht.

Donderdag eerste bezichtiging, zaterdag tweede bezichtiging, zaterdagmiddag een bod gedaan en vanmorgen akkoord.

Jezus dat ging allemaal snel.

:beer: