Vet! Ben je bereidt deze te delen?
Heldenfilmpje
Keer op keer blijft ie leuk, inderdaad echt weer een goeie!Pipa wrote:Nitraatje erbij
Heldenfilmpje
Deze deed je gewoon bij het kerstdiner aan tafel.RomanAnthony wrote:Godver. Heb je hier ook uitleg bij? Snap er namelijk ook geen hout van hoe ik dat moet doenParvuz wrote:Beetje zoals de eerste uit deze video:
View on YouTube.
Bericht was dan ook van 21-12 ah bruder.Remi wrote:Deze deed je gewoon bij het kerstdiner aan tafel.RomanAnthony wrote:Godver. Heb je hier ook uitleg bij? Snap er namelijk ook geen hout van hoe ik dat moet doenParvuz wrote:Beetje zoals de eerste uit deze video:
View on YouTube.
Ja en ik lees het nu pas. Ik was toen al helemaal flabbergasted jwt.RomanAnthony wrote: Bericht was dan ook van 21-12 ah bruder.
Gister ook gezien ja. Dumpert is wel quality de laatste tijdRickzel wrote:https://www.dumpert.nl/mediabase/7600877/14a5c72c/een_week_in_limburg.html
Dit filmpje

Jij komt ook als een duvel uit een doosje op dit forum.PeTer wrote:net maar weer een duvel opengetrokkennn. genieTen!
PeTer wrote:heerlijk duvelTje drinken
WelkomPeTer wrote:net maar weer een duvel opengetrokkennn. genieTen!
patrickjeb wrote:Rijdt party vervoer hier ook heen?
Het duveltje zit nu weer terug in z’n doosjeJordy wrote:Jij komt ook als een duvel uit een doosje op dit forum.PeTer wrote:net maar weer een duvel opengetrokkennn. genieTen!
Dat ben ik nietpatrickjeb wrote:Ik twijfelde of het wel of niet een grap was, maar if so is het wel de meest treurige die ik in lange tijd heb gezien.