Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
Hardstyle Enquete
Zo slecht.
Hardstyle Enquete
Zo slecht.
Parvuz wrote:Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
Hardstyle Enquete
Zo slecht.
Gewoon even je enquête ingevuld!Parvuz wrote:Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
Hardstyle Enquete
Zo slecht.
Fucking Nice man!.Pedaalemre wrote:Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelzHeel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.
Deze kende ik nog niet, gvdParvuz wrote:Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
Hardstyle Enquete
Zo slecht.
Lekkah! Ja ik wil ondertussen ook weer naar de gym omdat ik door het afvallen ook veel spier ben verloren. Maarja was ff belangrijk om gewoon op een normaal gewicht te komen dus sacrifices had to be madeNuracore wrote:Fucking Nice man!.Pedaalemre wrote:Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelzHeel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik woog altijd maar 65kg. 4 maanden lang hard getraind, elke week 3 a 4 keer en bijna 8kg aan spiermassa aangekomen. Begint nu ergens op te lijken
Vet omzetten naar spier is een fabeltjeNuracore wrote:Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.
Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken
Oh?Seeker Of Fire wrote:Vet omzetten naar spier is een fabeltjeNuracore wrote:Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.
Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken
Google het maarSolis wrote:Oh?Seeker Of Fire wrote:Vet omzetten naar spier is een fabeltjeNuracore wrote:Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.
Als je denkt dat je vetjes ook echt spieren worden ben je natuurlijk wel een beetje een klapmongoolSeeker Of Fire wrote:Vet omzetten naar spier is een fabeltjeNuracore wrote:Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.
Dit is wel een beetje cringe manJarneNL wrote:Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.
Heb ook genoeg cringe van jou gezien hier, laat hem lekker als hij het tof vindtFuzzylogic wrote:Dit is wel een beetje cringe manJarneNL wrote:Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.
Is toch mooi man, enthousiaste mensen op hardtraxx, ik zie het veel te weinig.Fuzzylogic wrote:Dit is wel een beetje cringe manJarneNL wrote:Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.
Hahaha och, is meer als grap bedoeldFuzzylogic wrote:Dit is wel een beetje cringe manJarneNL wrote:Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.