Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071 ... 1234  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
off-topic/hardstyle-enquete-t50062.html
Zo slecht. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
off-topic/hardstyle-enquete-t50062.html
Zo slecht. :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Keurig dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
off-topic/hardstyle-enquete-t50062.html
Zo slecht. :lol:

Gewoon even je enquête ingevuld! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 19:06 
 

ohja die ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelz (L) Heel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.

Fucking Nice man!.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik woog altijd maar 65kg. 4 maanden lang hard getraind, elke week 3 a 4 keer en bijna 8kg aan spiermassa aangekomen. Begint nu ergens op te lijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 19:34 
 
Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Net stiekem een beetje om m'n eigen grapje zitten lachen toen ik dit weer tegen kwam:
off-topic/hardstyle-enquete-t50062.html
Zo slecht. :lol:

Deze kende ik nog niet, gvd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelz (L) Heel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.

Fucking Nice man!.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik woog altijd maar 65kg. 4 maanden lang hard getraind, elke week 3 a 4 keer en bijna 8kg aan spiermassa aangekomen. Begint nu ergens op te lijken :D


Lekkah! Ja ik wil ondertussen ook weer naar de gym omdat ik door het afvallen ook veel spier ben verloren. Maarja was ff belangrijk om gewoon op een normaal gewicht te komen dus sacrifices had to be made :P ben alleen bang dat ik dan weer heel veel ga eten (niet zo zeer ongezond, dat heb ik echt 100% afgezworen) maar gewoon meer, en dat ik dan dus ook weer vet aankom. Begin voorzichtig weer abs te zien dus wil niet weer de verkeerde kant op gaan. Ben iets te angstig voor vet na deze 'reis'. Moet ff gaan kijken hoe ik die balans ga fixen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.

Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.

Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken

Vet omzetten naar spier is een fabeltje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Nuracore schreef:
Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.

Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken

Vet omzetten naar spier is een fabeltje :P

Oh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Nuracore schreef:
Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.

Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken

Vet omzetten naar spier is een fabeltje :P

Oh?

Google het maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan natuurlijk spier opbouwen en vet verbranden. Maar niet letterlijk vet omzetten in spier :P

En tegelijkertijd vet verbranden en spier opbouwen is ook moeilijk want om vet te verbranden moet je een calorietekort hebben en om spier op te bouwen is het juist beter wat meer te eten. Vandaar dat al die fitnessboys cyclen tussen bulken en cutten ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Nuracore schreef:
Veel eten is niet slecht maar je moet wel weten wat dat stemmetje lichaam doet. Hoe meer je sport, hoe meer je lichaam nodig heeft. Gewoon goed gezond eten, veel calorieën en zeker wel 2 a 3x in de week een uur of meer sporten.

Dan begin je in spiermassa echt te groeien. En je begon heel goed namelijk eerst een basis maar naast het afvallen had je eigenlijk ook gelijk moeten sporten. Vet zet je namelijk heel snel om naar spier. Andersom duurt het gewoon veel langer omdat je lichaam niets heeft om te gebruiken

Vet omzetten naar spier is een fabeltje :P


Als je denkt dat je vetjes ook echt spieren worden ben je natuurlijk wel een beetje een klapmongool xd ik heb het over het verbranden waarmee je mee hormonen kweekt dus ook een meer testosteron dan normaal. Je testosteron zorgen voor een goede spiergroei.

Ook gewoon elke maandag beginnen met je benen trainen. Dus echt legday houden omdat in je benen het meeste testosteron vrij komt.

Mensen met weinig vet hebben een minder goed werkend hormoon orgaan dus ook minder testosteron productie.

Wat wel belangrijk is is een goede balans houden met vet verbranden en spiermassa kerken. Vet verbranden kost namelijk veel meer energie wat spier massa trainen in de weg kan zitten. Dit is voor iedereen persoonlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat ik na 6.5jr van niet sporten mijzelf vorige maand heb ingeschreven bij een fitness. Nu een maand verder ben ik 3kilo kwijt van de 20 die ik voor ogen heb. Ben daar zelf al best trots op, en het motiveert mij enorm.

Ik voel mijzelf al energieker en heb minder last van rugklachten. Puur en alleen sport based met een kleine aanpassing aan voedingsiname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2018 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fitness is voor mij helaas geen optie. Probeer minimaal 5 dagen in de week 10.000 stappen te halen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verslagje heb ik al geschreven in het Euphoria topic, maar ik vind het toch even waard om het hier te delen.
Afgelopen weekend bij Euphoria mocht ik on stage komen toen Bass Modulators ''Imagine'' draaiden. Dan sta je ineens voor 2000 man op je favoriete nummer te stampen met Rick in je armen :love:
Tijdens HardBass en Qlimax dit jaar heb ik beide keren bij het nummer Imagine van hen gehuild omdat 't nummer me vorig jaar november tijdens een erg slechte periode me hoop heeft gegeven om door te gaan om te genieten van de dingen in het leven. Na Qlimax dit jaar plaatste Bass Modulators op insta wat je favoriete nummer was op Qlimax. Ik zei van: Imagine, altijd janken op die plaat, wel zaterdag weer draaien he? En zij reageerden met: ja is goed, als je vooraan gaat janken ;) . Nou, afgesproken dus. Maar ik wilde het wel wat specialer maken.
Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.
Tijdens de eerste uurtjes van Euphoria zag ik Roland van Bass Modulators staan in het publiek en ik liet hem het shirt zien en hij kon het erg waarderen :) . Hij zei dat hij 'm persoonlijk wilde afvinken op het moment dat ze het nummer gingen draaien.
Rond een uurtje of 1/half 2 draaien ze Imagine en hield ik het shirt omhoog om het te laten zien aan ze. MC Tellem gebaarde naar me om naar voren te komen en toen ik vooraan stond trok hij me omhoog op het podium tot mijn grote verbazing :o
Een van m'n grootste dromen kwam uit door voor 2000 man op m'n favoriete nummer met een van je favoriete DJ's het nummer mee te zingen en te stampen :loving: Wat geweldig zeg!
Ik kan het nog steeds eigenlijk niet geloven en ik stond ook vol verbazing op het podium los te gaan. Ge-wel-dig. Die avond ook nog een spirit of hardstyle en een Limitless vlag gekregen van de Bass Modulators fangroup en van Bass modulators zelf. Wát een avond :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.

Dit is wel een beetje cringe man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
JarneNL schreef:
Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.

Dit is wel een beetje cringe man :lol:


Heb ook genoeg cringe van jou gezien hier, laat hem lekker als hij het tof vindt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom maar door :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar heb je nou wel op het podium staan janken of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
JarneNL schreef:
Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.

Dit is wel een beetje cringe man :lol:


Is toch mooi man, enthousiaste mensen op hardtraxx, ik zie het veel te weinig.

Ik vind helemaal mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
JarneNL schreef:
Ik besloot om een soort spandoekje te maken van een oud shirt met ''Ik jank op Imagine'' en dan HardBass en Qlimax al afgevinkt en Euphoria nog open om nog afgevinkt te worden.

Dit is wel een beetje cringe man :lol:


Hahaha och, is meer als grap bedoeld ;)
Vorige  1 ... 1065, 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071 ... 1234  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic