..setje van Rejecta op Decibel op gehad, het niveau van onze DJ Battle ligt echt VELE malen hoger 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Eindelijk een paar dagen vrij. Jezus wat was ik daar aan toe.
-
EHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2012
- last seen Feb 2022
Oud wachtwoord terugvinden
Nu weer uitloggen want inmiddels ben ik Pedaalemre. gr.
Nu weer uitloggen want inmiddels ben ik Pedaalemre. gr.
Haha. Hij verwoord precies zoals het is.
Rampestampen.
En in het begin dan, dat ie moest draaien in een lounge.
Doet me denken aan de tekst in Technoboy - oh my god
Rampestampen.
En in het begin dan, dat ie moest draaien in een lounge.
Doet me denken aan de tekst in Technoboy - oh my god
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die is ook geproduceerd door Brennan Heart toch? Hij zegt het wel gewoon eerlijk, baas.
Dit is echt prachtig
Lekker bezig! Eerste keer gehaald of vaker over gedaan?Nuracore wrote:Geslaagd voor auto theorie
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Frequencerz & Phuture Noize - Starlight, goddimmele 
Dit is de 2e retry geweestRowanyt1309 wrote:Lekker bezig! Eerste keer gehaald of vaker over gedaan?Nuracore wrote:Geslaagd voor auto theorie
Na 2,5 jaar bloed, zweet en tranen eindelijk te horen gekregen dat ik mijn scriptie heb gehaald. Fucking onwerkelijk
Gefeliciteerd kerel! dat berichtje hoop ik in januari te krijgen
Last edited by paperclip on 30 Nov 2018 09:24, edited 1 time in total.
Ben ik net een maatje van me aan het uitzwaaien die gaat emigreren, krijg ik op het laatste moment de hele vinylset van Project One - The Album in m'n handen gedrukt 
AFAIK is die behoorlijk wat knaken waard.Justinhafc wrote:Ben ik net een maatje van me aan het uitzwaaien die gaat emigreren, krijg ik op het laatste moment de hele vinylset van Project One - The Album in m'n handen gedrukt
edit:
Ja zo'n €300,- voor de set.
Gisteren geslaagd voor het onderdeel Brandbestrijding voor m'n opleiding manschap Brandweer 
Damn
dat is beheurlijk wat geld
Sow!Justinhafc wrote:Ben ik net een maatje van me aan het uitzwaaien die gaat emigreren, krijg ik op het laatste moment de hele vinylset van Project One - The Album in m'n handen gedrukt
Een kammeraad van me heeft het hele album ook nog in een grote platenbak staan, hoop dat ik in zijn testament sta, maar zal wel weer een tegenvaller worden..
inb4 nieuwsbericht:
Natte hond vermoordt man wegens platencollectie
Natte hond vermoordt man wegens platencollectie
Nu nog platenspelertje / dj set aanschaffen.Justinhafc wrote:Damndat is beheurlijk wat geld
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelz
Heel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.
@Fuzzylogic !!!!!Pedaalemre wrote:Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelzHeel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.