Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072 ... 1234  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Maar heb je nou wel op het podium staan janken of niet?


Nee niet eens! Lukt ook niet echt als 2000 man je staat aan te kijken hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah je ziet en hoort gewoon dat dit een dik feest was! Vet filmpje man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit filmpje blijft genieten

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf @JarneNL!

Vind het prachtig om te zien als muziek iemand zo diep kan raken. Is toch alleen maar mooi dat je dan op het podium mag met je helden die je door een zware tijd heeft geholpen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tof man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelz (L) Heel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.

Fucking Nice man!.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik woog altijd maar 65kg. 4 maanden lang hard getraind, elke week 3 a 4 keer en bijna 8kg aan spiermassa aangekomen. Begint nu ergens op te lijken :D

Heb je een naald erin gezet? 8kg spiermassa in 4 maanden tijd is echt bizar veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2018 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Gaaf @JarneNL!

Vind het prachtig om te zien als muziek iemand zo diep kan raken. Is toch alleen maar mooi dat je dan op het podium mag met je helden die je door een zware tijd heeft geholpen? :)


Jaa, ge-wel-dig! Zit nog steeds met een glimlach op m'n gezicht elke keer dat ik er aan denk :loving: Prachtig om te zien dat dit ook gewoon kan in de scene :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat maakt de scene toch wel apart voor mijn gevoel.. Het gevoel dat vele dezelfde liefde voor de muziek hebben is mooi om te zien & vooral op deze manier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Gvd meer dan 35 kg afgevallen zijn sinds augustus vorig jaar waar 3 jaar vreten en mezelf heel zielig vinden aan vooraf ging en er eindelijk weer als een normaal mens uitzien, feelz (L) Heel sick om weer aders op m'n onderarmen te zien ook. Ziek wat een mens kan bereiken als je het maar graag genoeg wil.

Fucking Nice man!.
Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik woog altijd maar 65kg. 4 maanden lang hard getraind, elke week 3 a 4 keer en bijna 8kg aan spiermassa aangekomen. Begint nu ergens op te lijken :D

Heb je een naald erin gezet? 8kg spiermassa in 4 maanden tijd is echt bizar veel.

Nee geen naald... Gigantische angst voor :lol:
Zal wel niet 100 aan spiermassa zijn die ik aangekomen ben. Heb er verder wel hard voor gestreden door elke week 4x een 2u per dag te sporten.

De eerste paar weken gaat het heel hard daarna is het strijden om kilo's xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste weken/maanden gaan zeker hard :P maar ga er maar vanuit dat het ook veel vet is.
Ben momenteel zelf bezig met een leanbulk diëet, al is dat ff wennen om vet vrij te eten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ervaring met een bulk is toch dat spiermassa en vetpercentage beiden stijgen. Hangt natuurlijk wel van je bulk af want als je 65 kilo weegt zal er wel weinig vet aan zitten.
Ik kwam 8 kilo aan in 3,5 maand en dit was vrijwel evenredig qua spiermassa en vet. 8 kilo droge spiermassa aankomen en geen vet is (vrijwel) onmogelijk. Net zoals je in de cut ook spiermassa zult verliezen, naast vetmassa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kwam 8 kilo aan in 3,5 maand en dit was vrijwel evenredig qua spiermassa en vet.

Maar ik maakte dan ook eigen weightgainers waar ik ook gewoon o.a. olijfolie in gooide om maar aan de kcal te komen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Ik kwam 8 kilo aan in 3,5 maand en dit was vrijwel evenredig qua spiermassa en vet.

Maar ik maakte dan ook eigen weightgainers waar ik ook gewoon o.a. olijfolie in gooide om maar aan de kcal te komen. xd


Lekker maat.

Ik heb recent juist mijn sportschoolabonnement opgezegd. Had met het fitnessen nooit als doel om groot te worden, maar meer om lekker bezig te blijven. Merkte dat ik er de afgelopen maanden geen plezier meer in had en ook de motivatie was ver te zoeken.
Tijdens de voetbal kwam ik er achter dat ik persoonlijk veel meer heb aan een goede conditie. Ben dan ook al een tijdje bezig met HIIT workouts (gewoon thuis). Combinatie van Insanity max 30 en Youtube HIIT's (klinkt echt zo kut :lol: ). Maar jezus, wat ga ik daar kapot aan. Enorm zwaar, maar merk echt al mooie stappen in mijn conditie. Daarnaast train je er ook redelijk wat spieren mee, wat ook mooi meegenomen is.

Edit: idee achter die vorm van trainen is dus zeer hoge intensiteit workouts, met hele korte (en vooral weinig) rustmomenten tussendoor. Denk aan hoog tempo burpees, jump squats, squats into lunges, mountain climbers etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 17:01 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Ben dan ook al een tijdje bezig met HIIT workouts (gewoon thuis). Combinatie van Insanity max 30 en Youtube HIIT's


Staan super veel op YT indd, heb hier ook wel eens naar gekeken. Zelf heb ik ook nooit de intentie gehad om in de breedte te groeien. Mijn conditie zit echt op laagste punt ooit denk ik zo ongeveer, dus daarom opzoek naar zulke workouts.
Ben ook beetje aan het rondkijken naar van die 8 of 12 week transformation plans. Heb een paar gezien voor een paar tientjes, vond voor dat bedrag het wel te overwegen. Voor mij ook handig dat daar vaak een meal plan bij zit, naast dat mijn conditie ruk is, ben ik tov twee jaar terug +- 10kg aangekomen. Daarom is zo'n meal plan ook mooi meegenomen.

Heb jij voorbeelden welke HIITS jij interessant vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sint & Paul pakken uit. Wat een heerlijke televisie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Sint & Paul pakken uit. Wat een heerlijke televisie. :lol:

Hahahahaha die entree van Sinterklaas was ook briljant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Originele Sint Bram die opeens binnen komt. En 2 Sint’en die elkaar raar aan staan te kijken. :lol: “Leef jij nog?!” :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 00:52 
 
Hardtraxxer

Hahhaa helemaal mijn humor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
RomanAnthony schreef:
Ben dan ook al een tijdje bezig met HIIT workouts (gewoon thuis). Combinatie van Insanity max 30 en Youtube HIIT's


Staan super veel op YT indd, heb hier ook wel eens naar gekeken. Zelf heb ik ook nooit de intentie gehad om in de breedte te groeien. Mijn conditie zit echt op laagste punt ooit denk ik zo ongeveer, dus daarom opzoek naar zulke workouts.
Ben ook beetje aan het rondkijken naar van die 8 of 12 week transformation plans. Heb een paar gezien voor een paar tientjes, vond voor dat bedrag het wel te overwegen. Voor mij ook handig dat daar vaak een meal plan bij zit, naast dat mijn conditie ruk is, ben ik tov twee jaar terug +- 10kg aangekomen. Daarom is zo'n meal plan ook mooi meegenomen.

Heb jij voorbeelden welke HIITS jij interessant vindt?


Shaun T's Instanity of Shaun T's Max 30 is wel heel hard en mega intensief. Wel heel leuk om te doen. Zit volgens mij ook een heel voedingsschema bij enzo. Beiden zijn volgens mij een traject van ~90 dagen dacht ik. Zelf doe ik er gewoon willekeurig af en toe een. Kost wel wat volgens mij, maar ik heb hem destijds eens gratis via nieuwsgroepen of torrents gedownload.

Op Youtube doe ik meestal een hele simpele van 20 minuten van zo'n gast die gewoon in de tuin staat. Hele simpele workout, maar merk dat die op dit moment nog precies goed voor mij is (ik kan hem net wel/net niet of volle intensiteit helemaal doen. Op zondag of maandag na een flinke zuipsessie bijvoorbeeld niet haha): https://www.youtube.com/watch?v=q20pLhdoEoY .
Soms doe ik er samen een met mijn vriendin en dan bladeren we gewoon Youtube door, op zoek naar eentje die wat minder op conditie gericht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Sint & Paul pakken uit. Wat een heerlijke televisie. :lol:

Hahahah jaarlijkse traditie inderdaad. Heerlijk om Sinterklaas buiten het geijkte plaatje te zien en vooral horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Deze tegenkomen in je youtube playlist :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:


Deze tegenkomen in je youtube playlist :love:

Prachtnummer, blijft nog altijd een favoriet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Onze Teup deze afgelopen dagen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Onze Teup deze afgelopen dagen :love:


echt een jodejong
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
ErikZ schreef:
Onze Teup deze afgelopen dagen :love:


echt een jodejong


PSV lover heb ik juist vernomen
Vorige  1 ... 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072 ... 1234  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic