Jeugdfoto..Chroman wrote: Mooie avatar!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hier hebben we wat aanJustinhafc wrote:Meer nog dan het fysiek onafhankelijk worden er van moet je proberen om bepaalde 'gewoonte momenten' te gaan vermijden wil je het stoppen een succes maken. Ik ging altijd overal 5 minuten vroeger naar toe, zodat ik daarvoor nog even een peuk kon roken. Op het station, op de voetbal, op 't werk. Overal kwam ik vroeger dan ik er moest zijn. Nu zorg ik er voor dat ik niet meer de tijd heb om een peuk te roken, naast dat ik sowieso al geen pakje peuken meer op zak heb. Daarbij moet je het niet te krampachtig proberen. Als je met je bezopen kop op een zaterdagavond 2 peuken rookt, so be it. Zolang je maar geen pakje koopt, en er doordeweeks met je nuchtere hoofd afblijft is er niet zo veel aan de hand. Vroeg of laat heb je er ook met je zatte kop geen zin meer in. Succes in ieder gevalHard4Us wrote:Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.
@Paperclip, thanks!
Chroman wrote:Mooie avatar!
Maar... het lukt me wel om er nuchter van af te blijven haha. Misschien t.z.t. een keer naar een andere avatar zoeken haha
Nog spareribs hebben en de BBQ nog even aan doen. 
Het geluid door in ears via een Lightning poort van de iPhone i.p.v. micro Jack aansluiting. Dayum 
Succes Hard4Us!! Meer geld voor bier! 
Een 7 krijgen voor m'n scriptie
Woensdag nog verdedigen, dan nog 1 vak halen en dan eindelijk afgestudeerd godverdomme.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Thanks niffauwGrim wrote:Succes Hard4Us!! Meer geld voor bier!
sterkte. Ik ga voorlopig stoppen met drinken. Dronk zeker wel 4/5 dagen in de week zo'n 15 bier per dag. Niet dat ik de godganse dag bezopen was, maar dronk na werk (horeca) tot een uur of 03.00 wel stevig door. Heb volgende week ook een gesprek bij psycholoog. Wil uiteindelijk wel gewoon op verjaardagen en feesten weer drinken, maar er moet een rem op komen.Hard4Us wrote:Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.
Moet zeggen dat het wel oplucht nu het woord eruit is en ik het mijn vrienden heb verteld. Is toch een soort van schade op je ego ofzo.
Nu 1,5 week gestopt en voelt onwijs goed. Ben gaan hardlopen en merk nu dat ik veel fitter op sta. Sinds deze week wel onwijs veel last van vermoeidheid. 4 jaar lang flink zuipen komt er allemaal even uit.
zo dit was het eerste fatsoenlijke en serieuze bericht van mij in 7 jaar tijd ofzo
Met 15 bier op nog netjes lopen op die naaldhakken? Respect.
restecp en succespim__ wrote:verhaal
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wow, succes man! Heftig wel, 4/5x per week 15 bier. Ik zou echt binnen no time moddervet zijn geworden denk ik. Als ik op de zaterdagavond 15-20 bier drink met maten heb ik daarna al 2-4 dagen nodig om weer die 2/3 kg + opgeblazen gevoel kwijt te raken. Is natuurlijk vooral vocht maarja, weet niet hoe dat werkt als ik dat 4/5x per week doe. Good luck 
Ja, moet eerlijk bekennen dat ik dan redelijk mild ben nog. Er zaten ook geregeld avondjes tussen dat het tot 5/6 uur doorging en er wel zeker 5 liter bier in zat. Ik ken gewoon geen rem als ik eenmaal ga.Pedaalemre wrote:Wow, succes man! Heftig wel, 4/5x per week 15 bier. Ik zou echt binnen no time moddervet zijn geworden denk ik. Als ik op de zaterdagavond 15-20 bier drink met maten heb ik daarna al 2-4 dagen nodig om weer die 2/3 kg + opgeblazen gevoel kwijt te raken. Is natuurlijk vooral vocht maarja, weet niet hoe dat werkt als ik dat 4/5x per week doe. Good luck
Heb ook inderdaad wel een buikje gekregen hoor, maar om nou te zeggen dat ik dik ben... voor zo een lange periode en dit aantal bier kom ik er erg goed vanaf. Nou moet ik zeggen dat eetpatroon helemaal ruk was daardoor. At vaak genoeg alleen 2 broodjes op een dag. Bizar hoe veel ik nu weg werk
edit; thanks trouwens allen
Vandaar dat je zoveel vage schoenen hebt.
Heerlijk aan de Whisky na een stres en dan bedoel ik ook stresvolle week. Bijna het gevoel gehad of ik nog wel goed genoeg was voor deze wereld... nu weekend vieren en heerlijk genieten volgende week van de volgende cursus en mijn gedachtes op andere dingen kunnen volgen zonder stres momenten met all de shit van afgelopen week.
Last edited by Nuracore on 23 Aug 2018 21:44, edited 1 time in total.
Ja ik had ook als een idioot op mn avatar kunnen staan om aandacht te krijgen, maar doe liever schoenen posten.Helicaze wrote:Vandaar dat je zoveel vage schoenen hebt.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Dat is altijd een genietmomentje!Nuracore wrote:Heerlijk aan de Whisky na een stres en dan bedoel ik ook stresvolle week. Bijna het gevoel gehad of ik nog wel goed genoeg was voor deze wereld... nu weekend vieren en heerlijk genieten volgende week van de volgende cursus en mijn gedachtes op andere dingen kunnen volgen zonder stres momenten met all de shit van afgelopen week.
Bedoelde het niet eens slecht. Had jij als grootste troll toch moeten snappen.pim__ wrote:Ja ik had ook als een idioot op mn avatar kunnen staan om aandacht te krijgen, maar doe liever schoenen posten.Helicaze wrote:Vandaar dat je zoveel vage schoenen hebt.
Ik ben geen troll. Alles wat ik zeg meen ik.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Lekker Teup. Klasse pikkie
nu ook niet meer appen of ik nog nummertjes voor je heb bij de arena he
nu ook niet meer appen of ik nog nummertjes voor je heb bij de arena he
Gisteren verdediging gehad, eindelijk afgestudeerd nu
Dat wordt zuup'n dit weekend