Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059 ... 1234  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mooie avatar!

Jeugdfoto..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 15:51 
 
Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Hard4Us schreef:
Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.

Meer nog dan het fysiek onafhankelijk worden er van moet je proberen om bepaalde 'gewoonte momenten' te gaan vermijden wil je het stoppen een succes maken. Ik ging altijd overal 5 minuten vroeger naar toe, zodat ik daarvoor nog even een peuk kon roken. Op het station, op de voetbal, op 't werk. Overal kwam ik vroeger dan ik er moest zijn. Nu zorg ik er voor dat ik niet meer de tijd heb om een peuk te roken, naast dat ik sowieso al geen pakje peuken meer op zak heb. Daarbij moet je het niet te krampachtig proberen. Als je met je bezopen kop op een zaterdagavond 2 peuken rookt, so be it. Zolang je maar geen pakje koopt, en er doordeweeks met je nuchtere hoofd afblijft is er niet zo veel aan de hand. Vroeg of laat heb je er ook met je zatte kop geen zin meer in. Succes in ieder geval :thumbsup:


Hier hebben we wat aan :D Thanks!
@Paperclip, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mooie avatar!

:lol: :lol: :lol:
Maar... het lukt me wel om er nuchter van af te blijven haha. Misschien t.z.t. een keer naar een andere avatar zoeken haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog spareribs hebben en de BBQ nog even aan doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het geluid door in ears via een Lightning poort van de iPhone i.p.v. micro Jack aansluiting. Dayum :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes Hard4Us!! Meer geld voor bier! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Een 7 krijgen voor m'n scriptie :love: :love: Woensdag nog verdedigen, dan nog 1 vak halen en dan eindelijk afgestudeerd godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Succes Hard4Us!! Meer geld voor bier! :beer:


Thanks niffauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.


sterkte. Ik ga voorlopig stoppen met drinken. Dronk zeker wel 4/5 dagen in de week zo'n 15 bier per dag. Niet dat ik de godganse dag bezopen was, maar dronk na werk (horeca) tot een uur of 03.00 wel stevig door. Heb volgende week ook een gesprek bij psycholoog. Wil uiteindelijk wel gewoon op verjaardagen en feesten weer drinken, maar er moet een rem op komen.

Moet zeggen dat het wel oplucht nu het woord eruit is en ik het mijn vrienden heb verteld. Is toch een soort van schade op je ego ofzo.

Nu 1,5 week gestopt en voelt onwijs goed. Ben gaan hardlopen en merk nu dat ik veel fitter op sta. Sinds deze week wel onwijs veel last van vermoeidheid. 4 jaar lang flink zuipen komt er allemaal even uit.

zo dit was het eerste fatsoenlijke en serieuze bericht van mij in 7 jaar tijd ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met 15 bier op nog netjes lopen op die naaldhakken? Respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
verhaal

restecp en succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes ermee, pikkebaas. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, succes man! Heftig wel, 4/5x per week 15 bier. Ik zou echt binnen no time moddervet zijn geworden denk ik. Als ik op de zaterdagavond 15-20 bier drink met maten heb ik daarna al 2-4 dagen nodig om weer die 2/3 kg + opgeblazen gevoel kwijt te raken. Is natuurlijk vooral vocht maarja, weet niet hoe dat werkt als ik dat 4/5x per week doe. Good luck :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Wow, succes man! Heftig wel, 4/5x per week 15 bier. Ik zou echt binnen no time moddervet zijn geworden denk ik. Als ik op de zaterdagavond 15-20 bier drink met maten heb ik daarna al 2-4 dagen nodig om weer die 2/3 kg + opgeblazen gevoel kwijt te raken. Is natuurlijk vooral vocht maarja, weet niet hoe dat werkt als ik dat 4/5x per week doe. Good luck :thumbsup:


Ja, moet eerlijk bekennen dat ik dan redelijk mild ben nog. Er zaten ook geregeld avondjes tussen dat het tot 5/6 uur doorging en er wel zeker 5 liter bier in zat. Ik ken gewoon geen rem als ik eenmaal ga.

Heb ook inderdaad wel een buikje gekregen hoor, maar om nou te zeggen dat ik dik ben... voor zo een lange periode en dit aantal bier kom ik er erg goed vanaf. Nou moet ik zeggen dat eetpatroon helemaal ruk was daardoor. At vaak genoeg alleen 2 broodjes op een dag. Bizar hoe veel ik nu weg werk :thumbsup:

edit; thanks trouwens allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaar dat je zoveel vage schoenen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk aan de Whisky na een stres en dan bedoel ik ook stresvolle week. Bijna het gevoel gehad of ik nog wel goed genoeg was voor deze wereld... nu weekend vieren en heerlijk genieten volgende week van de volgende cursus en mijn gedachtes op andere dingen kunnen volgen zonder stres momenten met all de shit van afgelopen week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vandaar dat je zoveel vage schoenen hebt.


Ja ik had ook als een idioot op mn avatar kunnen staan om aandacht te krijgen, maar doe liever schoenen posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:35 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Heerlijk aan de Whisky na een stres en dan bedoel ik ook stresvolle week. Bijna het gevoel gehad of ik nog wel goed genoeg was voor deze wereld... nu weekend vieren en heerlijk genieten volgende week van de volgende cursus en mijn gedachtes op andere dingen kunnen volgen zonder stres momenten met all de shit van afgelopen week.

Dat is altijd een genietmomentje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Helicaze schreef:
Vandaar dat je zoveel vage schoenen hebt.


Ja ik had ook als een idioot op mn avatar kunnen staan om aandacht te krijgen, maar doe liever schoenen posten.

Bedoelde het niet eens slecht. Had jij als grootste troll toch moeten snappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben geen troll. Alles wat ik zeg meen ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker Teup. Klasse pikkie :thumbsup:

nu ook niet meer appen of ik nog nummertjes voor je heb bij de arena he
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren verdediging gehad, eindelijk afgestudeerd nu :clap: Dat wordt zuup'n dit weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Lekker Teup. Klasse pikkie :thumbsup:

nu ook niet meer appen of ik nog nummertjes voor je heb bij de arena he


nooit gedaan :lol:
Vorige  1 ... 1053, 1054, 1055, 1056, 1057, 1058, 1059 ... 1234  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic