Lekker man! GefeliciteerdAristo wrote:Gisteren verdediging gehad, eindelijk afgestudeerd nuDat wordt zuup'n dit weekend
Active topics in Off-Topic
Moderators
Morgen verhuizen naar Breda om op kamers te gaan. Spannond 
Sub Zero Project die Adagio for strings erop legt als afsluitplaat op de Mysteryland Q-Mainstage

Wat ben ik blij dat ik deze set heb meegepakt zeg. Was op voorhand helemaal niet bekend met Kiasmos, maar deze heren hebben echt een van de beste sets van het weekend gedraaidFothermucker wrote:View on YouTube
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
B-Front @ Mysteryland gisteravond, man wat was dat een vette set!
Haha lachen man
nooit van die gozer gehoord. Aanrader?
Gruwelijke held. Toen hij net op tv was geweest zaten we hier op kantoor ook gewoon zo te praten.
Ja toch. Ofnie dan.
Dat stukje over de kleuterschool.
Dat stukje over de kleuterschool.
Als jij het leuk vindt dan kan ik het beter niet gaan kijken. Onze humor ligt te ver uiteen...
Dan moet je zeker Freek de Jonge en Claudia de Breij gaan kijken...
Ademhalen?Justinhafc wrote:Ik moet verdomme niks
Niet verplicht, maar kan 't beter wel doen
Eindelijk weer aan het werk sinds een paar weken. Voelt goed om weer bezig te zijn in plaats van zoveel te niksen. 
Ik had die kerel laatst ook al eens gepost ja, vind hem echt heel tof. Kende hem nog niet dus ik direct een show zoeken om heen te gaan maar bleek (vrijwel) alles al weg en zeker hier in de buurt. Zonde.Exterkate wrote:Haha ik ook niet sinds kort. Zeker een aanrader! Hij heeft echt een unieke style: stoer maar ook kwetsbaar en dat accent vind ik ook geniaalJustinhafc wrote:Haha lachen mannooit van die gozer gehoord. Aanrader?
Net gevraagd om vanavond een voetbalwedstrijdje te spelen. Wordt de eerste sinds m'n blessure die ik sinds februari '17 had. Wel al vaker wezen trainen waarbij het opzich prima ging, maar wedstrijdje wordt toch anders. Gespannen naar toe leven vandaag. Super veel zin in! 
Succes man! Moet een heerlijk gevoel worden na zo'n lange tijd
Ja eenmaal op het veld zal de spanning wel van me af glijden, thanks iig!Justinhafc wrote:Succes man! Moet een heerlijk gevoel worden na zo'n lange tijd
Fothermucker wrote:View on YouTube
Samen met Agar Agar, zwarte koffie,MCDE en de jeugd grootste genietmomentjes van LL.
Hele zomervakantie gestreden als een malle, niet genoten van het mooie weer. Maar t was het allemaal waard.
Geslaagd
Geslaagd
Lekker gewerkt! Gefeliciteerd 
Gefeliciteerd man! Hier precies hetzelfde, gister m'n scriptie verdediging gehaald met een 7DerBeuker wrote:Hele zomervakantie gestreden als een malle, niet genoten van het mooie weer. Maar t was het allemaal waard.
Geslaagd
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Loting van Ajax in de CL