Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Sfeer leek inderdaad mooi. Is in de ArenA wel heel lang matig geweest. Voor de tv kijker lijkt dat tenminste zo. Maar sinds vak410 gewoon ook naar achter de goal is gegaan is dat wel mooier. Alleen die gast met die megafoon... dude...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Pipa wrote:
Pommer wrote:Ajax bij vlagen :love:
Heerlijke pot zeg en wat een sfeer weer in het stadion. Blijven de mooiste wedstrijden die Europese avondjes :loving:
True, ben er woensdag zelf ook bij! GVD ZIN IN GVD
Hardtraxx Veteran
3818 posts member since 2010
last seen 6 minutes ago
Na 3 dagen buikgriep eindelijk weer kunnen eten :love:
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Parvuz wrote:Alleen die gast met die megafoon... dude...
Eens :thumbdown:
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 29 minutes ago
Probleemwijken terugkijken :lol: Heerlijk simpel volk
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Pommer wrote:Ajax bij vlagen :love:
Ik denk dat ik niet zoveel heb genoten van een voetbalwedstrijd sinds Nederland - Spanje in 2014. Vooral Tagliafico, lekker fel erin en elk duel winnen. En dan ook nog aanvallend sterk. Als ze zo spelen in Nederland worden ze ongeslagen kampioen. Ja, ja, rustig maar, ik weet dat ze zo niet het hele seizoen gaan spelen.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
View on YouTube

Wat blijft Ophidian een gigantische held :worship: bizar dit
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Godver, dit stijltje kom je echt niet vaak meer tegen :oh:
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 3 days ago
View on YouTube

:worship:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Steffnov wrote:View on YouTube

Echt wel vet inderdaad :)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
View on YouTube
Wat een meesterwerk.

Het verhaal achter de plaat maakt de track nog mooier dan hij van zichzelf al is.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
En wij moeten maar weten wat dat verhaal is?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
:(

Staat o.a. in de beschrijving van de vid :P
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Steffnov wrote:View on YouTube

Wow... Ik kan dit nu pas kijken omdat ik op Decibel was, wat is dit bizar. :worship: Plaat deed het live ook heel goed!
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
https://www.instagram.com/p/Bmp5NJ8gpG- ... eadhunterz
Even een sneer uitdelen richting Cyber? :P
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ghehe, dat vind ik dan wel weer mooi :)

Bye bye Cyber
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
zeke wrote:Ghehe, dat vind ik dan wel weer mooi :)
Dit xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Denk niet dat dat richting Cyber is, er wordt al jaren gezegd dat Nederlanders niet hard genoeg gaan. Vooral door buitenlands volk dat het met 1 feest per jaar moet doen en die dan allemaal helemaal waus gaan.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Dit hele weekend Decibel :lol: (L)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Remi wrote:Dit hele weekend Decibel :lol: (L)
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Goed bezig! Succes man
Hardtraxx Veteran
3818 posts member since 2010
last seen 6 minutes ago
Hard4Us wrote:Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.
Meer nog dan het fysiek onafhankelijk worden er van moet je proberen om bepaalde 'gewoonte momenten' te gaan vermijden wil je het stoppen een succes maken. Ik ging altijd overal 5 minuten vroeger naar toe, zodat ik daarvoor nog even een peuk kon roken. Op het station, op de voetbal, op 't werk. Overal kwam ik vroeger dan ik er moest zijn. Nu zorg ik er voor dat ik niet meer de tijd heb om een peuk te roken, naast dat ik sowieso al geen pakje peuken meer op zak heb. Daarbij moet je het niet te krampachtig proberen. Als je met je bezopen kop op een zaterdagavond 2 peuken rookt, so be it. Zolang je maar geen pakje koopt, en er doordeweeks met je nuchtere hoofd afblijft is er niet zo veel aan de hand. Vroeg of laat heb je er ook met je zatte kop geen zin meer in. Succes in ieder geval :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Justinhafc wrote:
Hard4Us wrote:Eindelijk de power gevonden om van dat stink roken af te gaan komen. Nog 3 peuken zo even op roken. Dan gestopt en vrijdag even langs de huisarts voor eventuele hulpmiddelen. Heb het al een aantal keer cold turkey geprobeerd maar dat was geen succes tot nog toe.
Meer nog dan het fysiek onafhankelijk worden er van moet je proberen om bepaalde 'gewoonte momenten' te gaan vermijden wil je het stoppen een succes maken. Ik ging altijd overal 5 minuten vroeger naar toe, zodat ik daarvoor nog even een peuk kon roken. Op het station, op de voetbal, op 't werk. Overal kwam ik vroeger dan ik er moest zijn. Nu zorg ik er voor dat ik niet meer de tijd heb om een peuk te roken, naast dat ik sowieso al geen pakje peuken meer op zak heb. Daarbij moet je het niet te krampachtig proberen. Als je met je bezopen kop op een zaterdagavond 2 peuken rookt, so be it. Zolang je maar geen pakje koopt, en er doordeweeks met je nuchtere hoofd afblijft is er niet zo veel aan de hand. Vroeg of laat heb je er ook met je zatte kop geen zin meer in. Succes in ieder geval :thumbsup:
Mooie avatar!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol: :lol: :lol: