Goed om te horen dat alles in orde is met je zusje Paul!
PS: is ze knap en vrijgezel?
PS: is ze knap en vrijgezel?
Ik pas in decemberParvuz wrote:Spontaan besluiten om donderdag en vrijdag vrij te nemen omdat een directe collega vanaf maandag 3,5 week (korte) vakantie heeft. Pak ik nog mooi ff vrije dagen mee. Heb pas over 6 weken echt vakantie.
Same!makrooy wrote:BMS jacket binnen
RoyAPO wrote:sinds ik gestopt ben met het drinken van suikers in frisdrank of fruitdrank, heb ik op normale dagen met voldoende slaap, geen dutjes meer gedaan.
Nice was laatst ook gestopt met frisdrank drinken. Al dronk ik het alleen tijdens mijn avond eten en op feestjes en partijen. Alleen na mijn vakantie was het toch weer wat minder geworden haha. Ga het maar weer eens oppakken.RoyAPO wrote:Naar een klein techno huisfeestje gaan en erachter komen dat alle mensen daar een zelfde muzieksmaak hebben
Ennn, sinds ik gestopt ben met het drinken van suikers in frisdrank of fruitdrank, heb ik op normale dagen met voldoende slaap, geen dutjes meer gedaan. Dus mocht je nou ook regelmatig in slaap vallen overdag en je drinkt veel frisdrank, stop ermee. Het helpt echt
Dit weekend was het zover om erin te mogen rijdenStinson wrote:En als ik echt zou mogen dromen een RR Wraith Black Badge:

Huren is niet te doen onbetaalbaar zeker als je zelf wilt rijden. We hadden een bruiloft waar we ook bleven slapen en de auto is van de vader van de getuige van de bruidegom. Die jongen had de dag na de bruiloft zoon erge kater dat hij niet in staat was naar huis te rijden en daar kwam ik als reddingRickzel wrote:De tering wat een wagen. Hoe heb je dat geregeld? Dagje gehuurd of?
Haha holy fuck, nou super vet voor je man. Ben persoonlijk niet zo'n autogek, zou er bloednerveus van worden om in andermans wagen van 500.000 piek te rijdenStinson wrote:Huren is niet te doen onbetaalbaar zeker als je zelf wilt rijden. We hadden een bruiloft waar we ook bleven slapen en de auto is van de vader van de getuige van de bruidegom. Die jongen had de dag na de bruiloft zoon erge kater dat hij niet in staat was naar huis te rijden en daar kwam ik als reddingRickzel wrote:De tering wat een wagen. Hoe heb je dat geregeld? Dagje gehuurd of?
Op wat wisselgeld na een half miljoen in je handen
i'm a car guy, ik heb wel vaker in leuke karretjes gereden zodoende voelde ik me ook wel geroepen om te doenRickzel wrote: Haha holy fuck, nou super vet voor je man. Ben persoonlijk niet zo'n autogek, zou er bloednerveus van worden om in andermans wagen van 500.000 piek te rijdenKrijg bij het idee al zweetklauwen hahaha
Zo dan.Pommer wrote:Ajax bij vlagen
Heerlijke pot zeg en wat een sfeer weer in het stadion. Blijven de mooiste wedstrijden die Europese avondjesPommer wrote:Ajax bij vlagen