Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
makrooy wrote:Aangezien we het over het weer hadden in het irritatie topic is dit een interessant filmpje, vooral voor zeke ;)
View on YouTube
Leuk filmpje :)
En daarmee bevestig je wat ik al zei, dat het klimaat continue verandert. :)
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
zeke wrote: En daarmee bevestig je wat ik al zei, dat het klimaat continue verandert. :)
Volgens mij heb jij het hele stukje '3. Global Warming' gewoon geskipt :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Nee zeker niet.
Ik ontken global warming overigens ook niet. Maar zoals in het filmpje ook wordt verteld, een bepaalde gebeurtenis is niet zomaar op global warming af te schuiven, zo eenvoudig ligt dat niet, maar dat is wel wat er vaak gebeurt.

Je moet nu geen beeld van me proberen te schetsen wat niet waar is.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Exterkate wrote:Jullie worden gewoon gehersenspoeld door het harp systeem van de amerikaanse overheid klimaatverandering is niet echt zeke vertel hun de waarheid
HAARP, ken je feiten.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
zeke wrote:Nee zeker niet.
Ik ontken global warming overigens ook niet. Maar zoals in het filmpje ook wordt verteld, een bepaalde gebeurtenis is niet zomaar op global warming af te schuiven, zo eenvoudig ligt dat niet, maar dat is wel wat er vaak gebeurt.

Je moet nu geen beeld van me proberen te schetsen wat niet waar is.
Mensen houden je al voor de gek omdat jij een beeld schetst dat je het ontkent. Formuleer het anders duidelijker. Want je zei verschillende keren dat je wetenschappers niet zo maar mag geloven. Terwijl meerdere wetenschappers over de hele wereld samen over eens zijn dat global warming een ding is.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Global warming is niet de directe oorzaak nee.

Zoals in dat filmpje mooi werd gezegd (vrij vertaald): "Een zeldzaam/zwaar weerfenomeen is niet meer dan dat, echter is het door global warming zo dat een zo'n weerfenomeen dan ook gelijk een extreem weerfenomeen wordt"

Dit vat het mooi samen.

JA, het klimaat/de aarde verandert continu en er zijn lange periodes van iets. Maar door de opwarming van de aarde gebeurt het frequenter, heviger en sneller.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Zeke en alle anderen, fijne Earth Overshoot Day!

https://nos.nl/op3/artikel/2244088-waar ... ebben.html
NOS is trouwens redelijk betrouwbare website. Hebben ook een tv programma. Vaak op NPO1, Het NOS Journaal ofzo heet dat. Moet je zeker een keer checken. Soms best interessant.
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Dat ultieme moment, zodra je gamet met muziek en je iets geweldigs doet (een goal, of een kill oid) terwijl je dat net voor de climax gebeurt :$
Last edited by Y-me on 03 Aug 2018 09:38, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Y-me wrote:net voor de climax :$
Want toen kwam je klaar, of wat?
Hardtraxxer
230 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Remi wrote:
Y-me wrote:net voor de climax :$
Want toen kwam je klaar, of wat?
Oh oeps :lol: Nee ik met muziek erbij, dat was ik vergeten erbij te zetten
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vanavond BBQ'en en plaatjes draaien :woot:
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Kaartjes Ajax- Standard binnen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Seizoenskaart binnen krijgen van FC Twente voor de vorige bewoners van ons huis en ze dan een berichtje sturen dat er een voordeelpas van de Keukenkampioen is binnengekomen voor ze. :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Parvuz wrote:Seizoenskaart binnen krijgen van FC Twente voor de vorige bewoners van ons huis en ze dan een berichtje sturen dat er een voordeelpas van de Keukenkampioen is binnengekomen voor ze. :D
:list:
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 19 minutes ago
Parvuz wrote:Seizoenskaart binnen krijgen van FC Twente voor de vorige bewoners van ons huis en ze dan een berichtje sturen dat er een voordeelpas van de Keukenkampioen is binnengekomen voor ze. :D
xd xd xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Image
Hardtraxx Veteran
last seen 20 hours ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Zieke overgang tho :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hahaha dat is wel goud hoor :worship:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Heel vet gedaan! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Hahaha nice one! Die zag ik niet aankomen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Mn zus zit in Lombok waar gister dus die zware aardbeving was. Zij zat echt in het gedeelte waar de aardbeving het zwaarst was. Gister en vannacht heel veel gestresst, maar gelukkig zit ze nu veilig en is de terugvlucht naar huis geboekt. Ze heeft echt veel geluk gehad kwa timing waar ze was en kwa hotel precies die dag, anders was ze er niet meer geweest.

Ze had nog een interview met de telegraaf gedaan:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2393528 ... t-geslagen

Toch wel een genietmomentje als je dan net met haar belt en ze verteld dat ze helemaal veilig en goed zit.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Paultheone wrote:Toch wel een genietmomentje als je dan net met haar belt en ze verteld dat ze helemaal veilig en goed zit.
wow...heftig man! Kan me voorstellen dat je dan even een flinke dosis euforie tot je krijgt!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Paultheone wrote:Mn zus zit in Lombok waar gister dus die zware aardbeving was. Zij zat echt in het gedeelte waar de aardbeving het zwaarst was. Gister en vannacht heel veel gestresst, maar gelukkig zit ze nu veilig en is de terugvlucht naar huis geboekt. Ze heeft echt veel geluk gehad kwa timing waar ze was en kwa hotel precies die dag, anders was ze er niet meer geweest.

Ze had nog een interview met de telegraaf gedaan:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2393528 ... t-geslagen

Toch wel een genietmomentje als je dan net met haar belt en ze verteld dat ze helemaal veilig en goed zit.
Kan ik goed begrijpen! Gelukkig dat alles goed is gekomen!