Leuk filmpjemakrooy wrote:Aangezien we het over het weer hadden in het irritatie topic is dit een interessant filmpje, vooral voor zeke![]()
View on YouTube
En daarmee bevestig je wat ik al zei, dat het klimaat continue verandert.
Leuk filmpjemakrooy wrote:Aangezien we het over het weer hadden in het irritatie topic is dit een interessant filmpje, vooral voor zeke![]()
View on YouTube
Volgens mij heb jij het hele stukje '3. Global Warming' gewoon geskiptzeke wrote: En daarmee bevestig je wat ik al zei, dat het klimaat continue verandert.
HAARP, ken je feiten.Exterkate wrote:Jullie worden gewoon gehersenspoeld door het harp systeem van de amerikaanse overheid klimaatverandering is niet echt zeke vertel hun de waarheid
Mensen houden je al voor de gek omdat jij een beeld schetst dat je het ontkent. Formuleer het anders duidelijker. Want je zei verschillende keren dat je wetenschappers niet zo maar mag geloven. Terwijl meerdere wetenschappers over de hele wereld samen over eens zijn dat global warming een ding is.zeke wrote:Nee zeker niet.
Ik ontken global warming overigens ook niet. Maar zoals in het filmpje ook wordt verteld, een bepaalde gebeurtenis is niet zomaar op global warming af te schuiven, zo eenvoudig ligt dat niet, maar dat is wel wat er vaak gebeurt.
Je moet nu geen beeld van me proberen te schetsen wat niet waar is.
Want toen kwam je klaar, of wat?Y-me wrote:net voor de climax
Oh oepsRemi wrote:Want toen kwam je klaar, of wat?Y-me wrote:net voor de climax
Parvuz wrote:Seizoenskaart binnen krijgen van FC Twente voor de vorige bewoners van ons huis en ze dan een berichtje sturen dat er een voordeelpas van de Keukenkampioen is binnengekomen voor ze.
Parvuz wrote:Seizoenskaart binnen krijgen van FC Twente voor de vorige bewoners van ons huis en ze dan een berichtje sturen dat er een voordeelpas van de Keukenkampioen is binnengekomen voor ze.
wow...heftig man! Kan me voorstellen dat je dan even een flinke dosis euforie tot je krijgt!Paultheone wrote:Toch wel een genietmomentje als je dan net met haar belt en ze verteld dat ze helemaal veilig en goed zit.
Kan ik goed begrijpen! Gelukkig dat alles goed is gekomen!Paultheone wrote:Mn zus zit in Lombok waar gister dus die zware aardbeving was. Zij zat echt in het gedeelte waar de aardbeving het zwaarst was. Gister en vannacht heel veel gestresst, maar gelukkig zit ze nu veilig en is de terugvlucht naar huis geboekt. Ze heeft echt veel geluk gehad kwa timing waar ze was en kwa hotel precies die dag, anders was ze er niet meer geweest.
Ze had nog een interview met de telegraaf gedaan:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2393528 ... t-geslagen
Toch wel een genietmomentje als je dan net met haar belt en ze verteld dat ze helemaal veilig en goed zit.