Fluxion rolstoel
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
favoriete map.Royvn_ wrote:Op shipment nog wel, netjesRTM93 wrote:vandaag mijn eerste V2 behaald in CoD (nuke/M.O.A.B.) na een 25 gun streak.
Rooler zn insta story over malice kicks 
Scantraxx Classics Megamix is af. Nu aan het terugluisteren. Klopt aardig tot nu toe. 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gezien ja, echt goud die ventmakrooy wrote:Rooler zn insta story over malice kicks
Wel jammer dat het vriendschappelijk ouwehoeren is, zou wel mooi zijn als 'ie het zou menen.

Radical die kijkt alsof hij een hele smerige scheet ruikt op zijn album promotie poster.
Haha ja hij heeft wel eens overtuigender gekeken op promotie foto's en video's.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
RvD wrote:Radical die kijkt alsof hij een hele smerige scheet ruikt op zijn album promotie poster.
Vrijdag een weekend verblijven in Kampen met mijn vriendin 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Gratis zoepn in een Lamborghini vip lounge op het circuit in Spa waar je totaal niet thuis hoort.
heb een afbeelding van Buffon op mn bier
View on YouTube
Ik heb nog een leuk filmpje gevonden. Wie is de Hardtraxxer die zo lekker aan het dansen is vanaf 0:26?
Ik heb nog een leuk filmpje gevonden. Wie is de Hardtraxxer die zo lekker aan het dansen is vanaf 0:26?
Twitter van Jebroer:
ER KOMT DUS EEN MONSTER AAN MET DIMITRI VEGAS EN LIKE MIKE. SO BRENNAN HEART
2018 wat een jaar!
Helicaze wrote:View on YouTube
Maar wat komt er nu precies aan?ErikZ wrote:Twitter van Jebroer:
Zou qua uiterlijk (en dancemoves) best de broer van Indy kunnen zijn.Helicaze wrote: Ik heb nog een leuk filmpje gevonden. Wie is de Hardtraxxer die zo lekker aan het dansen is vanaf 0:26?
Hahaha wutRemi wrote:Zou qua uiterlijk (en dancemoves) best de broer van Indy kunnen zijn.Helicaze wrote: Ik heb nog een leuk filmpje gevonden. Wie is de Hardtraxxer die zo lekker aan het dansen is vanaf 0:26?
Dikke pokoeDonnyD wrote:Maar wat komt er nu precies aan?ErikZ wrote:Twitter van Jebroer:
Aangezien we het over het weer hadden in het irritatie topic is dit een interessant filmpje, vooral voor zeke
View on YouTube
View on YouTube