Bier 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 days ago
Dingen voor het teamweekend bedenken. 
Met een blikje lauwe pils toekijken hoe iemand strijd om zijn tent te vouwen.
Positieve feedback op mijn 80% versie.
Angerfist die deze erop gooide gisteren:
View on YouTube
View on YouTube
MelvinFR wrote:Angerfist die deze erop gooide gisteren:
View on YouTube
-
IHardtraxx Elite
- last seen 2 days ago
immuunm wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/het-grote-leuke-rare-kewle-dingen-die-je-doet-terwijl-je-vdk-bent-topic-t16641.html
Dit topic lezen
Jammer dat Dark Pact niet op Defqon draait, maar misschien ligt ie wel bij Hekzitter op de vriendencampingDark Pact wrote:Een nazi speech gegeven in diezelfde aula toen er op het toneel een microfoon aan stond.
-
IHardtraxx Elite
- last seen 2 days ago
Goede oude tijd toen Dark Pact nog een (normaal) forum lid was.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Onderweg naar Dubai. Tot over een kleine 2 weken. 
Chroman wrote:immuunm wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/het-grote-leuke-rare-kewle-dingen-die-je-doet-terwijl-je-vdk-bent-topic-t16641.html
Dit topic lezenJammer dat Dark Pact niet op Defqon draait, maar misschien ligt ie wel bij Hekzitter op de vriendencampingDark Pact wrote:Een nazi speech gegeven in diezelfde aula toen er op het toneel een microfoon aan stond.
De bank die al jaren in mijn kamer stond eindelijk weggehaald. Iemand die nog een foeilelijke rode bank zoekt?
Mijn Spoontech shirt dat binnen is! 
Afgelopen zaterdag heb ik in de kelder van IBB 59, mijn huis, mogen draaien voor een afgeladen kelder. Hierbij de re-run
. Geniet ervan!
Grim wrote:Steeds dezelfde oneliners en sarcastische opmerkingen van een select groepje leden
Nee mensen die techno draaien posten nooit TL's, nu is het zelfs hip om je hele set ook niet te posten.
Dat Rowan z'n Spoontech shirt binnen is 
Auto zonder problemen door de APK, beestje is al 21 jaar oud 
Liefde maadtcorneelwr wrote:Dat Rowan z'n Spoontech shirt binnen is
Net een briefje van €50,- gevonden op straat met niemand in de buurt. Yay.
Niemand die je zag bedoel je (lampenkap op)Joey wrote:Net een briefje van €50,- gevonden op straat met niemand in de buurt. Yay.