Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046 ... 1232  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Idd, waarom zou je arrogantie moeten verdienen :lol: Arrogantie moet je juist afleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Idd, waarom zou je arrogantie moeten verdienen :lol: Arrogantie moet je juist afleren.

Zal wel een AJAX fan zijn!!! Die zijn allemaal zo!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Idd, waarom zou je arrogantie moeten verdienen :lol: Arrogantie moet je juist afleren.

Zal wel een AJAX fan zijn!!! Die zijn allemaal zo!!!

klote neuzen altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrogantie is natuurlijk geen goede eigenschap maar ik kan een klein tikkeltje wel waarderen. Het kan te ver gaan ofc. Phuture Noize is iemand die duidelijk een hart voor het vak heeft en daarnaast erg goede muziek maakt. Daar mag je als artiest zijnde best trots op zijn door een tikkeltje arrogantie
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 14:58 
 
Hardtraxxer

Nieuwe telefoon eindelijk binnen, laatste tentamen net gehad en zomervakantie die begonnen is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Arrogantie is natuurlijk geen goede eigenschap maar ik kan een klein tikkeltje wel waarderen. Het kan te ver gaan ofc. Phuture Noize is iemand die duidelijk een hart voor het vak heeft en daarnaast erg goede muziek maakt. Daar mag je als artiest zijnde best trots op zijn door een tikkeltje arrogantie

En dan is het ook oké om op een bepaalde manier een sneer te maken naar bv. Rebelion en co zoals hierboven genoemd wordt? Ondanks dat bijna niemand hier hun muziek kan waarderen weet ik heel zeker dat zij ook hart voor het vak hebben en hun tracks zelf ook goed vinden. Als je ergens geen fan van bent kun je het ook gewoon negeren zonder er kinderachtig een parodie op te maken, wanneer je zelf een professionele artiest bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Arrogantie is natuurlijk geen goede eigenschap maar ik kan een klein tikkeltje wel waarderen. Het kan te ver gaan ofc. Phuture Noize is iemand die duidelijk een hart voor het vak heeft en daarnaast erg goede muziek maakt. Daar mag je als artiest zijnde best trots op zijn door een tikkeltje arrogantie


Maar als je de naam phuture noize vervangt door frontliner die vrijwel hetzelfde gedrag vertoonde richting collega's dan wordt je door iedereen verguisd. Ook phuture noize moet opletten dat dit soort gedrag niet de boventoon gaat voeren, aangezien je daar alleen maar conflicten mee krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Arrogantie is natuurlijk geen goede eigenschap maar ik kan een klein tikkeltje wel waarderen. Het kan te ver gaan ofc. Phuture Noize is iemand die duidelijk een hart voor het vak heeft en daarnaast erg goede muziek maakt. Daar mag je als artiest zijnde best trots op zijn door een tikkeltje arrogantie


Maar als je de naam phuture noize vervangt door frontliner die vrijwel hetzelfde gedrag vertoonde richting collega's dan wordt je door iedereen verguisd. Ook phuture noize moet opletten dat dit soort gedrag niet de boventoon gaat voeren, aangezien je daar alleen maar conflicten mee krijgt.


Volgens mij was de quote op instagram ook: putting another layer of distortion on your kick doesn't create a new track. Vind ik niet per se arrogant eigenlijk, zit wel een kern van waarheid in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Maar als je de naam phuture noize vervangt door frontliner die vrijwel hetzelfde gedrag vertoonde richting collega's dan wordt je door iedereen verguisd. Ook phuture noize moet opletten dat dit soort gedrag niet de boventoon gaat voeren, aangezien je daar alleen maar conflicten mee krijgt.


Vrijwel hetzelfde gedrag? Frontliner doet er altijd wel ff 10 schepjes bovenop hoor, en de frequentie van die 'knipoog posts' is ook 10x hoger. :lol: Waarom denk je dat niemand in de scene op een paar onrelevante namen na niks meer van Frontliner moet hebben? Phuture Noize krijgt echt geen gunfactor omdat die goeie muziek maakt hoor, als hij zich precies zoals ome Barry zou gedragen zou die dat ook echt wel te horen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Maar als je de naam phuture noize vervangt door frontliner die vrijwel hetzelfde gedrag vertoonde richting collega's dan wordt je door iedereen verguisd. Ook phuture noize moet opletten dat dit soort gedrag niet de boventoon gaat voeren, aangezien je daar alleen maar conflicten mee krijgt.


Vrijwel hetzelfde gedrag? Frontliner doet er altijd wel ff 10 schepjes bovenop hoor, en de frequentie van die 'knipoog posts' is ook 10x hoger. :lol: Waarom denk je dat niemand in de scene op een paar onrelevante namen na niks meer van Frontliner moet hebben? Phuture Noize krijgt echt geen gunfactor omdat die goeie muziek maakt hoor, als hij zich precies zoals ome Barry zou gedragen zou die dat ook echt wel te horen krijgen.


Ik zeg toch als phuture noize meer van dit soort knipoogjes gaat doen, dan gaat dat mensen en ook collega's opvallen en dan kan je daar nog best wel eens last van krijgen. Dat frontliner daar 10 scheppen bovenop deed daar valt niet over te discussiëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook maar hoe je het interpreteert. Een keer heeft ie een grapje gemaakt over een kick (die veel voorkomt bij gearbox) door te vergelijken met iets. En nu een post over dat ie iig met passie zijn muziek maakt. Ik zie er niet veel arrogants aan tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het is ook maar hoe je het interpreteert. Een keer heeft ie een grapje gemaakt over een kick (die veel voorkomt bij gearbox) door te vergelijken met iets.

Echt ja? En het vervolgens niet kunnen hebben als ik zijn kicks vergelijk met of je staat te tennissen in een galmende koepel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heb je het over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom heeft ooit eens getennist in een koepel die galmde
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Een scheet die al heel de dag dwarszit eindelijk laten lopen in de auto :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:
Maar als je de naam phuture noize vervangt door frontliner die vrijwel hetzelfde gedrag vertoonde richting collega's dan wordt je door iedereen verguisd. Ook phuture noize moet opletten dat dit soort gedrag niet de boventoon gaat voeren, aangezien je daar alleen maar conflicten mee krijgt.


Vrijwel hetzelfde gedrag? Frontliner doet er altijd wel ff 10 schepjes bovenop hoor, en de frequentie van die 'knipoog posts' is ook 10x hoger. :lol: Waarom denk je dat niemand in de scene op een paar onrelevante namen na niks meer van Frontliner moet hebben? Phuture Noize krijgt echt geen gunfactor omdat die goeie muziek maakt hoor, als hij zich precies zoals ome Barry zou gedragen zou die dat ook echt wel te horen krijgen.


Ik zeg toch als phuture noize meer van dit soort knipoogjes gaat doen, dan gaat dat mensen en ook collega's opvallen en dan kan je daar nog best wel eens last van krijgen. Dat frontliner daar 10 scheppen bovenop deed daar valt niet over te discussiëren.


Onder zijn laatste instagram post staat, ook een dubbele boodschap:

"Might never be the best, but atleast I have passion."

Waarbij Frequencerz reageren met: "Jij krijgt een tegeltje van ons voor in de studio!"
Dirty Workz met: "Passion is what makes the best"
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij noemt ook geen namen dus zo snel zullen andere artiesten zich niet aangevallen voelen. Jullie noemen nu Rebelion, maar de halve rawstyle scene mag zich aangesproken voelen.

Fuzzylogic schreef:
makrooy schreef:
Het is ook maar hoe je het interpreteert. Een keer heeft ie een grapje gemaakt over een kick (die veel voorkomt bij gearbox) door te vergelijken met iets.

Echt ja? En het vervolgens niet kunnen hebben als ik zijn kicks vergelijk met of je staat te tennissen in een galmende koepel :lol:

Zit je dat nog steeds dwars? Daar reageerde PN toch best normaal op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

De tracklist van HWS 76 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hij noemt ook geen namen dus zo snel zullen andere artiesten zich niet aangevallen voelen. Jullie noemen nu Rebelion, maar de halve rawstyle scene mag zich aangesproken voelen.

Fuzzylogic schreef:
makrooy schreef:
Het is ook maar hoe je het interpreteert. Een keer heeft ie een grapje gemaakt over een kick (die veel voorkomt bij gearbox) door te vergelijken met iets.

Echt ja? En het vervolgens niet kunnen hebben als ik zijn kicks vergelijk met of je staat te tennissen in een galmende koepel :lol:

Zit je dat nog steeds dwars? Daar reageerde PN toch best normaal op?

Nee dat zit me alles behalve dwars, maar door wat makrooy net benoemt moest ik er weer even aan terug denken. Omdat hij zelf toen geen kritiek kon hebben, 'slaat nergens op' 'heb blijkbaar nog steeds de schijn tegen van vroeger'. Beetje hypocriet om dan vervolgens zelf andermans kicks ook op een bepaalde manier te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap sowieso niet dat nu ineens iedereen het over arrogantie heeft? Wie zegt dat die er überhaupt wat mee bedoeld? Gelijk oordelen hebben? Volgens mij is Phuture Noize niet zo ingesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spoontech shirt besteld! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Spotify afspeellijsten van de labels uit de SAIFAM stal :love:

Heb nu die van Titanic aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belangrijkste opdracht van het jaar ingeleverd, vroeg uit zijn, vanavond op verjaardag bij MelvinFR, zondag Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onofficieel te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2018 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister avond hollandse avond met zanger Alex en Snollebollekes :beer:
Vorige  1 ... 1040, 1041, 1042, 1043, 1044, 1045, 1046 ... 1232  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic