Kamer gevonden in Breda!

Nice! Waar ergens?Indy wrote:Kamer gevonden in Breda!![]()
Nice! Waar ergens?Indy wrote:Kamer gevonden in Breda!![]()
In BredaHekzitter wrote:Nice! Waar ergens?Indy wrote:Kamer gevonden in Breda!![]()
OooohhhSeeker Of Fire wrote:In BredaHekzitter wrote:Nice! Waar ergens?Indy wrote:Kamer gevonden in Breda!![]()

Hekzitter wrote:Nice! Waar ergens?Indy wrote:Kamer gevonden in Breda!![]()
Rowanyt1309 wrote:immuunm wrote:Bier
Toevallig in de kamer waar Hekzitter donderdag bezichtiging heeft?Exterkate wrote:Kamer gevonden voor mijn halfjaar in Tilburg! Mooi alles geregeld voordat de vakantie begint
Waar kan ik je vinden?kegel77w wrote:Toch stiekem wel een genietmomentje. Toen Q van SoundCloud af is gegaan zelf een account gemaakt om dingen te uploaden van hun Youtube, vooral voor mijzelf en vriendengroep. Nu zo'n anderhalf jaar verder en deze statistieken zien is wel leuk:
Kan even niet zo snel mijn profiel kopiëren via mijn mobiel dus dan maar zo, dan kom je er ook wel. Onder de naam starxyy dusPEPii wrote:Waar kan ik je vinden?kegel77w wrote:Toch stiekem wel een genietmomentje. Toen Q van SoundCloud af is gegaan zelf een account gemaakt om dingen te uploaden van hun Youtube, vooral voor mijzelf en vriendengroep. Nu zo'n anderhalf jaar verder en deze statistieken zien is wel leuk:
Net te horen gekregen dat ik ben aangenomenklapstoel wrote:Net tweede sollicitatiegesprek gehad voor een fulltime functie. Krijg vandaag te horen of ik het ben geworden van de 2 kandidaten.
Bedankt heExterkate wrote:Lekker gewerkt pik!klapstoel wrote:
Net te horen gekregen dat ik ben aangenomen![]()
per 1 juli beginnen
EARLY TERRORRRR
Netjes!klapstoel wrote:
Net te horen gekregen dat ik ben aangenomen![]()
per 1 juli beginnen